Viimepäivinä olen lämmittänyt vain öisin , kun on halpaa pörssisähköä. Ihan mittarista seuraan kulutusta. Eilen kului päivällä kallista sähköä 5 kwh ja yöllä 8 kwh maalämpökone käytti 18 kwh. Varaava betonilaatta ja vesikiertoinen lattialämmitys.
Yöllä maksoi kwh 1 snt ja kului 18 snt lämmitykseen, päivällä valot ,tv, mikro, kylmäkoneet kului 5 kwh ja hinta n 13 snt = 65 snt+ 18 = 83 snt / vrk
Kiinteällä 9 snt tai jos ei painottaisi kulutusta yöhön maksaisi 2,07€ vrk säästö 1,24€ ja kk 37,20€ ja vuodessa 446,40€
Lisäksi tasapainoitan omalta osaltani sähköverkkoa ja se on kaikkien etu.
Kahden kesän mökkipösän ja 12 kk okt osalta pösä on edullisinta.
T Mökkipena
Pösä on ilo ja onni
Anonyymi-ap
1
137
Vastaukset
- Anonyymi
Ja meille Suomi 24:ssä oleville lienee suurtakin etua näistä aloituksistasi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503854
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262458- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851766
- 271497
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238