Vanhaa sutta € 12,- kg, 1 per talous.
Joutsenen rintafilettä € 17,- kg
Ilveksen paistilihat 11,95 kg
Ahman Osso Bucco kiekot € 9,95 kg
Luomu karhun ulkofileet € 24,95 per kg
Keskustan jäsenkortilla bonukset tilille!
Lapinlahden Hae Ite marketissa loppuviikon riistatarjoukset!
36
318
Vastaukset
- Anonyymi
Voiko tilata verkossa tai kepurobotilla kotiin?
- Anonyymi
?
- Onko Lihat valmiiksi marinoitu - ? - vai pitääkö itse maustaa - ?
- Onko rajoitettu ostomäärää - ? - ostaisin 8 - 16 kg .
? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
?
- Onko Lihat valmiiksi marinoitu - ? - vai pitääkö itse maustaa - ?
- Onko rajoitettu ostomäärää - ? - ostaisin 8 - 16 kg .
?Tulee maalaisliittolaisen ajoneuvon takakontissa, käteisellä maksu. Liity Lapinlahden kepuhuntterit What´s up ryhmään ja saat heti tiedon harvinaisten eläinten saatavuudesta ja tarjouksista.
- Anonyymi
Olisiko tuoretta näätää?
- Anonyymi
Eihän vaan sekaan ole laitettu laillista riistaa?
- Anonyymi
Ei ole, keskustalaistan laatutyötä takuulla. Puhumme niin totta kuin voimme.
- Anonyymi
Olisiko pakastettua kaulushaikaraa?
- Anonyymi
Lumikkonakit olisi kivoja!
- Anonyymi
Jälkikäteen tulee loppulasku valtiolta mm :
- joutsen 2000 euroa kpl
- kotka 7000 euroa kpl
- haukka 700 euroa kpl
Mutta illallisen jälkeen ollaankin rikkaita.- Anonyymi
Kepussa ne muuttuu saataviksi! Jos ei muu auta, niin alamme myymään turvetta toisten maalta.
- Anonyymi
Olisiko teillä sellaisia "näppäspaloja" hömötiaista, uunilintua tai vaikkapa sinitiaista? Niitähän saisi verkoilla pilvin pimein? Lahnaverkolla ehkä pöllöjä.
- Anonyymi
Kepulainen pisnes on kieltämättä erikoista. Ennen vaan tiputtivat pontikkaa ja välttelivät töitä.
- Anonyymi
Olisiko ilveksen sisäfilettä tulossa piakkoin, hyvät hankiaiset tulossa vink vink.
- Anonyymi
Huuhkaja olisi kiva saada tarjoukseen!
- Anonyymi
Raakku olisi hyvä lisä teidän markettiin!
- Anonyymi
Voesko näitä herkkuja soaha halavemmalla suoraan peräkärristä myytynnä, tai sitte siihe metän kuppeeseen tehyltä nulykypaekalta?
- Anonyymi
Peräkärrystä, nylyky ja nylykytyspaikat on sallaisia.
- Anonyymi
Saako teiltä kepuriistaa ympärivuoden vai noudatatteko rauhoitusaikoja? Vähän kuin sesonkiruokaa?
- Anonyymi
Ei tietenkään noudateta, eikä myöskään rauhoitusaikoja, niitä saa pesistä helpommalla.
- Anonyymi
Tänään erikoistarjouksessa liito-oravaa 2 per talous.
- Anonyymi
Kepumarket on ihan paras, siellä ei kuittejakaan kysellä.
- Anonyymi
Löytyykö ilveksen poikasia?
- Anonyymi
Uutuutena meillä on tarjolla joutsenta joulupöytään! Unohda mätäkinkku ja herkuttele joutsenella, myös poikasia.
- Anonyymi
Uunilinnun munia olisi tänään tarjolla kepu marketissa.
- Anonyymi
Olisiko pääskysiä jo saatavilla?
- Anonyymi
Pakasteena löytyy. 2 per talous.
- Anonyymi
Lumikko nakkina olisi iloinen yllätys! Nauravat Lumikot! Ja Kätevä Kärppä!
- Anonyymi
Entä metsästäjän munat, niistä olisin kiinnostunut. Onko tarjolla
- Anonyymi
Impotenttia porukkaa, ei löydy, ei ota eteen, käräjät masentaa.
- Anonyymi
Marttaliitto kusee meidän muroihin, prkle! Nyt musketit esille ja parrikaadeille keskustalaiset metsäveljet!
- Anonyymi
Tänään käräjillä syyttäjä sanoo, että Unna suden kiinni saamiseen osallistui 30 ukkoa.
Ja kukaan ei kylällä tiennyt. On ihmiset elänneet ukkolauman vihan pelossa.
Miten vaimot näitä kestää - Anonyymi
Lapinlahdella ei Martoille anneta riistaa!
- Anonyymi
Tämä se naurattaa päivästä toiseen. Miten nuo kepulaiset jaksaa vouhottaa niin paljon läskeineen ja lihoineen.
- Anonyymi
Olisiko Ähtärin pandaa tarjouksessa? Oli veronmaksajille kallista lihaa..
- Anonyymi
Voi harmi, olisiko sitten sitä tavallista laitonta karhu pentua saatavilla?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422633Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401687
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321546Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772