Kauhea naapuri

Anonyymi-ap

Eipä syksyllä -24 arvannu mitkä kärsimkset ja koettelemukset oottaa, naapuriin muutti Kessu Kaisaksi ristimäni nainen joka ei ymmärrä siirtyä rappusilta kauemmas sätkiään höyrystelemään . 80-100 myrrkkykääröä tuo saat..n sai..s vetää jok ikinen päivä ja tai yö . Ja kaikki ikkunoini alla .
Myös takaovella hiän usein tuntuu olevan , niin en tarvii nähhä tunnen sen hirveästä hajusta jonka sen sätkät aiheuttaa. Kaikki kiertää asuntoni kautta . Minun ennen niin siististä Raikkaasta kodista on tullu kaasujen kammio .

Soitin yhteisön valtaatekevälle joka tuntui olevan epäuskoinen Intti vaan , että miten se haju sulle tulee hän ei usko . Tässä kolhoosissa (jonka nimen olen tälle luiden lepopaikalle antanu ) ei ole minkäänlaisia venttileitä ikkunoissa tiivisteet on kuluneet aikojen saatossa pois , ilmastointi on ohjattu työntämään ulkoa sisään eikä päinvastoin .
Lattiiaa pyyhkiessä vesi on ruskeaa ihveä samoin muualla luutulla pyyhkiessä

Terveys on alkanu hengityksen ja allergioiden osalta vaivata , yks yö olin tukehtua ku heng. lamaantui .
Olen joutunu hankkimaan ilmanpuhdistimen + kaikenlaisia hyrrijä lisänä etikkaa useassa kupissa oon kuullu etikan syövän hajut .

Niin siis tämä yhteisön emännöitsijä oli antanu luvan tuolle touhulle mitä tämä saat..n onneto.n harrastaa ja minulle aiheuttaa kaikenlaisia myrkytyksen oireita

Onko toisilla kokemusta tahi näkemystä samansuuntaisesta terroroimisesta .

Kyllä sillä ihmisellä jotain on ja pahasti vialla aivojen kammioissa , hyi helvetti .
Oon hakenu asuntoa tottakai , mutta tuntuu että päiväpäivältä huonommin menee .

Auttakaa hyvät ihmiset jos teillä jokin kikkakolmonen ois takataskussa ?

3

529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hakekaa kunnalta taloonne ja tontille tupakointikielto, sen saa helposti nykyisin kerro asiasta myös terveystarkastajalle ja lääkärille jotka auttavat asiassa.

• Anonyymi

Painu Mujejärven korpeen tyhmä valittaja. Osta vaikka teltta niin saat raitista ilmaa.

• Anonyymi

Mulla naapurit käy parvekkeella polttamassa tupakkaa. Sikäli huono tilanne että mulla on hengittävät ikkunat. Laitoin napista sulku asentoon ja sitten laitoin puu rimat pokien ilma venttiiliin, siihen vielä pidikkeet että se sulkee venttiilin varmasti.
      Ennen kun parvekkeen ovi kävi tiesin että kohta kessu haisee. Nyt tilanne on semmoinen että en tunne tupakan savua sisällä. Tupaikointi paikat on ulkona mutta sitä ei jostakin syystä käytetä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2127
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      33
      2070
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1835
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1360
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1251
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1050
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      993
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      926
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      281
      891
    Aihe