Muistakaa että se on oikotiÄ

Anonyymi-ap

Ei siis oikotie, vaan oikotiÄ. Näinhän jutila opettaa joka kirotussa mainoksessa. Vielä kerran: oikotiÄ jos ette muuten nääääs opi. Enkä muuten mene koskaan oikotiÄlle.

16

651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielummin etuovelle.Ei Jutilan tarvis olla missään mainoksessa.Helminen,Ojanen hoitaakin sentään hyvin hommansa entisenä jääkiekkoilijana.

• Anonyymi

Aikuinen miäs halventaa itseään jossakin max halvassa mainoksessa

• Anonyymi

Pakkohan se on, kun joutuu syömään oman firman kattaukset ?

• Anonyymi

Ite keksin jo pari vuotta sitten kotiin menevälle tiÄlle nimen. Se on Hevijumalantie 666. Lahkolaiset tykkää.

• Anonyymi

Halvatun tyhmä mainos, pakko vaihtaa kanavaa. Annaa katselis, muttei pullukkaa.

• Anonyymi

turha mainos

• Anonyymi00008

paskin mainos

• Anonyymi00010

Olen asua Tampere 20 vuota. Olen Black skin and white teeth. Opin Suomi kieli tosi nopea, vaan kaksi vuota ja puhua täysi Suomi kieli. Moni Tampere asukas luulla minä syntyä Suomi koska puhua täydellinen Suomi kieli. Tampere kieli vaikea. Ei ymmärrä. Toivo tämä kannustin oppia Suomi kieli, koska ei vaikea. Helppo.

• Anonyymi00011

nysse tulee rotvallinreuna

• Anonyymi00012

Jää miäleen, nääs.

• Anonyymi00014

Tampereen murre ei oikein sovi naisen suuhun, ainakaan sellaisen kauniin naisen.

• Anonyymi00015

Ommeinaan torella typerä mainos.

• Anonyymi00017

en seuraa lätkää mutta ton kaltainen mainos ja ex-lätkä pelaaja tekee tuollaista mainosta tosi vähä kuin alennettu tarkoitan menee tällaiseen amatööri mainoksensa ja tosi huonosti tehty.

ymmärrän sen idean on tehdä mahdollisimman lyhyt alle 10sekunttia. sekä voisi laihtua pikkasen edes

• Anonyymi00018

Taitaa käydä ohraisesti em. firmalle, koska en voi sietää kirjoitusvirheitä - joku muu siis!

• Anonyymi00019

Tulis jo se Puskiainen oikotiå

• Anonyymi00021

Kiril Babitsin. Ongelma oli hänellä ääntämisessä. Oikotie varastaa kegebdan sanomiset.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3809
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      64
      724
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe