Taas yksi aamu kun et noussut tuhisten vierestäni

Anonyymi-ap

Saat anteeksi. Ensi vuonna näihin aikoihin herätään lusikassa joka aamu ja et lähde mihinkään ennen kuin on rakasteltu. Tätä jatkuu sitten n. 20 vuotta että keräilehän voimia ❤️

58

3965

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siinähän haaveilet.

• Anonyymi

Totisinta totta yrmykäinen

• Anonyymi

Riki🦆🦆🦆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riki🦆🦆🦆

Rikiiii varo Akakabutoa!

• Anonyymi

Mitä se sulle kuuluu mitä kukin haaveilee? Sinun lapsekas täällä tavoitellaan varattua miestä- skuuppi saattaa olla haave vain ns tarinoinnin menestyksen osalta. Joskus ihmiset nimittäin tulevat jopa kaltaisesi narsistisen sosiokulttuurisen innostajan juttujen osalta järkiinsä ja sitten hävetään kunhan in ensin piehtaroitu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se sulle kuuluu mitä kukin haaveilee? Sinun lapsekas täällä tavoitellaan varattua miestä- skuuppi saattaa olla haave vain ns tarinoinnin menestyksen osalta. Joskus ihmiset nimittäin tulevat jopa kaltaisesi narsistisen sosiokulttuurisen innostajan juttujen osalta järkiinsä ja sitten hävetään kunhan in ensin piehtaroitu

Ja tämä sivusta tietty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämä sivusta tietty.

Ei ollut. Tämä on sivusta.
        Sitä mieltä, ettei toisten elämään kukaan normaali mene sotkeutumaan. Sitä voi kuvitella ihmiset toisenlaisiksi, kuin ovatkaan. Itseäni ärsyttää eniten järjetön ylimielisyys muita kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä mieltä, ettei toisten elämään kukaan normaali mene sotkeutumaan. Sitä voi kuvitella ihmiset toisenlaisiksi, kuin ovatkaan. Itseäni ärsyttää eniten järjetön ylimielisyys muita kohtaan.

Mitähän himputtia nyt yrität selostaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sähän vtun erakkopska et muuta teekään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rikiiii varo Akakabutoa!

Se on kathu

• Anonyymi

Ihana ajatus ❤️ I love you

𝔊𝔬𝔬𝔡 𝔪𝔬𝔯𝔫𝔦𝔫𝔤 ☀️
      𝔚𝔦𝔰𝔥𝔦𝔫𝔤 𝔶𝔬𝔲 𝔞 𝔡𝔞𝔶 𝔞𝔰 𝔟𝔯𝔦𝔤𝔥𝔱 𝔞𝔫𝔡 𝔟𝔢𝔞𝔲𝔱𝔦𝔣𝔲𝔩 𝔞𝔰 𝔶𝔬𝔲 𝔞𝔯𝔢. ℜ𝔦𝔰𝔢 𝔞𝔫𝔡 𝔰𝔥𝔦𝔫𝔢, 𝔐𝔞𝔶 𝔶𝔬𝔲𝔯 𝔡𝔞𝔶 𝔟𝔢 𝔣𝔦𝔩𝔩𝔢𝔡 𝔴𝔦𝔱𝔥 𝔥𝔞𝔭𝔭𝔦𝔫𝔢𝔰𝔰 𝔞𝔫𝔡 𝔩𝔞𝔲𝔤𝔥𝔱𝔢𝔯.

°˖𓍢ִ໋🌷͙֒✧°.🎀༘⋆
      🌻☀️✨
      🤗☺️°❀⋆.ೃ࿔*:・୧⍤⃝💐˚˖𓍢ִִ໋🌼🧺˚˖𓍢ִ🌿˚.˖°𓇼🌊⋆🐚🫧

• Anonyymi

Ihanaa! Tämä lupaus murun pitääkin sitten lunastaa 😘🤗

• Anonyymi

Rakastan jokaista hetkeä sinun kanssa ❣️

• Anonyymi

Ihanaa, tuota viestiä olen odottanut 🩷toivottavasti häneltä. Olen niin valmis. Mun toinen puoliskoinen. Rakastan.

• Anonyymi

Ihanaa ihanaa kaikki on niin ihanaaaaaa! Jee jee!

• Anonyymi

Paitsi elämä. Se onpas kaa

• Anonyymi

Surkuttelin ihan samaa 😞
      Se olis ihanaa, joka aamu rakastella sinun kanssa❤️

• Anonyymi

Ei parempaa ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei parempaa ❤️

❤️❤️🥰🥰

• Anonyymi

Hyvä että sentään joku on ihan syytön 💖😁.

• Anonyymi

Fifty fifty tässä tapauksessa 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fifty fifty tässä tapauksessa 😁

Kolmas pyörä siellä kirjottelee?

• Anonyymi

Tai sitten vuoden päästä nukutaan jo eri makuhuoneissa. Ihastus kestää vain hetken.

• Anonyymi

Ei tämä ihastusta ole ja hän tietää sen vallan hyvin. Ihastumiset menee ohi eikä pää käänny sen jälkeen senttiäkään siihen suuntaan 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tämä ihastusta ole ja hän tietää sen vallan hyvin. Ihastumiset menee ohi eikä pää käänny sen jälkeen senttiäkään siihen suuntaan 😉

Aamut hellesäässä tuntuisi kepeältä kuin perhosen tanssi. Toinen vielä istui nojatuolissa ja kuunteli radiota. Kun hän lopulta siirtyi viereiseen huoneeseen yritti hivellä pehmeästi puolisoa lantiosta, pyöräytti ympäri ja aamun pusuja. Kuitenkin kello tikittää ja bussi kaupunkiin ei lähtisi kuin vasta klo. 9.45 joten aikaa on vielä vaikka mihin ennen töihin lähtöä. 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ihastusta ei…

• Anonyymi

Pumpattava barbara, venttiilihatun irrotuksen jälkeen ...

• Anonyymi

Jotkut joutuu tyytymään sellaiseen, mikä on ihan hyvä ettei ole pienintäkään mahdollisuutta että pääsevät jatkamaan liejuista dnaata

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut joutuu tyytymään sellaiseen, mikä on ihan hyvä ettei ole pienintäkään mahdollisuutta että pääsevät jatkamaan liejuista dnaata

Edellisen kirjoittajan kohtalo epäilemättä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edellisen kirjoittajan kohtalo epäilemättä

Ja tuhina kuuluu...

• Anonyymi

Ihana 🤗

• Anonyymi

Seitsemänkymppinenkö siellä kirjoittelee, jos vain 20 vuotta tuota on luvassa?

• Anonyymi

Parin vuosikymmenen jälkeen meno ehkä hidastuu, jaksaa enää vain sen 4 muuta kertaa päivässä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parin vuosikymmenen jälkeen meno ehkä hidastuu, jaksaa enää vain sen 4 muuta kertaa päivässä

Ei missään nimessä tuollaista elämää! Kuolisin tylsyyteen, jos sksiä pitäisi harrastaa 5 kertaa päivässä. Aivot surkastuu pelkästä ajattelustakin. Pitää olla älyllisempiä harrastuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuodessa

• Anonyymi

Kassit täynnä massia tai jotakin muuta herkkua😉
      Arhinmäellä oli maaleja😂

Päivän uutisia: Kemin poliisipartio havaitsi aamutuimaan Mäntylänkadulla ajelevan polkupyöräilijän, jolla näytti olevan kasseissaan tavaraa. Mä repesin tuossa 😂

🤓🥸

• Anonyymi

Kirjoitin töistä tuon 🤭
        Yritin etsiä rakasta täältä

👩🏻‍🦳

• Anonyymi

Huh

• Anonyymi

Joka aamu rakastella 🤪

• Anonyymi

Joka aamukin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka aamukin

Ja tietty päivällä/illalla☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tietty päivällä/illalla☺️

Sivusta

• Anonyymi

Sinähän et pakota mua mihinkään. Ja tämä oli nuoruuden sanoja. Voin nykyään hyvin. Ilman sinua. Ja sairas ja pelokas olet mua kohtaan vieläkin,en luovu siitä ajatuksesta koskaan.

• Anonyymi

Mitäs jos kuorsaan?

• Anonyymi

Ottaisin viereeni vaikka kuorsaisi säkkijärven polkkaa 😘

• Anonyymi

En nykyään kuorsaa muuten🤗 Saisit nukkua ihan levollisesti❤️

• Anonyymi

Jaa no mun kanssa tuosa kohti tarttii mitä suurimmalla todennäköisyydellä hyväksyä se että mä hikoilen enkä välttis mitenkään vähää

• Anonyymi

Ja kakskyt vuotta on aika kyhyt aika kyl mä olen ainakin ajatellu jos oma suunnitelma elämäni pituudesta toteutuu ni se 120 ois kiva tavote et noi 75 ois vie jälel

• Anonyymi

Ok sopii hyvin

• Anonyymi

joko tuut hakemaan vai mihinä nähään

• Anonyymi

onko ihananampaa aamua kuin....

• Anonyymi

Kun klikkasin otsikkoa, odotin koiran tuhina -uutisia.

• Anonyymi

Hieno suunnitelma! Toivottavasti teillä toteutuu. Voimia!

• Anonyymi

Hei! Voisitko laittaa vaikka kirjeen tai textiviestin tälle kaivatullesi. Katso kun tämä sinun suhdesoppasi ei kuulu kellekään muulle kuin sinulle ja sille haaveittesi kohteelle. Vai oletko satavarma, että hän on tällä palstalla lukemassa vuodatustasi ja tunnistaa sen tarkoittavan häntä itseään. En ymmärrä.

• Anonyymi

Oon keräilly voimia ❤️ mitäs nyt?

• Anonyymi

Niinhän sinä luulet. Turhaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veriteko Kajaanissa.

Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.
      Kajaani
      76
      5884
    2. Anna vihje jonka vain te tiedätte

Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e
      Ikävä
      232
      3525
    3. Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat

Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko
      Sinkut
      308
      3261
    4. Kelkkailijat

Oliko kelkkailijat ähtäriläisiä.
      Ähtäri
      20
      3081
    5. Jösses! Jutta ja Juha Larm eivät usko silmiään piharempan jälkeen: "Apua!" - Katso kuvat!

Jutta ja Juha Larmilla on vastavalmistunut mökki, mutta voimat ja ideat on lopahtaneet pihan suhteen. He saavat Huvila &
      Kesämökki
      23
      2155
    6. Kajaanin puukotus

Mikä oli tappamisen motiivi,ja kuka tappoi toisen tuostan noin vaan?
      Kajaani
      14
      2035
    7. Taitaa olla kaikki ohi

Meidän väliltä.
      Ikävä
      119
      1920
    8. Mistä tietää, että toinen on kiinnostunut sinusta

Mitä merkkejä olette huomanneet tai mitä miten itse ilmennätte kiinnostusta?
      Ikävä
      91
      1542
    9. Kyllä mä sua rakastan mutta ei me voida olla me

On tuhat syytä miksei vaan voida olla. Pitää sunkin hyväksyä se . Parempi kun ei nähdäkään enää, sattuu liikaa. Naiselle
      Ikävä
      102
      1398
    10. Raju auto-onnettomuus Kemijärvellä

Kuinka sitä noin hurjastellaan? Pykikö renkaat? Oliko liikaa vauhtia ja tie liukas? Ikävä juttu!
      Kemijärvi
      19
      1257
    Aihe