Olipa tärkeä oikaisu nyt tämän aamun Iisalmen sanomissa. Kyllä se nyt on ollut suuri virhe toimittajalle, kun ei ole huomannut sitä, että tämä Aki Hirvonenkin on ollut torilla. Voi hyvänen aika tätä julkisuuden tarvetta, että ihan oikaistava. Kyllä on ”lapsellista”. Kyllä se on ollut lukijoilleni pettymys, kun tämä ei mitään aikaan saaneen persupolitikon nimi on jäänyt mainitsematta.
Voi hyvänen aika.
Anonyymi-ap
4
386
Vastaukset
- Anonyymi
Olihan se kerran sattunut toinenkin virhe toimittajalle, kun Mao oli yhtenä yönä käynyt toimittajan huomaamatta Iisalmen torilla. Tämä on tosi, koska aamulla oli torilta löytynyt Maon syömä omenan ruato.
- Anonyymi
Minä söin sen omenan.
- Anonyymi
Niin ja Toimitukselta vielä pahempi moka, jättivät Radio ohjelmat pois. Tilalla älyttömiä elokuva arvosteluja, heihaloo, Radio ohjelmat heti takaisin.
- Anonyymi
Aki ei ole itsestään ääntä pitänyt jos ei toimittajatkaan häntä tunnista, ettei nyt ihan näkymätön viänäne ollu valtuustossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329