Onko sinulla paljon ystäviä?

Anonyymi-ap

Kysyy Lieksan lehti kallupissa. Minun mielestä ei ole olennaista onko paljon ystäviä vaan se on tärkeää, että ne ystävät mitkä ovat olemassa, ovat hyviä ystäviä. Toiset taas ovat yksinäisiä eikä heillä ole yhtään ystävää eikä siksi ole sopivaa röystäillä miten on paljon ystäviä. Jos joku vastaa Lieksan lehden kallupissa että ei ole yhtään ystävää, laitetaanko se lehteen? Sellaisilta ihmisiltä ei varmaan edes kysytä, koska sellaisia vastauksia ei haluta.

74

563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lehdessä ei lanttu leikkaa.

• Anonyymi

Kylläpä on kauheeta, ettei lehedehedessä tommosta ymmärretä. Johan tuo nyt pittäisisi toimittaaajan tajutajuta, että pitää kysyä laatua tua noin.
        Siisniinku näinikkää.
        Onkoko ja jos on niin onko laatukkaita ysätäviäviä ja viä kerran viä? Ja sitten panna lehteen oikein kunnolla, että joo, joo ja on on.
        Nyttemmin menini koko päivä pilallen, ko ei osata. Lehesä nimittäen.
        En tillaa koko lehteäteä ennäänäänäänäänäänää ja viä kerran VIÄ.

• Anonyymi

En tarvi ketään levittelemään yksityisasioitani ympäri kyliä.

• Anonyymi

Mitä enemmän ystäviä, sitä todennäköisemmin joukossa on huonosti käyttäytyvä ihminen esim. joka juoruaa selän takana

• Anonyymi

Mitä väliä, jos kerrot kaiken itse pubissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä väliä jos kerrot kaiken naamakirjassa kuvien kanssa.

• Anonyymi

Eipä ne sulta kysykkkään, kun kaikki tietää että sinä oot tollo ja pyörit kylillä kun pullopersesika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Lieksassa pubei? Vai yksi?

• Anonyymi

3 naisystävää ja pari miesystävää

• Anonyymi

Pittäähä immeisellä ystäviä olla mitä sitte esitellä vaikka veispuukissa. Sellane 600 on suositeltava luku niiku joillai näyttää oleva, mutta just ja just sitä seleviää kun on parisattaa ja rapiat. Kyllä seki jo todistaa että on hirmusen hyvä ja miellyttävä immeine.

• Anonyymi

En käytä veispuukkia. Kiljun käyttäminen riittää yksinäiselle.

• Anonyymi

Miellyttäväpä hyvinni ja kaunis. Naamari kun tipahtaa, niin sieltä takkaa paljastuupikin naivi hölöttäjä ja huomiohakunen narsisti.

• Anonyymi

Jos jollakin on 600 ystävää ei hän tunnenne niistä puoliakaan.

• Anonyymi

Kun toimittaja kysyy noin, "onko sinulla paljon ystäviä?", kysyn ensiksi, paljonko on toimittajan paljon? Ystävien lukumäärä.

• Anonyymi

Hyvä meininki, kuvattu lieksan lehden toimistossa?

• Anonyymi

Täällä on paljon ystäviä menen sinne ☝️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on paljon ystäviä menen sinne ☝️

Mulla on kaksi talitinttiä ja yksi orava ystävinä. Ihmisystviä ei ole, kaikki entiset on jo kuollut.
        Terveisin Vanha ukko 72v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on kaksi talitinttiä ja yksi orava ystävinä. Ihmisystviä ei ole, kaikki entiset on jo kuollut.
        Terveisin Vanha ukko 72v.

Ei minullakaan ihmisystäviä. Parempi niin.

• Anonyymi

Ei oo paljon. Yks asuu Chiang maissa, yks Joensuussa ja yks Sveitsissä.

• Anonyymi

Poikien kanssa tavataan ainakin kerran viikossa cittarin takapihalla

• Anonyymi

Työtön luisuu pimujen syliin ja ystäviä sekä pinppiä 🏄‍♂️🏂

• Anonyymi

Hyvä ystävä on luotettava.
      Jos hän jotain lupaa, sen hän myös pitää. 

Suvaitseva

Rehti

Kunnioittava
      Hyvän ystävän ei tarvitse olla kanssasi samaa mieltä jokaisesta asiasta, mutta hän kunnioittaa sinun mielipidettäsi eikä yritä käännyttää omalle kannalleen.

Armollinen
      Todellinen ystävä osaa olla toista kohtaan armollinen. Hän ei jää kantamaan kaunaa, jos joskus teet virheen ja tuotat hänelle pettymyksen. Hyvä ystävä antaa sinulle anteeksi, koska on varma, että toimit seuraavalla kerralla toisin.

Läsnä oleva
      Tosiystävä on elämässäsi läsnä siksi, koska hän haluaa olla, eikä vain siksi, koska pyydät.

Huomioonottavainen

Huumorintajuinen

Lojaali
      Hyvä ystävä on ennen kaikkea lojaali. Tarvitsemme elämäämme ihmisiä, jolle voimme uskoa salaisuutemme ja jotka pysyvät rinnallamme niin elämän myötä- kuin vastamäissäkin.

• Anonyymi

280 ystävää facebookissa. 🤭

• Anonyymi

Nuo kriteerit täyttää vain koira, se on ihmisen paras ystävä. Se on aina hyvällä tuulella, kun tulet kotiin.

• Anonyymi

Lukumäärällä ei ole merkitystä, niinkuin eräs kaveri sanoi, LAATU MUISTETAAN HINTAA PAREMMIN , näin se taitaa olla !

• Anonyymi

Minä en pidä ystävistä koska ne haisevat ja juovat minun pircat.

• Anonyymi

Vähän, muutama

• Anonyymi

Tökiksellä on ollut liki 2000 k erikalua. Eikä tunnekuin kuin Esan joka halusi aina ilman tummelia. Siksi tökis aina viittaa paskapuheissaan tummeliin.

• Anonyymi

Jotkut luulevat ystäväkseen jokaista, joka vilkaiseekaan ko. henkilöä. Pikemminkin ns. ystävät
      ovatkin vain häthätää tuttuja, jos edes sitäkään.
      Minua oli muuan sanonut ystäväkseen, vaikka en oikein edes tunne koko ihmistä. No ei se haittaa, se on vain tämän ajan mukaista
      Jotkut ystävöityvät helpommin kuin toiset.
      Ne fasebuukin ystävät ovat ihan omaa luokkaansa, niitä pitää olla satoja jopa ulkomaita myöten. Ketään ei edes tunneta ja silti on ystävä, jolle suolletaan joutavia kuvia ja typeriä juttuja.
      Oma perhe on parhaita oikeita ystäviä, työkaverit ovat kavereita, joiden kanssa ollaan tekemisissä joka päivä enemmän tai vähemmän ja joiden kanssa on parasta olla hyvissä väleissä. Sitten ovat esim .
      naapurit, jotka saattavat olla lähes ystäviä parhaimmillaan.

• Anonyymi

Paras olisi olla kuin etelän ihminen, että kävelet vain zombina omassa maailmassasi kyrpä otsassa, etkä näe ympäristöä, etkä muita ihmisiä.

• Anonyymi

Työttömällä on paljon ystäviä te virkailija kela etsivä kuumat pimut työtön on kaikkien ystävä

• Anonyymi

Oliko Jeesuksella ystäviä 🤔

• Anonyymi

Magdalan Maria oli aito ystävä.

• Anonyymi

Viisi leipää ja kaksi kalaa!

• Anonyymi
      • Anonyymi

Trump paras ystävä vaatii 50 prossaa Ukrainan mineraaleista jotta tekisi rauhan jossa Ukraina menettää alueitaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trump paras ystävä vaatii 50 prossaa Ukrainan mineraaleista jotta tekisi rauhan jossa Ukraina menettää alueitaan

Trump vaatii 70% Reunatiestä ja osuuden metkatalosta!

• Anonyymi

Ukrainan ahneet oligartit ne kumminkin hamuaisivat itselleen, jos trumpetti ei ottaisi niitä hallitusti omiin nimiinsä.

• Anonyymi

Ryssän kyrpänaama johtaja se vasta ahne on, kun haluaa koko Ukrainan itselleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veli todistaa väkevästi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niilo löytänyt vihdoin Lieksa-palstan?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Minulla ei ole yhtään ystävää, haluaisitko olla ystäväni?

• Anonyymi

Jos saan haistella ahnustasi etkä koske minun pirccapurkkeihin...

• Anonyymi

Voisin ollakkin, kunhan et alaa vaan liian tuttavalliseksi. Naimisiin enään en kyllä mene kenenkään kanssa. Sitä kun kehdataan naimakauppaa papin edessä tehdessä valehdella kaikenlaisia ja kuolema kuulemma vasta eroittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos saan haistella ahnustasi etkä koske minun pirccapurkkeihin...

Kiitos ei.

• Anonyymi

No olen oikeastaan hyvin tyytyväinen yksin olooni.
      Mun tekemiset ja en tykkää että kontrolloidaan ei kuulu kenellekään.
      Työkaverit on mukavia ja sitten on näitä tuttuja jotka tunnen ylä-asteelta.
      Olen yksinäinen sielu.
      Joskus pakko sanoa että harmittaa että jollain on vaikka 9 ystävää kun itselläni puhdas pöytä.
      Olen katkaissut välit aika usein ihmisiin koska epäkunnioittavia.
      Kohtelen kaikkia tasapuolisesti mutta itse saa paskaa niskaan joten näin on parempi.

• Anonyymi

-olen nainen ja nautin olostani yksin.
        Eivät miehet ole ainoita.

• Anonyymi

"Olen katkaissut välit aika usein ihmisiin koska epäkunnioittavia.
        Kohtelen kaikkia tasapuolisesti mutta itse saa paskaa niskaan joten näin on parempi."
        Sull`on mun luonto!👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen noin 65-vuotias mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan sellaista edes väittänyt. Mutta jos pystyt hurmaamaan kulmänkalskeaa näyttelevän nasen. Olet kyllä sonni mieheksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan sellaista edes väittänyt. Mutta jos pystyt hurmaamaan kulmänkalskeaa näyttelevän nasen. Olet kyllä sonni mieheksi.

No aina oletetaan kun joku nauttii yksinäisyydestään että on mies puolinen.

Katkaisin välit yhteen ystävään jonka tunsin yli 10v.
        Yritin vain häntä neuvoa kun sitä pyysi.
        En ole mikään expertti tuntemaan hänen perhe juttujaan.
        "En ollut enää hänen mielestä ystävä"
        Niin jotenkin tuntuu että sen kaiken draaman keskellä on oikeasti hyvä olla yksin ja saa päättää mitä tekee.
        En koskaan itse sanoisi noin kenellekkää vaan ehkä antaisin asian olla.
        Kyllä häiritsis jos minulta tultaisiin kysymään ystävyydestä!

• Anonyymi

Satojan niitä ystäviä politiikolla pitää olla, eihän sitä muuten valtuustoihin pääsisi vaikuttamaan asioihin vähävaraisimpien puolesta.

• Anonyymi

Nainen, poliissi ja taxi on minun kolme tosi ystävää

• Anonyymi

Vain politiikkona voit vaikuttaa. Nyt 🔥 kiire vaikuttamaan 🤩 politiikkona.

• Anonyymi

Ystävän jos menetät ,eisulle mitään jää .? Lauloivat veljeksetkin , saattaa olla perää. No ehkä jää jonkinlainen "tyhjyys" .

• Anonyymi

Joku jolla oikeasti ei ole yhtään ystävää varmaankin taas nauraa näille teidän hauskoille jutuille... 🤔😶

• Anonyymi

Ystävyyden liitän nykyään pintaliitoon. Ennenmuinon sellaista edes paskaa luodessa keväisin talikolla keväisin peltoon, ettäs kuinkas monta ystävää nyt mulla olikaan?

• Anonyymi

En pidä enään ns. ystävyydestä. Tullut niin moneen kertaan petetyksi.

• Anonyymi

Epäaidossa ystävyyssuhteessa pyydetään aina sinua auttamaan tai ystävä yrittää hyötyä sinusta, mutta katoaa, kun sinä tarvitset häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäaidossa ystävyyssuhteessa pyydetään aina sinua auttamaan tai ystävä yrittää hyötyä sinusta, mutta katoaa, kun sinä tarvitset häntä.

Sitten vielä lainataan rahaa ja suututaan ja pistetään välit poikki kun uskaltaa pitkän ajan jälkeen kysyä milloin maksat takaisin

• Anonyymi

Mitä enemmän ystäviä, sitä huonompia ystäviä he ovat, koska aikaa riittää sitä vähemmän kullekin ystävälle.

• Anonyymi

Sukupuolileikkauksessa munat meni, mutta jäihän sentään identiteetti.

• Anonyymi

Nykysin kaikki vapaat valkoiset aattet ovat rasismia. On opeteltava ajattelemaan kaikkea mustasti.

• Anonyymi

Mielestäni tämä on herkkä aihe eikä saisi tehdä vitsiä.
      Olen yksinäinen noin 51v mies eikä tämä yksinolo hirveesti naurata! 😲😢

• Anonyymi

Olet oikeassa, yksinäisyys ei ole vitsailun aihe.

• Anonyymi

Minulla on hyvä ystävä, ei puhu kenestäkään pahaa. Hänen hautajaisensa ovat lauantaina.

• Anonyymi

Täällä mennään yhden ystävän periaatteella, kinkerit ei ole mun juttu.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      138
      4024
    2. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      21
      2250
    3. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      96
      1847
    4. Trump syyttää sodasta Ukrainaa.

Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/
      Maailman menoa
      379
      1461
    5. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      37
      1435
    6. Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta

Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263
      Alavus
      20
      1316
    7. 249
      1219
    8. Pride saapuu Iisalmeen

Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k
      Iisalmi
      153
      1201
    9. Trump syyttää Ukrainaa sodan aloittamisesta

Hah hah, niin ne asiat menee
      NATO
      269
      1089
    10. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe