mitä olet mies tehnyt viime aikoina? 🐰
Kaipaan sinua
25
502
Vastaukset
- Anonyymi
Töitä, ulkoilua, lukemista, viihteellä käyntiäkin silloin tällöin. Entäs mitä sinä nainen olet tehnyt?
- Anonyymi
Kokeilen parasta aikaa kuinka pohjalle ihminen pääsee moi.
- Anonyymi
Otahan kiinni! 🫲 Kun sinä ponnistat, niin minä nostan. Kyllä tästä ylös päästään, ystävä kallis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otahan kiinni! 🫲 Kun sinä ponnistat, niin minä nostan. Kyllä tästä ylös päästään, ystävä kallis.
Kiitos ,kaunis ajatus hik..,tänään ei jaksa ponnistaa mutta kokeillaan hik huomenna.
- Anonyymi
Keskittynyt omaan vaimoon,joka on se rakkain
- Anonyymi
Hyvä!
- Anonyymi
Hyvä!
- Anonyymi
Hänelle sen mielelläni kertoisin? Sinusta ku en tiedä, kuka olet? Tule kysymään niin kerron sen mielelläni ja ehkä löydämme samalla toisillemme enemmän yhdessäolo aikaakin? Sitä ainakin toivon mielessäni.
- Anonyymi
Puhut vaimosta ja olet valmis pelailemaan toisen kanssa. Oikea kelmi. GraaPhtyi! 🤮 pyyhkisin seinät tollasella miehellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut vaimosta ja olet valmis pelailemaan toisen kanssa. Oikea kelmi. GraaPhtyi! 🤮 pyyhkisin seinät tollasella miehellä
Red flag! Ei kelpaa mulle☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Red flag! Ei kelpaa mulle☺️
Eli vain vakoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli vain vakoinen.
Siis valkoinen vain käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis valkoinen vain käy.
Sama mä vaan veistelen tää palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En puhu vaan aplle näsäviisastelija ja omasta hänestä.
- Anonyymi
Hiihelly.
- Anonyymi
Gubbe hullulla hauskaa,ku sukset ei luista!
- Anonyymi
Olen ollut masentunut mutta nyt tänään on vähän parempi olo. Tuntuu kuin olisin ihan eri ihminen. Luulen että masennusta ei olisi jos olisin yhden naisen rakkaana. En vain tiedä miten voin ikinä rohkaistua häntä lähestymään. No en tiedä olisiko se sitten ihan turhaa, jos hän ei huoli minua miehekseen tai jos hänellä onkin jo mies. Enkä ihan heti keksi luontevaa tapaa lähestyä.
- Anonyymi
Sun täytyy kysyä siltä. Älä ikinä usko mitä muut toisista puhuu. Älä tee olettamuksia. Koska voi olla että toiset ei halua joko sinulle tai hänelle mitään hyvää tapahtuvan. Suora kontakti toimii aina. Usko se
- Anonyymi
Piilotellut nakkia😜
- Anonyymi
Vältellyt siitä asti kun lopetit vastaamasta viesteihin.
- Anonyymi
Olen ollut cia:ssa hommissa.
- Anonyymi
Näin se on
- Anonyymi
Vauhtia ja vaarallisia tilanteita…😟
-M - Anonyymi
soitellut hätänumeroon vainoamisen vuoksi
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988