Olen reilu nelikymppinen mies ja koskaan en ollut tullut peppuseksiä kokeilleeksi. Ikäisteni naisten kanssa - en tosin ole hirveän monien kanssa ollutkaan kun irtosuhteet ei oikein ole mun juttu - sellaisista ei oikeastaan edes ole puhuttu, vaikka monesti onkin ollut ihan kommunikoivia suhteita. Nyt minulla on ekaa kertaa elämässäni parikymppinen rakastajatar. Hän kysyi asiasta heti meidän ekalla kerralla ja hänelle tuntuu olevan ihan normaalia.
Kysynkin, olenko siis sattunut kohtaamaan vain epätavallisen tytön - toki se että kiinnostui minusta on jo aika epätavallista - vai onko peppuseksi nuoremmille yleisesti aivan tavallinen asia?
Peppuseksi ihan normijuttu nuoremmilla?
Anonyymi-ap
1
221
Vastaukset
- Anonyymi
Todellisuudessa sua pantiin perseeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3403044Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä662740- 1241756
- 1181470
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301303PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1511250- 691100
- 741089
- 701030