Peppuseksi ihan normijuttu nuoremmilla?

Anonyymi-ap

Olen reilu nelikymppinen mies ja koskaan en ollut tullut peppuseksiä kokeilleeksi. Ikäisteni naisten kanssa - en tosin ole hirveän monien kanssa ollutkaan kun irtosuhteet ei oikein ole mun juttu - sellaisista ei oikeastaan edes ole puhuttu, vaikka monesti onkin ollut ihan kommunikoivia suhteita. Nyt minulla on ekaa kertaa elämässäni parikymppinen rakastajatar. Hän kysyi asiasta heti meidän ekalla kerralla ja hänelle tuntuu olevan ihan normaalia.
Kysynkin, olenko siis sattunut kohtaamaan vain epätavallisen tytön - toki se että kiinnostui minusta on jo aika epätavallista - vai onko peppuseksi nuoremmille yleisesti aivan tavallinen asia?

37

1715

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Peppuseksi on yleisesti varmaan yleistynyt kun on tullut pois kinky-kategoriasta, mutta tuskin se kovin jokapäiväistä on useimmille nuorille kuten vanhoillekaan.

• Anonyymi

Olen sinua vanhempi mies ja olen nuoruudesta asti harrastanut peppuseksiä naisten ja tyttöjen kanssa. Eli ei ole sinulla erityinen nainen sinällään. Oletko ollut vain liian ujo tai tietämätön kysyäksesi tai vaan toimiaksesi saadaksesi anaaliseksiä naisilta?

• Anonyymi

minä ainakin sain jo nuorena peppua kun annoin omani tyttöjen käyttöön

• Anonyymi

Olen sanonut jo aiemmmin ettei tästä ole mitään ”Taloustutkimuksen ”- tutkimusta. Oletan vain, että lähes kaikki seksiä harrastaneista naisista ovat naineet myös peppun. Osa porukasta jättää homman pariin kertaan ja osa oppii sen.

En tiedä mikä on sitten oikein.

• Anonyymi

Ja ne joita vaan pannaan perseeseen, oppivat antamaan persettä tavalla tai toisella. Keskusteltiin juuri tuossa erään naisen kanssa siitä, että oli vaan pari kertaa kokeillut ja se oli jäänyt siihen ja kumpikin sitten vaan unohtanut. Sanoin, että minun kanssa et unohtaisi, kun panisin perseeseen aina kun haluaisin tai olisi ylipäänsä mahdollista, jos annat kerran, annat mulle aina ja ennemmin tai myöhemmin opit siitä tykkäämään. Tiedät, että jos paikat on liukkaat ja perse valmis, sinne tulee aina munaa lopuksi spermat perään.

Totakai on niitä naisia joille se on ehdoton ei, niin se on ehdoton ei myös minun puolelta, ennen kuin on saanut selvän vastauksen, että voidaan kokeilla, tai kun alan hiljaa hivuttamaan kyrpää persene puolelle, ei tule sitä "ei vastausta" Kiihotus ja kiima sen ratkaisee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ne joita vaan pannaan perseeseen, oppivat antamaan persettä tavalla tai toisella. Keskusteltiin juuri tuossa erään naisen kanssa siitä, että oli vaan pari kertaa kokeillut ja se oli jäänyt siihen ja kumpikin sitten vaan unohtanut. Sanoin, että minun kanssa et unohtaisi, kun panisin perseeseen aina kun haluaisin tai olisi ylipäänsä mahdollista, jos annat kerran, annat mulle aina ja ennemmin tai myöhemmin opit siitä tykkäämään. Tiedät, että jos paikat on liukkaat ja perse valmis, sinne tulee aina munaa lopuksi spermat perään.

Totakai on niitä naisia joille se on ehdoton ei, niin se on ehdoton ei myös minun puolelta, ennen kuin on saanut selvän vastauksen, että voidaan kokeilla, tai kun alan hiljaa hivuttamaan kyrpää persene puolelle, ei tule sitä "ei vastausta" Kiihotus ja kiima sen ratkaisee.

Riittävä kiima naisella päällä, niin ei vastustele kun painut anaaliin syvälle. Nainen työntää vain vasten, että työnny sisääni. Kysellä ei kannata, vaan toimia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riittävä kiima naisella päällä, niin ei vastustele kun painut anaaliin syvälle. Nainen työntää vain vasten, että työnny sisääni. Kysellä ei kannata, vaan toimia.

AIkalailla juurikin näin. Olisihan se kiva saada naistenkin mielipiteitä tänne...

• Anonyymi

Kerran kokeillu voi olla yleistäkin. Harva varmaan usein harrastaa.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AIkalailla juurikin näin. Olisihan se kiva saada naistenkin mielipiteitä tänne...

Näin se on. Kun mies on jaksanut jatkaa esileikkiä riittävän pitkään, niin sen jälkeen hän voi tehdä lähes mitä vain. Siinä hekumassa ei mieti lainkaan muuta kuin nautintoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mulle yx nainen sanoi vain sillä ehdolla että saa ite nussia mua voi veljet mikä orkku kun nainen tekee mitä haluaa

• Anonyymi

Exä ei kehdannut kertoa mutta rakasti kun hänen persettä nuoltiin takaapäin, hän oli silloin 19v.

• Anonyymi

Juurikin näin. Nuole naisen kuin naisen peppua siinä kovimman kiiman hekumoissa, niin varmuudella nainen vain innostuu. Eivät vain kehtaa sano tai eivät vielä tiedä pitävänsä siitä.

Enemmän olen tavannut naisia, jotka eivät pidä pillun nuolemisesta. Peppureiän nuolemisesta harva kieltäytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin. Nuole naisen kuin naisen peppua siinä kovimman kiiman hekumoissa, niin varmuudella nainen vain innostuu. Eivät vain kehtaa sano tai eivät vielä tiedä pitävänsä siitä.

Enemmän olen tavannut naisia, jotka eivät pidä pillun nuolemisesta. Peppureiän nuolemisesta harva kieltäytyy.

anna naisen nuolla myös sun peppua huomaat miltä tuntuu

• Anonyymi

Oma kokemus aiheesta 90 luvulta 10 luvun alkuun mennessä, on sellainen että naiset yleensä sievisteli etteivät muka antaneet persettä, ja ne suuriäänisimmät vielä haukkuivat niitä jotka oli tunnustaneet harrastaneensa pepouseksiä ja siksi naiset oli siitä hiljaa ja väittivät että se on muka miesten unelmia. Mutta jokainen noista haukkujista oli innokkaimpia ottamaan kullin suoleen ja nykyään julkkisnaiset kertoo siitä avoimesti ja antaa neuvoja että miten sen saa onnistumaan parhaiten.

Naisilta olen myös luullut että on olemassa miehiä joille persettä ei anneta, koska yleensä nuo miehet ovat joko itsekkäitä ääliöitä joita ei naisen mukavuus kiinnosta, liian isoja, tai liian tyhmiä kysyäkseen.

• Anonyymi

Olisinpa innostunut tästä nuorempana. Tuntuu nimittäin hyvältä. Ehkä nykynuoret ovat rohkeampia.

• Anonyymi

Toimin lähes 10 vuotta lieksan terveyskeskuksen päätoimisena peräpukamien poistajana. Koulutukseltani olen lääketieteen lisensiaatti. Olen nähnyt rehellisesti sanottuna kymmeniä tuhansia peräpäitä. Syy, miksi kirjoitan nyt tänne, on se, että täällä ei tunnuta ymmärtävän sitä, mitä toistuva anaaliyhdyntä tekee sille ns. passiiviselle osapuolelle.

En nyt puhu siitä, jos joku hairahtuu antamaan peräaukkoaan muutaman kerran, ehkä vielä muutama kymmenenkin menee ilman muutoksia. Mutta kauan harjoitettu peräaukkoyhdyntä tekee korjaamattomia, peruuttamattomia vaurioita anuksen ja peräsuolen lihaksistoon, limakalvoihin ja kudoksiin.

Toivon, että uskotte minua, kun sanon, että pystyin kertomaan sekä miehistä että naisista ne tapaukset 100 % varmuudella, joita oli yhdytty peräaukkoon lukuisia kertoja. Sen sekä näki että tunsi peräpäästä. Arpeutunutta, löystynyttä kudosta, joka päästi ilman ulos itsestään.

Myös vaiva, jonka takia sain "asiakkaan", johtui usein tästä kyseisestä harrastuksesta. Peräpukamien poistossa, mikäli kyseessä on suolen sisäiset pukamat, jouduimme laittamaan peräsuoleen jonkin verran instrumentteja, itse poisto tapahtui ampumalla kiristävän kumilenkin pukaman ympärille, joka "kuristi" pukaman pois. Samaa tekniikkaa käytetään vielä tänäkin päivänä.

Olin melko hienotunteinen, eli en tuonut asiaa esille asiakkalle, mutta joskus keskustelimme hoitajan kanssa leikkimielisesti asiasta jälkeenpäin, että "olipas siinä taas isopaikkainen nainen" , tms.

Haluan vain sanoa, että suhtautukaa asiaan vakavasti, en halua puuttua kenenkään yksityisasioihin, mutta älkää hyvät ihmiset vaan kuvitelko, ettei anaaliseksi pitkään ja useasti harrastettuna aiheuttaisi mitään anuksellenne ja peräsuolellenne. Jos käytätte ns. seksileluja, olkaa tarkkana, että niiden koko pysyy kohtuullisena, ihan vakavasti puhuen, joku ruuvimeisselin pään kokoinen dildo on kyllä jo tarpeeksi iso, ja hyvin öljyttynä se ei vielä vaurioita pahasti kudoksia. Luopukaa ns. monstereista, niillä kyllä pilaatte paikkanne, nyrkkinainnista puhumattakaan..

• Anonyymi

Tämä on sama teksti mikä on kopioitu ennenkin näihin ketjuihin.

Persettä saa kyllä naida ihan suunnilleen niin paljon kuin huvittaa. Se kyllä kestää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on sama teksti mikä on kopioitu ennenkin näihin ketjuihin.

Persettä saa kyllä naida ihan suunnilleen niin paljon kuin huvittaa. Se kyllä kestää.

Kestää, mutta alkaa falskaamaan, tämän takia homot kanniskelevat pieniä EdP pulloja mukanaan ja yhtenään sipaisevat lisää hajustetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kestää, mutta alkaa falskaamaan, tämän takia homot kanniskelevat pieniä EdP pulloja mukanaan ja yhtenään sipaisevat lisää hajustetta.

Juuri noin, perse repeää ja sulkijalihakset löystyy. Vaipat tulee tutuksi näille percereikäritareille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin, perse repeää ja sulkijalihakset löystyy. Vaipat tulee tutuksi näille percereikäritareille.

Höpöhöpö ja vielä kerran höpö höpö. Tottakai kaiken voi vetää överilsi ja perseen tosiaan saa rikottua ihan varmasti liian isoilla leluilla tai jättikyrvällä holtittomasti heilumalla. Normaali seksi elämässä voi panna perseeseen vaikka useamman kerran viikossa. Harvoinhan se kumminkaan sitä on. Kerta kaks viikkoon aika monilla saattaa olla se seksielämä. No kellään on aktiivisempaa niin on... Liukastetta ja rentoutusta, niin paikat pysyy ehjänä ja perse kireänä ja päin vastoin. Siinä sitä sulkijalihasta tulee treenattua.

• Anonyymi

Totta tai ei niin ei liity aiheeseen siitä onko peppuseksi yleisempää nuorilla.
        Tee oma ketju aiheestasi ja keskitetään keskustelu vaaroista sinne.

• Anonyymi

Et ole kyllään millä tavalla lääkäri kerta valehtelet tuolla tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei edp vaan liukastetta kohdalle sattuessa tarpeen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kun lihaksia treenataan ne kiristyy höhlä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö ja vielä kerran höpö höpö. Tottakai kaiken voi vetää överilsi ja perseen tosiaan saa rikottua ihan varmasti liian isoilla leluilla tai jättikyrvällä holtittomasti heilumalla. Normaali seksi elämässä voi panna perseeseen vaikka useamman kerran viikossa. Harvoinhan se kumminkaan sitä on. Kerta kaks viikkoon aika monilla saattaa olla se seksielämä. No kellään on aktiivisempaa niin on... Liukastetta ja rentoutusta, niin paikat pysyy ehjänä ja perse kireänä ja päin vastoin. Siinä sitä sulkijalihasta tulee treenattua.

vaimo ei anna ennenkuin saanut straponilla nussia mua jakamisen ilo

• Anonyymi

Naisena sanon, että anaaliseksi maistuu kyllä itselleni ja mitä tyttöjen kesken ollaan puhuttu, niin kaikki siitä tuntuvat enempi tai vähempi tykkäävän. Osa normiseksiä minun naistuttavien piirissä. Mutt kuten joku tuossa yllä kommentoi, niin persettä ei anneta kelle tahansa. Se pitää ansaita.

• Anonyymi

Tää antaa ja saada -retoriikka on aika ällöä.
        Mies on hyvä vaimolleen jotta saa persettä ei siksi että rakastaisi vaimoaan ja haluaisi tämän nauttivan? Vaimo antaa persettä palkintona koska mies on ollut hänen toiveidensa mukainen, ei suinkaan koska itse nauttii siitä tai että haluaa toteuttaa miehensä toiveen?

• Anonyymi

hyvän perseen takia kannattaa tehdä paljon hyvä palkinto

• Anonyymi

On enemmänkin naisesta kuin iästä kiinni. Oma naiseni on antanut/halunnut perseeseen pari kertaa viikossa koko yhdessä olon ajan. Ikää hällä vajaa 50, ja yhdessä oltu kohta 30v.

• Anonyymi

On se juu nuorempana kun pani ketä tahtoi niin monesti nuorempia tyttöjä ja varattuja naisia peppuun,ei tullu raskaaksi silti sai sisälle laueta,toki jos ehkäsy kunnossa pilluu pantiin muttaaina epävarmoissa panoissa peppuun laskin.
        Nykysen vaimoni kun tapasin niin hänen entinen ukko ei pannu muualle kun peppuun,se oli kyl yllätys kun aika kokematon seksissä oli.
        No peppuahan sitten koetin ja toimihan se hänen kanssaan ihan hyvin,suihinkin opetin ottamaan koskaan ei ollu ottanu mutta oppi hyvin,aika oppivainen on ollu.

• Anonyymi

Ja täällä säännöllisesti on niitä trolleja jotka saarnaa perseseksin vaaroista. Oletan että rouvasi perse on tottunut hyvin ottamaan munan vastaan ja se sutkahtaa sinne treenattu perseeseen helposti, tarjoten napakan puristuksen ja ahmaisten spermat sisäänsä kerta toisensa jälkeen ja rouvalla ei ole siellä mitään pidätys ongelmia vaan päin vastoin lihakset on treenattu ja peppu pitää.

• Anonyymi

Peppu on suurinta herkkua. Se on seksin taitajille.

• Anonyymi

Olen viime aikoina myös harrastanut seksiä muutaman parikymppisen tytön kanssa. Enkä pidä sitä mitenkään vääränä.
      Kuten kaikkien seksikumppanieni kanssa, olen ensin muodostanut luottamussuhteen enkä hosunut seksiin. Tarpeeksi kiihottuneina nuoret naiset ovat olleet hyvin halukkaita kokeilemaan peppuun.
      Vanhemmilla omat kaavat ovat ehkä jo enemmän kehittyneitä ja uusia kiinnostuksia on ehkä vaikeampi herättää. Eli jos tykkää pepusta niin tykkää muttei enää ala tykkäämään.
      M37

• Anonyymi

Oppii nainen vielä 40+ iässä pitämään anaali-ilottelusta. Suorastaan himoitsee sitä, kun ensin uskaltaa pyllynsä tarjolle antaa.

• Anonyymi

Minä olen peputellut teini-iästä asti ja enimmäkseen soolona. En vaan pysty oleen irti pepastani. Enkä tarvii ees miestä, kun on kätsä panokone, joka kestää vaikka kuinka pitkään :)

• Anonyymi

nuoret pojat innokkaita nussiin myös tällästä vanhaa äijää peppuun molemmille hyvää

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      81
      3035
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1736
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      83
      1581
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      137
      1442
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1428
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      157
      1334
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      159
      1263
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      98
      1207
    9. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      82
      1207
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      83
      1182
    Aihe