Mikä kuopiolainen yritys

Anonyymi-ap

Mikä kuopiolainen yritys kauppasi tietoturvaa Halpahallin käytävällä?

45

882

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Halpahalli ollut yksi ainoita paikkoja missä näitä kaupustelijoita ei ole. Pitää vaihtaa kauppaa, todella häiritsevää touhua. Joku netin turva Oy se tais olla.

• Anonyymi

"Halpahalli ollut yksi ainoita paikkoja missä näitä kaupustelijoita ei ole. Pitää vaihtaa kauppaa, todella häiritsevää touhua. Joku netin turva Oy se tais olla."

Täysin samaa mieltä, kenen älyn väläys on päästää miehiä seisoskelemaan kassakäytävälle läppäreineen kun tuskin kukaan kaupan asiakas edes tiesi läppäripöydän jalkaan kirjoitetusta firman nimestä höykäsenpöläystä.

Itsekin kysyin, mittee työ siinä seesotte.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Halpahalli ollut yksi ainoita paikkoja missä näitä kaupustelijoita ei ole. Pitää vaihtaa kauppaa, todella häiritsevää touhua. Joku netin turva Oy se tais olla."

Täysin samaa mieltä, kenen älyn väläys on päästää miehiä seisoskelemaan kassakäytävälle läppäreineen kun tuskin kukaan kaupan asiakas edes tiesi läppäripöydän jalkaan kirjoitetusta firman nimestä höykäsenpöläystä.

Itsekin kysyin, mittee työ siinä seesotte.

Yks firma seestä tökötti käätävällä juttutuulella, niin kysyin Mittee työ uteletta?”, ni poeka vastas ”Tämä on meidän työtä”.

• Anonyymi

Mikä lie ollut
      En edes ymmärtänyt mitä yrittivät kaupata, jotakin tietoturvaa kännykkään
      Pakenin paikalta hädissässäni, kuukausi maksu olisi ollut 19,99 €, eli 239,88 € vuosi.
      Vaikutti todella, että aikuiset miehet olivat myymässä sikaa säkissä.
      Onko edes testattu ja missä, toimiiko käytävä kaupustelijoiden tyrkyttämä "mikä lie" kuukausi maksullinen "tietoturvapalvelu" ja mitä muita vastaavia palveluja on tarjolla ja mihin hintaan?

• Anonyymi

Esim, F-Secure Total Tietoturva ja VPN, kolmelle laitteelle / 24 kk sähköinen lisenssi 119,00 €.

Eli nopeasti laskettuna yhdelle laitteelle vain 1 euro 65 senttiä!

• Anonyymi

Ei ole mukava kun hyökkäilevät ns. "iholle" kun kauppaan menee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mukava kun hyökkäilevät ns. "iholle" kun kauppaan menee

Menkööt torille kauppaamaan palvelujaan, sinne sopii ja samojen pöytien ääreen myös kaikki puhelin myyjät.
        Siellä torilla pystyisi kaupunki reissulla kysäisemään torimyyjiltä edullisinta sähkönhinta tarjousta tai puhelinliittymää.
        "Tänne päin, tänne päin, täältä lähtee nyt sähköä värisevään hintaan alle 8 senttiä kilowattitunti ja päälle läväytän puoli vuotta kuukausi maksutonta ja neljä paria työrukkasia."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menkööt torille kauppaamaan palvelujaan, sinne sopii ja samojen pöytien ääreen myös kaikki puhelin myyjät.
        Siellä torilla pystyisi kaupunki reissulla kysäisemään torimyyjiltä edullisinta sähkönhinta tarjousta tai puhelinliittymää.
        "Tänne päin, tänne päin, täältä lähtee nyt sähköä värisevään hintaan alle 8 senttiä kilowattitunti ja päälle läväytän puoli vuotta kuukausi maksutonta ja neljä paria työrukkasia."

Avast on ilmainen virustentorjunta ja samoin Defender. Aina vuodeksi kerrallaan. Epäilen, että ovat uskovaisia jymäyttämässä??

• Anonyymi

• Anonyymi

Ovatko kuopiolaiset kännykän rassaajat olleet Halpahallin käytävällä torstain jälkeen?

• Anonyymi

Itseltäni lopetti Oma Fortum sovellus toimimasta torstaisen rassauksen jälkeen enkä ole uutta onnistunut lataamaan Play Kaupasta.

• Anonyymi

Oma Fortum sovellus teki tiltin niin poistin entisen kännykästä ja latasin uuden Oma Fortum sovelluksen Play Kaupasta.
      Mutta sekään uusi sovellus ei avautunut vaan tuli näkyviin sivu jossa kehoitettiin lataamaan uusi sovellus Play Kaupasta ja sivulla oli kuvake "Lataa sovellus"

Mistä vitusta tietää "Lataa sovellus" ruutua painaessaan, että painallus vie Play Kauppaan ja miksi se uusi Fortum Market sovellus ei ole jo Play Kaupassa suoraan ladattavissa?

• Anonyymi

Se oli Kuopion Tietotekniikkaa Eläkeläistolloille Oy

• Anonyymi

Kah. Eläkeläisten vihhoojahan se siinä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kah. Eläkeläisten vihhoojahan se siinä!

Eläkeläisistä 99 % pilaa kaikkien maineen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eläkeläisistä 99 % pilaa kaikkien maineen

Minkälaisen maineen he teiltä on pilannut? Ainakaan minun maineeseen eläkeläisistä yksikään ole puuttunut eikä pilannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälaisen maineen he teiltä on pilannut? Ainakaan minun maineeseen eläkeläisistä yksikään ole puuttunut eikä pilannut.

Nykyiset eläkeläiset ovat loisia, joiden eläkkeet meidän työssäolevien pitää maksaa, koska eläkeläiset eivät ole ansainneet/maksaneet eläkkeestään kuin pienen osan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyiset eläkeläiset ovat loisia, joiden eläkkeet meidän työssäolevien pitää maksaa, koska eläkeläiset eivät ole ansainneet/maksaneet eläkkeestään kuin pienen osan.

Noinkohan tuo on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä pilatusta maineesta kysyin, en siitä että kuka maksoi mitä ja milloin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä pilatusta maineesta kysyin, en siitä että kuka maksoi mitä ja milloin...

Eläkeläisistä 99 % on loisia, jotka elävät muiden kustannuksella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinkohan tuo on?

Näin se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eläkeläisistä 99 % on loisia, jotka elävät muiden kustannuksella

Eli et väittämääsi osaa perustella ja muuta vastata? Loisia loisia... luettu on, mutta se teidän ( kuten aikaisemmin ilmaistu, että kaikkien) pilalle mennyt maine?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli et väittämääsi osaa perustella ja muuta vastata? Loisia loisia... luettu on, mutta se teidän ( kuten aikaisemmin ilmaistu, että kaikkien) pilalle mennyt maine?

Et ymmärrä lukemaasi? Olet siis vielä tyhmäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ymmärrä lukemaasi? Olet siis vielä tyhmäkin.

Mikä se on se sinun pilalle mennyt maine? Et osaa siihen edes vastata..potkuhousu poju.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä se on se sinun pilalle mennyt maine? Et osaa siihen edes vastata..potkuhousu poju.

Vai olet kenties tytteli..?

• Anonyymi

Mitä vastasivat kun kysyit?

• Anonyymi

"Nykyiset eläkeläiset ovat loisia, joiden eläkkeet meidän työssäolevien pitää maksaa, koska eläkeläiset eivät ole ansainneet/maksaneet eläkkeestään kuin pienen"

Melkoisen kovaa tekstiä ja syytöstä tuo ja hyökkäys kansanryhmää vastaan joka eli aivan eri aikakauden kuin sinun ahne sukupolvi elää.
      Silloin pidettiin kaikista huolta, laiskatkin elätettiin.

• Anonyymi

Ei se ole mikään suutös, vaan totisinta totta! Ja sekös sinua vituttaa! 🤣😤

• Anonyymi
        UUSI

Aivan, oli niitä ennen vanhaan kun kansan elättejä.

• Anonyymi

"Nykyiset eläkeläiset ovat loisia, joiden eläkkeet meidän työssäolevien pitää maksaa, koska eläkeläiset eivät ole ansainneet/maksaneet eläkkeestään kuin pienen......"

Sinut pitää puristella uudelleen 16 vuotiaaksi ja viedä 70-luvulle Peräsuon laitaan metriseen lumihankeen moottorisaha kourassa ansaitsemaan eläkettä.

• Anonyymi

Vituttaako syöpäläisiä kun teille totuus kerrotaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vituttaako syöpäläisiä kun teille totuus kerrotaan?

Veikö sinulta joku eläkeläinen viran? Kun noin kiukuttaa? Varohan, että ei mene potkuhousut rikki..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikö sinulta joku eläkeläinen viran? Kun noin kiukuttaa? Varohan, että ei mene potkuhousut rikki..

🤣🤣🤣 siinä yksi syöpäläinen lisää 🤣🤣🤣 ei nuo eläkeläiset edes osaa tehdä mitään leipänsä eteen. Hyödyttömiä paskoja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣 siinä yksi syöpäläinen lisää 🤣🤣🤣 ei nuo eläkeläiset edes osaa tehdä mitään leipänsä eteen. Hyödyttömiä paskoja!

Hihii! Elä nyt hättääs läkähy!

• Anonyymi

Kyllä kun noita huppari lökäpöksyjä katsoo niin onneksi on tullut itse omat eläkkeet hankittua

• Anonyymi

Et ole itse maksanut omaa eläkekertymääsi. Olet loinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole itse maksanut omaa eläkekertymääsi. Olet loinen.

En ole loinen, vain iloinen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen iloinen eläkeläinen 🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen iloinen loinen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen iloinen loinen.

Minä olen peukaloinen, tsirp tsirp 🐣

• Anonyymi

Ropotori.fi?

• Anonyymi

"Et ole itse maksanut omaa eläkekertymääsi. Olet loinen."

Yli 55 vuotta olen töitä tehnyt mutta päivääkään en ole anssilla maannut.

Lyö ne orjan oranssit rynttyyt aamulla taas niskaasi ja painu sinne kylmille holveille eläkettäsi ja työttömyyspäivärahaa kötkyille tienaamaan.

Jos sinusta luuserista työntekijäksi koskaan on ollutkaan.

• Anonyymi

"Et ole itse maksanut omaa eläkekertymääsi. Olet loinen"

Sinut pitäisi sitoa keskelle Iisalmen toria jalkapuuhun niin torilla kävijät näkisivät minkälainen elukka on vanhojen ihmisten kadehtija.

• Anonyymi
      UUSI

Joku tässä viestiketjussa valittaa että todella häiritsevää kun nämä tietoturvan kauppiaat seisoskelee kaupassa.
      Minua ei häiritse lainkaan. Jos minulle jotain huikkaavat että onko tietoturva asiat kunnossa niin en ole huomaavinanikaan tai sitten kädenheilautuksen kera sanon että on on...vaikka ei olisikaan.

• Anonyymi
      UUSI

Minä oon raatanut töitä yli 70 vuotta ilman kesälomia eläkkeellä oon ollut jo kohta 40 vuotta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      39
      2155
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      202
      1774
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      98
      1455
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1245
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1167
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      135
      1072
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1038
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      970
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70