Oon siis 17 vuotias
Kattelin 2pv sitten cv juttuja ja Cvneed sivusto tuli mis sanottiin, että ilmainen kokeilu joten kokeilin. Ehdin laittaa vain sähköpostin ja vähän muita ja lopetin sitten.
Tänään tuli sähköpostiin heiltä lasku 30€ tilaus maksu. Ja olin vain että mitä!
Mitö nytten siis teen?
Oon kattonu, että kyseinen yritys huijaa ja on siis hollantilainen.
Huijaus yritys mitä teen
Anonyymi-ap
3
749
Vastaukset
- Anonyymi
Tee ilmoitus asiaankuuluvalle viranomaisille Suomeen.
- Anonyymi
Laitoin viestiä! Mutta veikkaan että heillä kestää vastata. Mitä teen sitten kun cvneed sanoi, jos en ole 27.2 asti maksanu tulee lisämaksuja. Annanko summan sähköpostissa kasvaa vai?
- Anonyymi
Lähetä myös laskun lähettäjälle mailia ja kiistä lasku ja vaadi laskutuksen lopettamista, sekä kerro mitä olet lähettänyt Suomen viranomaisille. Toivottavasti saat mpian asiaan ratkaisun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san121540Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621147- 501120
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731019Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182950Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153942- 89877
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu114868Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717867