Aivan parasta seksiä
Käteenveto
13
520
Vastaukset
- Anonyymi
Happy end
- Anonyymi
JKL jossain parkkiksella autossa 66v
- Anonyymi
No sitähän tämä miehinen touhu on, yhtä runkkaamista iltasin. Tällähetkelläkin kyrpä seisokissa karvat ajeltu palleista ja varrentyvestä. Pitkä esari massuttaa ja pallit laukkaa paukuttaa iloisesti pitkin reisiä. Kiima juoksee kullin reiästä liukastaen kusireikää enteillen flenalastin tuloa. Voi sitä onnen ja mielihyvän tunnetta, kun kivekset nousee aisan juureen ja lataa täydellä voimalla siemen lastin putkesta lentoon useana ryöppynä terskan hehkuessa nautinnosta tummana ja tyydytettynä.
- Anonyymi
Saa aina takuu varmasti
- Anonyymi
Suositteletko myös setälle Heinolan kylään?
- Anonyymi
Fulldrive päälle ja mällit reisille aah!
- Anonyymi
On kyllä nautinto, itse runkkaan yleensä kolme kertaa päivässä. Ihan nuoresta asti olen ollut kova runkkari , tuntuu niin mahdottoman hyvältä runkkaa ja laukaista spermat.
M 64 CD Runkkari 💃- Anonyymi
Itsekin runkailen muutman keran viikossa.Tuntuu tosi mukavalta kun saa laskettua spermat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekin runkailen muutman keran viikossa.Tuntuu tosi mukavalta kun saa laskettua spermat
KYLLÄ TÄNÄÄ N TÄYTYY ILLALLA VIIMEISTÄÄN RUNKATA.TEKEE TOSI MUKAVAA.
- Anonyymi
Puhut vähän mutta asiaa. Runkkaus kunniaan.
- Anonyymi
Mulla kulli kovana,hiljalleen runkkailen.
- Anonyymi
Kohta ei voi enään jarrutella...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta ei voi enään jarrutella...
Alkaa oleen lähellä täälläkin...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952303Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61999Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186860- 47854
- 34831
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785- 36776
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772