Kuinka on ymmärrettävissä valtiovallan toiminta, kun maksetaan vielä tukea verotusvapaiden sähköautojen hankintaan. Valtion verotulot ovat muutenkin romahtamassa ilman tällaistakin toimintaa. Vahva yritys Nestekin on on irtisanomassa 650 henkilöä vähentyneen polttoaineen myynnin vuoksi, eli omaa oksaa sahataan. Pilaako lisääntyvä autojen sähkön kulutus teollisuuden tarvitseman sähkön riittävän saatavuuden ja tuleeko katkoja jakelun puolelle sääoloista riippuvan tuotannon vuoksi.
Sähköstäkö katastrofi
72
373
Vastaukset
- Anonyymi
Valtiokin on tavallaan yritys, noin ei hyvää tulosta saada.
- Anonyymi
USA satsaa perinteiseen polttomoottoriteknologiaan.
Vihreäsosialistinen Suomi yrittää pakottaa patteriautoiluun. Seurauksena ideologioiden vastakkaisuudet ja Nesteen valtavat tappiot ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
USA satsaa perinteiseen polttomoottoriteknologiaan.
Vihreäsosialistinen Suomi yrittää pakottaa patteriautoiluun. Seurauksena ideologioiden vastakkaisuudet ja Nesteen valtavat tappiot !Saapihan sitä yrittää pakottaa, vaan kun ei osteta! Joutuvat keksimään uusia verotuskohteita mm pieruvero per kansalainen (kaikki vauvasta alkaen) 1000€/vuosi, kun ei olekkaan enää autoja. Siksihän meitä on aivopesty jo kuusi (6) vuotta syömään pelkkää heinää, kun ne pierettää niin saatanasti. Kerrankin katsovat ns tulevaisuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saapihan sitä yrittää pakottaa, vaan kun ei osteta! Joutuvat keksimään uusia verotuskohteita mm pieruvero per kansalainen (kaikki vauvasta alkaen) 1000€/vuosi, kun ei olekkaan enää autoja. Siksihän meitä on aivopesty jo kuusi (6) vuotta syömään pelkkää heinää, kun ne pierettää niin saatanasti. Kerrankin katsovat ns tulevaisuuteen.
Aijai. Nyt otti Kelapummia sieluun. Jotkut ostaa just seelasen auton kun huvittaa, mut Kelapummi se ei saa minkäälaista autoa. Hän vaan haaveilee pieruverosta.
- Anonyymi
Sähköauto on omistajalleen aina katastrofi, ennemmin tai myöhemmin...
- Anonyymi
Neljän auton kokemuksella joista ensimmäinen ollut 10v ja ajettu 400tkm ei valittamista.
Mukavan helppoja autoja pitää, aina lähtövalmis, ei tarvi erikseen ajella minnekkää tankkailemaan niin se on aina se 20-30km säästöä jo pelkistä ajoista.
Plus pörssisähkö ja kennot niin ei maksa millään neljästä ajaminen käytännössä mitään.
Tottakai se koskee ostaessa mutta onneksi niitä on rahalla saanut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neljän auton kokemuksella joista ensimmäinen ollut 10v ja ajettu 400tkm ei valittamista.
Mukavan helppoja autoja pitää, aina lähtövalmis, ei tarvi erikseen ajella minnekkää tankkailemaan niin se on aina se 20-30km säästöä jo pelkistä ajoista.
Plus pörssisähkö ja kennot niin ei maksa millään neljästä ajaminen käytännössä mitään.
Tottakai se koskee ostaessa mutta onneksi niitä on rahalla saanut.Monestiko sähkäriä joutuu latailemaan jns-hki-jns matkalla?
Minun polttiksellani kun täältä täydellä tankilla lähtee, niin takaisin palattuakaan ei ole vielä kiire tankkaamaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neljän auton kokemuksella joista ensimmäinen ollut 10v ja ajettu 400tkm ei valittamista.
Mukavan helppoja autoja pitää, aina lähtövalmis, ei tarvi erikseen ajella minnekkää tankkailemaan niin se on aina se 20-30km säästöä jo pelkistä ajoista.
Plus pörssisähkö ja kennot niin ei maksa millään neljästä ajaminen käytännössä mitään.
Tottakai se koskee ostaessa mutta onneksi niitä on rahalla saanut.Tuttava manaili että omakotitalon sähkölasku nousi 300 €/kk kun hommasi sähköauton
+ sitten ne matkan varrella tehdyt pikalataukset.
Kannatti maksaa autosta 50 000 € kun siinä "säästää". 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuttava manaili että omakotitalon sähkölasku nousi 300 €/kk kun hommasi sähköauton
sitten ne matkan varrella tehdyt pikalataukset.
Kannatti maksaa autosta 50 000 € kun siinä "säästää". 😂Ei manaillut, eikä sähkölasku noussut kuin keskimäärin 30 €/kk. Vaikkei tämä rahasta ole kiinni, niin bensaan meni silloin aikoinaan kuukausittain n. kolminkertainen määrä euroja. Huollot ovat halvempia ja ihan hyvä peli tuo on.
Helsingissä olen käynyt tuolla kerran. Sekä mennessä, että tullessa söin ja latasin Kuortissa. En laisinkaan tykkää käydä, saati ajella Helsingissä, joten lähes poikkeuksetta menen sinne junalla, jos on yleensäkään tarvetta mennä.
Nuorempana tuli lenneltyä pitkin ja poikin, mutta se ei enää innosta. Juna on hauska juttu, eikä ikinä saisi olla niin kiire, ettei ennätä junalla. Junalippuun voi ostaa hiukan yksityisyyttä, ja sitten voi tehdä töitä junassa. Se on leppoisaa menoa.
Liikematkustaminen ei ole nykyaikaa, vaikka jotkut eivät sitä suostu tajuamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monestiko sähkäriä joutuu latailemaan jns-hki-jns matkalla?
Minun polttiksellani kun täältä täydellä tankilla lähtee, niin takaisin palattuakaan ei ole vielä kiire tankkaamaan...Itse kuljen tätä väliä ja sen lataamisen takia ei tarvi matkalla pysähtyä.
Ne lienee jotain halpismalleja millä tarvii Hki Jns välillä ladata.
Molemmissa päissä lataus tapahtuu kun on nukkumassa.
60tkm vuoteen ei salli kauheita seisomisia matkalla kun on töitäkin tehtävä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuttava manaili että omakotitalon sähkölasku nousi 300 €/kk kun hommasi sähköauton
sitten ne matkan varrella tehdyt pikalataukset.
Kannatti maksaa autosta 50 000 € kun siinä "säästää". 😂Samainen tuttava sanoi että on se vaan hemmetin paljon vähemmän maksaa 300€ sähköstä kun bensaan meni 2,5x enemmän euroja samoilla ajoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuttava manaili että omakotitalon sähkölasku nousi 300 €/kk kun hommasi sähköauton
sitten ne matkan varrella tehdyt pikalataukset.
Kannatti maksaa autosta 50 000 € kun siinä "säästää". 😂Kummasti se polttisautoilijoita sähköautolla ajelu huolettaa.
Minulla MB350EQE, toimintamatka kesällä 648km. Hyvin riittää 550km.n reissuun Vihtiin.
Talvella range lähes puolittuu, riippuu pakkasista.
Lataus kotona ilmaisella aurinkosähköllä helmikuusta marraskuuhun.
Aurinkosähkö järjestelmän asensin itse - kulut 0€. Tarvikkeet järjestelmään sain niin edullisesti etten tässä viitsi mainita. Ei
Öljyn vaihtoja, jäähdytin nesteen vaihtoja ei ole, ei myöskään suodattimien vaihtoja.
Äänetöntä ajamista ja lähes ilmaista.
Akkutakuu 10v tai 250 000 km. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neljän auton kokemuksella joista ensimmäinen ollut 10v ja ajettu 400tkm ei valittamista.
Mukavan helppoja autoja pitää, aina lähtövalmis, ei tarvi erikseen ajella minnekkää tankkailemaan niin se on aina se 20-30km säästöä jo pelkistä ajoista.
Plus pörssisähkö ja kennot niin ei maksa millään neljästä ajaminen käytännössä mitään.
Tottakai se koskee ostaessa mutta onneksi niitä on rahalla saanut.Ei vakuutusmaksuja, ei huoltommaksuja, ei såhkö-, siirto-, eikä veromaksuja. On se halpaa ajaa ilmaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummasti se polttisautoilijoita sähköautolla ajelu huolettaa.
Minulla MB350EQE, toimintamatka kesällä 648km. Hyvin riittää 550km.n reissuun Vihtiin.
Talvella range lähes puolittuu, riippuu pakkasista.
Lataus kotona ilmaisella aurinkosähköllä helmikuusta marraskuuhun.
Aurinkosähkö järjestelmän asensin itse - kulut 0€. Tarvikkeet järjestelmään sain niin edullisesti etten tässä viitsi mainita. Ei
Öljyn vaihtoja, jäähdytin nesteen vaihtoja ei ole, ei myöskään suodattimien vaihtoja.
Äänetöntä ajamista ja lähes ilmaista.
Akkutakuu 10v tai 250 000 km.No jos "sain niin halvalla, etten kehtaa mainita", niin luulis että kehtaisi mainita vai varastitko työmaaltas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse kuljen tätä väliä ja sen lataamisen takia ei tarvi matkalla pysähtyä.
Ne lienee jotain halpismalleja millä tarvii Hki Jns välillä ladata.
Molemmissa päissä lataus tapahtuu kun on nukkumassa.
60tkm vuoteen ei salli kauheita seisomisia matkalla kun on töitäkin tehtäväNyt en taida uskoa tuota 60000/vuosi. Sinä ajat siis n. 1200 kilsaa viikossa sillä kuvitellulla Mersullasi. Käyt H:gissä jne. Ajattelehan sellaista, että keskusteluun saattaa eksyä joku ammattilainen, joka nauraa tyhmälle tarinallesi.
Otahan laskin ja koeta kehitellä uskottavampi valhe. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummasti se polttisautoilijoita sähköautolla ajelu huolettaa.
Minulla MB350EQE, toimintamatka kesällä 648km. Hyvin riittää 550km.n reissuun Vihtiin.
Talvella range lähes puolittuu, riippuu pakkasista.
Lataus kotona ilmaisella aurinkosähköllä helmikuusta marraskuuhun.
Aurinkosähkö järjestelmän asensin itse - kulut 0€. Tarvikkeet järjestelmään sain niin edullisesti etten tässä viitsi mainita. Ei
Öljyn vaihtoja, jäähdytin nesteen vaihtoja ei ole, ei myöskään suodattimien vaihtoja.
Äänetöntä ajamista ja lähes ilmaista.
Akkutakuu 10v tai 250 000 km.Hieno juttu !
Muuten,,,,mitä mahtaa maksaa akuston vaihto ? Olisiko about, 50000€ ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummasti se polttisautoilijoita sähköautolla ajelu huolettaa.
Minulla MB350EQE, toimintamatka kesällä 648km. Hyvin riittää 550km.n reissuun Vihtiin.
Talvella range lähes puolittuu, riippuu pakkasista.
Lataus kotona ilmaisella aurinkosähköllä helmikuusta marraskuuhun.
Aurinkosähkö järjestelmän asensin itse - kulut 0€. Tarvikkeet järjestelmään sain niin edullisesti etten tässä viitsi mainita. Ei
Öljyn vaihtoja, jäähdytin nesteen vaihtoja ei ole, ei myöskään suodattimien vaihtoja.
Äänetöntä ajamista ja lähes ilmaista.
Akkutakuu 10v tai 250 000 km.Muuten hyvä tarima, mutta ei ole totta. Sinähän ajat fillarilla kesät-talvet. Hesassa et ole käynyt muuten kuin Tallinnaan mennessä, ja siitäkään et muista juur mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno juttu !
Muuten,,,,mitä mahtaa maksaa akuston vaihto ? Olisiko about, 50000€ ?Nyt on akutkin kehittyneet niin, ettei vahinkojen vuoksi koko akustoa tarvitse vaihtaa. Vaihdetaan vain se viallinen kenno.
Kenno ja vaihtotyö on 1000-3000 euroa, merkistä riippuen. Käytetyllä ja testatulla kennolla hinta jää jopa alle 1000 euron.
- Anonyymi
Miksi pitäisi elättää 650 ihmistä jos ei ole tarvetta? Kenkää vaan firmoista kaikille ketä ei tarvita.
Jos se johtuu sähköautoista niin hyvä, puhdasta energiaa liikkumiseen eikä mitään haisevien nesteiden läträystä.- Anonyymi
Eihän sentään Suomessa ihmisiä teloiteta, joten elätettävä ne potkut saaneetkin on.
- Anonyymi
Haisevat polttoaineet ovat 90 % käytössä maailmassa.
Vihreäsosialistinen Suomi edistää pakkotoimin ideologiaansa. Valtio köyhtyy ja rikas Eliitti rikastuu entisestään patteriautoverottomuudella. - Anonyymi
Olet aneesi hankkinut, olet pelastanut maailman. Sait taivaspaikan.
- Anonyymi
Sähköauton eliniän saastehistoria ei paljon poikkea polttomoottoriauton tuottamista päästöistä nykytekniikalla.
- Anonyymi
Senpä takia polttikset joutaa painaa historiaan ja museoihin.
Ja rumat haisevat kuolevat bensa-asemat kiinni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senpä takia polttikset joutaa painaa historiaan ja museoihin.
Ja rumat haisevat kuolevat bensa-asemat kiinni.Tämä, sähköä löytyy aikalailla joka paikasta mutta niitä hemmetin bensa-asemia ei sitten lähelläkään
- Anonyymi
Nyt meni hateloon. Nimenomaan se koko käyttöiän saastehistoria on sähköautolla huomattavasti polttista pienempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senpä takia polttikset joutaa painaa historiaan ja museoihin.
Ja rumat haisevat kuolevat bensa-asemat kiinni.Sähköautot ne vasta rumia on. Kaikki samannäkösiä rumiluksia.
- Anonyymi
Sähkökärrin enerkiankulutus on pieni kuluerä.Suurinhan on pääomakulut.Omassa nokivasarassa p aine 100km kohti on alle 10 euroa.Vuositasolla 1500euroa. Sähkökärrissä vaihtelee latauspaikasta riippuen.
Nokivasarani pääomakulut on pienet kuten yleensä 10 vuotta vanhoissa on.5 - 10 vuotta ajelen ja joutaa paaliin.- Anonyymi
Taas köyhä saastuttaja haluaa nolata itsensä ja kaltaisensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas köyhä saastuttaja haluaa nolata itsensä ja kaltaisensa.
Rikas viherelitisti ei välitä köyhän autoilusta, vaan vaatii patteriautolleen verottomuutta, kun jo saa huokeata patterisähköä. Raskaat patteriautot tuhoavat asfalttia kaksinkertaisella painollaan ja eivät maksa tihutyöstään mitään.
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas köyhä saastuttaja haluaa nolata itsensä ja kaltaisensa.
Ota selvää nykydiisseleistä. Elät vaarin 70-luvun kertomuksissa.
Itelläni ei enää diisseliä ole, mutta paras auto ikinä, vanhana ostin ja samalla kärryllä ajelin 11v, tielle en koskaan jäänyt. Huollot ja tarvittavat korjaukset tein itse, osat maailmalta -50% Suomen hintoihin, työlleni laskin nolla (0) euroa, kun tykkään rassata.
No myin pois, kun ajot pieneni ja hankin bensiksen tilalle -vanhan. Ei ole tätäkään ostosta tarvinnut katua. Edelleen onnistuu huollot, jarrut ym kuluvat omasta toimesta ja tarvittavat romppeet maailmalta tilattuna puoli-ilmaiseksi Suomen hintoihin.
- Anonyymi
Joku etuhan noissa sähköautoissa on kun osa kansasta niitä ostelee. Ei se sähkäri pelkällä polttisautoilijoiden kademielellä kulje.
- Anonyymi
No ollaan olevinaan niin valveutunutta ja ilmastotietoista ja näytetään omaa trendikkyyttä ajamalla sähköautolla vaikka sitten velaksi, vaikka sillä ei pääse ajamaan kuin pieniä matkoja ja käyttöarvo polttikseen nähden on n. 50%.
- Anonyymi
Sähkön hinta on nyt jo katastrofi. Kymmenkertainen verrattuna aikaan ennen pörssisähköä! Satakertainen ennen EU:ta!
- Anonyymi
Tämän hetken sähköauton pulmana on kehittymätön akusto johon on sitoutunut paljon pääomaa !?
Akuston vaihto maksaa 15000-40000€ !?
Mutta, ihmiset eivät ymmärrä tätä asiaa ??
Viranomaiset voisivat asiasta ihmisiä tiedottaa !!- Anonyymi
Tarkennusta: Sähköautoillakin on takuu joten akustojen vaihto ei ole kaikille ongelma. Ihmiset eivät ymmärrä tätä asiaa.
- Anonyymi
Akuston vaihtopoika taas vauhdissa.
Hän unohtaa aktiivisesti pitkän takuun ja vakuutukset. Lisäksi noita jopa korjataan nykyään ja se toiminta kasvaa hurjaa vauhtia sitä mukaa kun autokanta muuttuu sähköiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennusta: Sähköautoillakin on takuu joten akustojen vaihto ei ole kaikille ongelma. Ihmiset eivät ymmärrä tätä asiaa.
Ostat sähköauton. Ajat akun suunnilleen loppuun. Vaihdat sähköautosi uuteen. Joku ostaa vanhan sähköautosi käytettynä. Takuu ei ole enää voimassa.
Jos ostat sähköauton, osta uusi ja vaihda se kolmen vuoden välein uuteen. Kallista sekin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akuston vaihtopoika taas vauhdissa.
Hän unohtaa aktiivisesti pitkän takuun ja vakuutukset. Lisäksi noita jopa korjataan nykyään ja se toiminta kasvaa hurjaa vauhtia sitä mukaa kun autokanta muuttuu sähköiseksi.Lommo akkukotelossa niin eipä mene katsastuksesta läpi ja korjaus maksaa maltaita.
- Anonyymi
Köyhät ajakoot millä pystyvät.
Itselle isä opetti älä aja velka-autolla.
Aika toimiva taktiikka, ostan uuden sähköauton, ajan sillä 60tkm ja vaihtoon.
Siitä saa x euroa, loppu tililtä.
Näin olen pari viimeistä vaihtoa mennyt eikä yhtään kiinnosta eikä harmita mitä jotkut akut Tjtn hinta putoaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennusta: Sähköautoillakin on takuu joten akustojen vaihto ei ole kaikille ongelma. Ihmiset eivät ymmärrä tätä asiaa.
Takuu kattaa vain valmistusvian, kyllä aina löytyy "itse aiheutettu", oli sitten polttomoottori tai sähkis. Kokemusta on tässäkin. Sain kerran niin älyttömän selityksen "itse aiheutetusta" merkkihuollosta, että jäin monttu auki, enkä tajunnut sanoa mitään. Kyseessä ei ollut iso asia. En viitsinyt edes alkaa käräjöimään. Siitä alkaen vein autoni muualle kuin ko merkkiliikkeeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akuston vaihtopoika taas vauhdissa.
Hän unohtaa aktiivisesti pitkän takuun ja vakuutukset. Lisäksi noita jopa korjataan nykyään ja se toiminta kasvaa hurjaa vauhtia sitä mukaa kun autokanta muuttuu sähköiseksi.Kirjoittaja ei tyypillisesti hahmoita pulmaa ??
Niin kauan kun akuston rakenne on niin suuri ja määräävä kuin on, niin akustoon sitoutunut pääoma ei ratkaisevasti pienene !
Esim. Tyypillinen akuston takuu on 8v/160000km ! Jos auto on ollut taksissa, niin akuston takuu loppuu parissa vuodessa. !!
Akustossa voi olla vakuutus, mutta jos akuston range on pudonnut pieneksi niin sitä ei vakuutus korvaa !!
Akuston vaihto maksaa kymmeniä tuhansia Euroja ! Tämä on sähköauton suuri pulma vuonna 2025 !! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhät ajakoot millä pystyvät.
Itselle isä opetti älä aja velka-autolla.
Aika toimiva taktiikka, ostan uuden sähköauton, ajan sillä 60tkm ja vaihtoon.
Siitä saa x euroa, loppu tililtä.
Näin olen pari viimeistä vaihtoa mennyt eikä yhtään kiinnosta eikä harmita mitä jotkut akut Tjtn hinta putoaa.Ja isä jätti sinne tilille sulle ne autorahat?
- Anonyymi
Siinä on vaan sellainen koukku, että jos emme täytä tulevaisuudessa päästösopimuksia, niin se vasta kalliiksi tulee.
- Anonyymi
Tyhmät päättäjät ovat sitoneet suomen meille vahingollisiin sopimuksiin, niistä pitää irtautua sillä niistä on meille vain kuluja ja muuta vahinkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmät päättäjät ovat sitoneet suomen meille vahingollisiin sopimuksiin, niistä pitää irtautua sillä niistä on meille vain kuluja ja muuta vahinkoa.
Kuka ihme näitä päättäjiä valitsee? (Hehhehheh...)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ihme näitä päättäjiä valitsee? (Hehhehheh...)
Ne jotka eivät äänestä, antavat muille vapaat kädet valita.
- Anonyymi
Päästösopimukset ovat vihersosialistisen eliitin propagandaa. Oikeasti ilmastonmuutosta ei ole. Maailman johtava maakin, USA, on irtisanoutunut viherideologiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ihme näitä päättäjiä valitsee? (Hehhehheh...)
Kuka valitsi hulludemari Sanna Marinin, joka otti kusipäät vihereet ja vasemmiston eli luuserit hallitukseen ja samalla paskoi demokratian? Nämä hullut ämmät löi tämän kuolemantuomion suomalaisille.
- Anonyymi
Rahaa on joillain
- Anonyymi
Iso syy henkilöstön vähentämiseen on kallis biodiesel kehitys ja sen huono menekki kun muutkin lähtivät siitä kakusta kilpailemaan. Eipä sieltä tuotannosta väkeä vähennetä, vaan asiantuntijoista joille ei ole käyttöä kun kehitystyötä ei bensa ja diesel puolella juurikaan ole ja akkuosaaminen vaatii toisia osaajia.
Bensan kulutksen vähenemiseen on syynä taloutemme tuhoajan hallituksen joka on aiheuttanut sellaisen tuhon kierteen ettei ihmisillä ole rahaa ajella ja jos olisi, niin ei uskalla kun tulevaisuus on kovin epävarmaa pelottelun vuoksi. Saksi Purra tappaa Suomen talouden.- Anonyymi
Kuka yleensäkään tankkaa Nesteellä, kun polttoaineet on +10 snt/l kalliimpaa ja bio on jo 20-35snt/l kalliimpaa?
- Anonyymi
Miksi Tesla autoksi on niin ruma, on kuin arkkuun olisi asennettu pyörät alle. Kauniita polttomoottoriautoja tulisi ikävä, jos tällainen autojen suunittelu tulisi valtaan, onneksi toisaallakin osataan piirtää.
- Anonyymi
Ei sillä näöllä ole tekemistä autoillessa.Kulkuväline pisteestä a pisteeseen b.Aivan sama kulkeeko sähköllä vai löpöllä.Kuitenkin pitkässä juoksussa kumpikin kottero helvetin kalliita omistaa ja käyttää.
- Anonyymi
Eniten ihmetyttää sellaiset autonostajat, jotka valitsevat ajokin pelkästään värin mukaan, myyjille helppo saalis.
- Anonyymi
Aatelkaapa joku musta auto! Ei mitään järkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aatelkaapa joku musta auto! Ei mitään järkeä.
On siinä sen verran järkeä jos on musta auto, niin voi kuvitella olevansa toimitusjohtaja.
(OVO toimitusjohtaja = opintoja vailla oleva) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siinä sen verran järkeä jos on musta auto, niin voi kuvitella olevansa toimitusjohtaja.
(OVO toimitusjohtaja = opintoja vailla oleva)Mulla oli aikoinaan musta fiat uno, ei siitä kyllä tullut kovin TJ-olo...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siinä sen verran järkeä jos on musta auto, niin voi kuvitella olevansa toimitusjohtaja.
(OVO toimitusjohtaja = opintoja vailla oleva)Ja kun nuo toimitusjohtajat ovat niin arvostettuja rahvaan keskuudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aatelkaapa joku musta auto! Ei mitään järkeä.
Värillä ei väliä, kunhan ei ole punainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Värillä ei väliä, kunhan ei ole punainen.
Kunhan on musta tai harmaa, niin kuvastaa mielenmaisemaakin samalla.
- Anonyymi
Intiasta saa uuden auton 3000 eurolla. Eiköhän aleta ostamaan sieltä autot
- Anonyymi
Sähköauton kotona tapahtuneesta latauksesta Lahdessa syttyi tulipalo. Suurta virtamäärää tarvitsema auton lataus kuormitti liikaa talon rakenteissa ollutta sähköjohtoa ja muodosti paljon savua. Palokunta joutui purkamaan seinää usean neliön verran löytääkseen palopesäkkeen, ihmiset ja kolme kissaa onneksi pelastui.
- Anonyymi
Sähköauton latausjohtojen pitää olla kunnossa, talon rakennusvuodesta voi arvioida sähköverkon kestävyyden.
- Anonyymi
Omakotitaloille ja kiinteistöyhtiöille tulee kuluja sähköautojen lisääntymisestä.
- Anonyymi
Taloyhtiöissä kustannukset pitää koitua niille jotka niitä tuottavat, kaikki osakkaat eivät voi olla vastuullisia jonkun sähköautoharrastuksesta.
- Anonyymi
Onko sähköautot jotenkin ylitsepääsemätön ongelma nimenomaan Joensuussa kun tämä aloitus tehty Joensuun palstaa aktivoimaan ??
- Anonyymi
Köyhyys ja kateus on selitys melkein kaikkiin ongelmiin ja " ongelmiin" tällä palstalla.
- AnonyymiUUSI
Ehkäpä ei, mutta täkäläinen suulas savolaislähtöinen väestö on muuta suomea kärkkäämpi tuomaan esiin havaitsemiaan epäkohtia.
Muualla ollaan vain hiljaa ihan kohteliaisuudesta ja tästä tulee harha että sähköautoilu olisi ongelmaton asia.
- Anonyymi
Kuka Joensuussa maksaa hankintatukea ja voiko sitä saada, vaikkei asu paikkakunnalla? Muualla Suomessa ei tiettävästi moista tukea makseta.
- AnonyymiUUSI
Eihän sähkökään ole mikään varma energiamuoto ole pienempikin katkos aiheuttaa yllättävän paljon ongelmia. Ugrainastakin näkee, että vain polttomoottoriautot pystyy hoitamaan niin pelastus- kuin muutkin tehtävät, hyvä jos sähköä saavat jotenkin puhelimiin hoitamaan viestintää.
- AnonyymiUUSI
Jonne ostaa sähköpiilin,kalle polttiksen kummallakin kallista ajella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1981756- 981445
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421245- 1151167
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351072Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251038- 74970
- 70904
- 250886