Eri viranomaiset ovat viimeaikoina soitelleet että olisi jotain ongelmia pankin kanssa. Olemme kovasti rittäneet ratkoa ongelmaa puhelimessa, mutta ovat kyselleet verkkopanlkista. Minulla ei ole verkkopankkia, tili Nordeassa ja käyn pasilassa nostamassa käteistä rahaa jos on tarpeen. Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia. Olen myös pyytänyt että tulisivat konttoriin tiskille kanssani selvittämään ongelmat. Kiitoksia etukäteen : Kyllikki.
Miten pitää toimia jos ei ole verkkopankkia.
2
137
Vastaukset
- Anonyymi
En ymmärrä tuota asian pähkinää? Monta kertaa sanottu ja kerrottu ettei poliisi tai muutkaan soittele ja kysy verkkopankki tunnuksia. Enkä ooikein ymmärrä aloittajakaan miksi ei ole tunnuksia jos osaa kirjoittaa aloituksen s24 palstalle. S24 ja pankki vaatii ainoastaan älypuhelimen tai koneen, muun saa pankista.
- Anonyymi
Väittääkö aloittaja ettei koskaanikinä ole tullut naisen puolelta aloitetta? En itsekään ole mikään erikoinen, mutta kauan aikaa sitten tuli aloite suhteen alkuun ja pillun antamisesta…. Muutama vuosi sitten paljon nuorempi tiainen tekiitsensä tietyksi. Kaikki on ollut kiinni itsestä. Ehkä erikoisin kieltäytyminen tuli omaikäiseltä vajaat 50v naiselta joka vannoi ystävyyttä ja kiertoilmaisuin aiemmin olisi halunnut , mutta pillua ja peppua pyytäessä nosti esiin asioita joilla ei ollut mitään yhteyttä ko. asian. Suostui sentään pienen muutamaan sekunnin keskusteluun asiasta.
Itse olen siirtänyt vastuun heille joilla on valta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566349
- 501806
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381464- 471051
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48941Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13919Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875