Onko se uutisten lukeminen niin puuduttava? Vai rahako syynä? Vai haluaa pysyä
pinnalla= julkisuudessa? Muutenkin koko ******ohjelma on niin turha, kun vaan jokin
voi olla turha.
Miksi Kirsi Alm- Siira juontaa Tämä on tämä ohjelmaa?
17
1459
Vastaukset 17
- Anonyymi
Mitä haukkumista hänessä näet? On hyvä toimittaja ja kauniskin vielä. Onneksi ei kukaan homo esimerkiksi ole vetämässä tätäkin ohjelmaa.
- Anonyymi
En hauku häntä, vaan ihmettelen, että hän tuhlaa lahjojaan moiseen roskaan.
Parempi tosiaan, etä Kirsi juontaa tuota ohjelmaa, eikä kukaan muu.
Minulla ei ole mitään Kirsi Alm- Siiraa vastaan, hän iloinen ja hyväntuulinen ihminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En hauku häntä, vaan ihmettelen, että hän tuhlaa lahjojaan moiseen roskaan.
Parempi tosiaan, etä Kirsi juontaa tuota ohjelmaa, eikä kukaan muu.
Minulla ei ole mitään Kirsi Alm- Siiraa vastaan, hän iloinen ja hyväntuulinen ihminen.Siis niin paska ohjelma kun olla ja voi. Tämä on tämä , onko mielikuvitus loppunut jo ohjelmalla nimeä antaessa. Lauantai illalle vielä laitettu kun olisi aikaa katsella teeveetä. Aikuiset ihmiset nauraa rakättää, jos joku sitä tykkää katsoa ei kyllä ole kaikki muumit kotona. Mikä tätä suomen tv ohjelmien tarjontaa vaivaa, vanhat hyvät ohjelmat pilattu ja uusia ei voi katsoa. Tehkää kunnon ohjelmia joita voi NORMAALI IHMINEN KATSOA!! Ja homot huitsinnevadaan!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis niin paska ohjelma kun olla ja voi. Tämä on tämä , onko mielikuvitus loppunut jo ohjelmalla nimeä antaessa. Lauantai illalle vielä laitettu kun olisi aikaa katsella teeveetä. Aikuiset ihmiset nauraa rakättää, jos joku sitä tykkää katsoa ei kyllä ole kaikki muumit kotona. Mikä tätä suomen tv ohjelmien tarjontaa vaivaa, vanhat hyvät ohjelmat pilattu ja uusia ei voi katsoa. Tehkää kunnon ohjelmia joita voi NORMAALI IHMINEN KATSOA!! Ja homot huitsinnevadaan!!!
Ite voit mennä sinne ja pysyä kun oot noin äkäsen negatiivinen hyypiö 🫶🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite voit mennä sinne ja pysyä kun oot noin äkäsen negatiivinen hyypiö 🫶🏼
Voitko mennä sinne kivesi alle takaisin? Hyvin nolo olet.
- Anonyymi
Paremmin sopii tähän ohjelmaan kuin uutisiin,uutisissa pitää olla asiallinen henkilö
- Anonyymi
Olisikin asiallinen
- Anonyymi
Huono juontaja huonoon ohjelmaan, ei muuta sanottavaa.
- Anonyymi
Ihan parasta viihdettä on ! Kipeänä pienessä kuumeessa lähti päänsärky kun katdoin jakson missä oli Vappu Pimiä ja Erkku . Ihan parhaita . Js juontajan nauru …. Aah mä en kestä miten ihana . Ei kaiken tarvi olla niin vakavaa .
- Anonyymi
Miksi hän auttaa AINA Joonaksen joukkuetta, onko rajastunu Joonaksen. Kiti jää aina toiseksi eikä auta ollenkaan Kitin joukkuetta, itsekeskeinen ihminen.
- Anonyymi00012
Älytöntä huutamista ja tyhjän nauramista, siis sitä itseensä. Tästä pitää vielä maksaa pikkujulkuille. PASKAA !!!
- Anonyymi00013
Tämä teennäinen maskuliininen henkilö ei sovi televisioon lainkaan.
Miten voi ollakaan uutisissa,pulaa osaajista kaiketi - Anonyymi00014
Lässyä! Nauraa räkätetään tyhjälle ja ollaan muka hauskoja. Pikku tähtiä ja turhia julkkiksia kerätty kokoon. Sontaaaa.....
- Anonyymi00015
Siis en siedä tuota siiraa. Näkee kuinka on puolueellinen toiselle joukkueelle. Vielä hihkuu kun ovat voitolla ja antaa jatkuvasti noordmanin viedä kokkosen vastausvuoron.
Sitten kerrankin kun kiti kysyi jos olisi vastannut niin siira vaan että olisi saanut penalttia. Kuitenkin tuo noordman jatkuvasti huutaa vastaukset ennen kuin kokkosen joukkue kerkiää edes miettimään vastausta.
Todella ärsyttävää.
Sitten vielä se älytön teennäinen kakatus mikä ei siis sovi siihen yhtään.
Jos vielä tulee uusi kausi niin vaihtakaa juontajaa. - Anonyymi00016
Nyt voit olla tyytyväinen kun juontaja vaihtuu. Minä jään kaipaamaan Kirsin iloista naurua ja en pidä Ernest Lawsonista joten taidan lopettaa katsomisen.
- Anonyymi00017
Tuo olento voisi hävitä koko televisiosta, mulkoilee vieruskaveria ja eikä tiedä oikein miten olisi, sanojen lausumista voisi myös opetella ettei vaikuttaisi niin tollolta
- Anonyymi00018
Almi-Siira opettelee ääntämistä. Hän kun on niitä reittä pitkin kiipeilijöitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201134
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396