Tänään voisi muistaa myös vaikka sitä poliittisesti erimieltä olevaa.
Oletko muistanut ystävää?
9
286
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä me toivotamme! Hyvää ystävän päivää kaikille!
- Anonyymi
Hyvää ystävänpäivää myös maalaisliittolaisille
- Anonyymi
Hyvää Ystävänpäivää kaikille teille!
- Anonyymi
Minun ystäväni on kuin villasukka
- Anonyymi
Olipa kerran poika, joka oli luonteeltaan hyvin kärsimätön ja riitaisa. Eräänä päivänä hänen isänsä antoi hänelle
pussillisen nauloja ja käski hänen naulata niistä yhden puutarhan aitaan joka kerta riideltyään jonkun kanssa.
Ensimmäisenä päivänä poika naulasi aitaan 37 naulaa.
Seuraavien viikkojen aikana poika oppi kontrolloimaan itseään ja aitaan naulattujen naulojen määrä väheni
päivä päivältä. Poika huomasi, että oli paljon helpompi kontrolloida käytöstään kuin hakata nauloja aitaan.
Viimein tuli päivä, jolloin poika ei naulannut aitaan yhtään naulaa. Niinpä hän meni isänsä luo kertomaan
tälle ilouutisen. Isä kehotti poikaansa kiskomaan aidasta yhden naulan jokaista sellaista päivää kohti,jolloin hän ei ollut riidellyt kenenkään kanssa. Päivät kuluivat ja viimein poika saattoi mennä kertomaan isälleen, ettei aidassa ollut enää yhtään naulaa.
Isä seurasi poikaansa aidan luo ja sanoi tälle: "Poikani, olet käyttäytynyt oikein hyvin mutta katso nyt
tuota aitaa ja siinä olevia koloja. Aita ei ole enää samanlainen kuin ennen. Kun riitelet jonkun kanssa ja
sanot hänelle pahasti, jätät tällaisen haavan. Voit iskeä puukon toiseen ihmiseen ja vetää sen sitten pois,
mutta jäljelle jää aina haava. Vaikka pyytäisit anteeksi kuinka monta kertaa, haava on ja pysyy."
Sanallinen loukkaus tekee pahaa samalla lailla kuin fyysinenkin. Ystävät ovat harvinaisia jalokiviä. He saavat sinut nauramaan ja rohkaisevat sinua. He ovat valmiita kuuntelemaan, kun tarvitset heitä,he tukevat sinua ja avaavat sinulle sydämensä.
Tänään on ystävänpäivä. Näytä ystävillesi, kuinka paljon he sinulle merkitsevät.
Hyvää ystävänpäivää sinulle, olet minun ystäväni ja olen siitä ylpeä.
Jos voit, anna minulle anteeksi niistä koloista, joita olen tehnyt sinun aitaasi! - Anonyymi
Hyvä ystävä Humalojalta muisteli vanhoja.
Moni on lähtenyt osa kuollut ken poistunut milläkin tavalla.
Jäljellä olevien harmaahapsien ja akattomien peräkammarinpoikain muisteloissa elää ken elää mutta kaikkia kuolleitakaan ei muistella hyvällä. - Anonyymi
22.51
Olipa ruma ja kepulisti kirjoitettu kommentti. Yök🤮🍀🍀🍀🍀🍀🤑🤢🤮🤧- Anonyymi
Jaa väität että Marjuskassa kupittelee vain kepulaiset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa väität että Marjuskassa kupittelee vain kepulaiset?
12:12
Tunnut viittaavan tuohon Marjuskassa kupitteluun niin usein,että taidat istua itse siellä alvariinsa. Kannattaisiko vähentää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64185Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va972327Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J611009Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186880Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871- 47864
- 34831
- 36796
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782