Oletko muistanut ystävää?

Anonyymi-ap

Tänään voisi muistaa myös vaikka sitä poliittisesti erimieltä olevaa.

9

286

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tätä me toivotamme! Hyvää ystävän päivää kaikille!

• Anonyymi

Hyvää ystävänpäivää myös maalaisliittolaisille

• Anonyymi

Hyvää Ystävänpäivää kaikille teille!

• Anonyymi

Minun ystäväni on kuin villasukka

• Anonyymi

Olipa kerran poika, joka oli luonteeltaan hyvin kärsimätön ja riitaisa. Eräänä päivänä hänen isänsä antoi hänelle
      pussillisen nauloja ja käski hänen naulata niistä yhden puutarhan aitaan joka kerta riideltyään jonkun kanssa.
      Ensimmäisenä päivänä poika naulasi aitaan 37 naulaa.

Seuraavien viikkojen aikana poika oppi kontrolloimaan itseään ja aitaan naulattujen naulojen määrä väheni
      päivä päivältä. Poika huomasi, että oli paljon helpompi kontrolloida käytöstään kuin hakata nauloja aitaan.

Viimein tuli päivä, jolloin poika ei naulannut aitaan yhtään naulaa. Niinpä hän meni isänsä luo kertomaan
      tälle ilouutisen. Isä kehotti poikaansa kiskomaan aidasta yhden naulan jokaista sellaista päivää kohti,jolloin hän ei ollut riidellyt kenenkään kanssa. Päivät kuluivat ja viimein poika saattoi mennä kertomaan isälleen, ettei aidassa ollut enää yhtään naulaa.

Isä seurasi poikaansa aidan luo ja sanoi tälle: "Poikani, olet käyttäytynyt oikein hyvin mutta katso nyt
      tuota aitaa ja siinä olevia koloja. Aita ei ole enää samanlainen kuin ennen. Kun riitelet jonkun kanssa ja
      sanot hänelle pahasti, jätät tällaisen haavan. Voit iskeä puukon toiseen ihmiseen ja vetää sen sitten pois,
      mutta jäljelle jää aina haava. Vaikka pyytäisit anteeksi kuinka monta kertaa, haava on ja pysyy."

Sanallinen loukkaus tekee pahaa samalla lailla kuin fyysinenkin. Ystävät ovat harvinaisia jalokiviä. He saavat sinut nauramaan ja rohkaisevat sinua. He ovat valmiita kuuntelemaan, kun tarvitset heitä,he tukevat sinua ja avaavat sinulle sydämensä.

Tänään on ystävänpäivä. Näytä ystävillesi, kuinka paljon he sinulle merkitsevät.
      Hyvää ystävänpäivää sinulle, olet minun ystäväni ja olen siitä ylpeä.
      Jos voit, anna minulle anteeksi niistä koloista, joita olen tehnyt sinun aitaasi!

• Anonyymi

Hyvä ystävä Humalojalta muisteli vanhoja.
      Moni on lähtenyt osa kuollut ken poistunut milläkin tavalla.
      Jäljellä olevien harmaahapsien ja akattomien peräkammarinpoikain muisteloissa elää ken elää mutta kaikkia kuolleitakaan ei muistella hyvällä.

• Anonyymi

22.51
      Olipa ruma ja kepulisti kirjoitettu kommentti. Yök🤮🍀🍀🍀🍀🍀🤑🤢🤮🤧

• Anonyymi

Jaa väität että Marjuskassa kupittelee vain kepulaiset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa väität että Marjuskassa kupittelee vain kepulaiset?

12:12
        Tunnut viittaavan tuohon Marjuskassa kupitteluun niin usein,että taidat istua itse siellä alvariinsa. Kannattaisiko vähentää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4185
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      97
      2327
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      1009
    4. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      880
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      871
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      864
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      831
    8. 36
      796
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      785
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      782
    Aihe