Kriisi lääkäri-asemalla!!!!

Dr.Swan

Nyt on sydäntä raastava huoli potilaistani!
Ei ei ei...ei teillä ole mitään hätää!Älkää säikähtykö,mutta minut valtasi juuri aivan totaalinen käsinkosketeltavan kauhea pelko!

On näet käynyt niin että potilaani ovat jostakin ihmeeeeen syystä luulleet minua koko ajan MIEHEKSI!

Ja nyt asia on tullut julkisuuteen...Olenkin "vain" nainen...

Tämä on kauheaa!

Tuleeko enään yhtään uusia potilaita?

Hylkäävätkö edellisetkin koko klinikan tältä istumalta?(yksi peruutus tuli jo,enkä voi kuin arvailla miksi...)

Luotatteko enää henki kultaanne minun käsiini,siitäkin huolimatta että olen VAIN pelkkä nainen...

Pyytäisinkö anteeksi?

Pitäisikö pyytäää????

Enhän ole kuitenkaa tehnyt kovin suurta rikosta ...muutakuin että olen kuin olenkin:NAINEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rakkaat potilaani!Uskokaa tai älkää olen silti kaikesta huolimatta HYVÄ TOHTORI ja hyvin vointinne on minulle kalleinta maailmassa ,mietin asioitanne niin päivin sekä öin!!!!

ÄLKÄÄ HYLÄTKÖ LÄÄKÄRI-ASEMAANNE ja TEILLE OMISTAUTUNUTTA HENKILÖ KUNTAAMME!!!!!!!!!!!!!!!!!

P.s
Tämä oli vain myynti kikka....katson mitä seuraavaksi tapahtuu...kjiäh kjiäh kjiäh!!!!

4

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..nainen?.. eipä haitta.. mä mielelläni annan itseni naisten käsiin.. huollettavaksi..

luottamus hmm.. joskus on käynyt niinkin että pettureita ovat olleet nuo naiset mutta jos olet naislääkäri.. ihan virallisesti.. kai oot virkasi ansainnut..

Ps. pääsin eroon peruna-addiktiosta mutta edelleen kärsin lievistä pelkotiloista.. tulevaisuus pelottaa niin perkeleesti..

• Dr.Swan

Kahvia ja väli tauko....kipaisen arkistoon....muistan hämärästi yhden ennakko tapauksen...en ole varma ...kyseessä saattaa olla yhdistäytyneet pottu/panic-oireyhtymä....käyn tarkistamassa...anteeksi pieni keskeytys....otan Teihin yhteyden mitä pikimminten!Älkää peljätkö,olette turvallisissa käsissä!!!

• Dr.Swan kirjoitti:

Kahvia ja väli tauko....kipaisen arkistoon....muistan hämärästi yhden ennakko tapauksen...en ole varma ...kyseessä saattaa olla yhdistäytyneet pottu/panic-oireyhtymä....käyn tarkistamassa...anteeksi pieni keskeytys....otan Teihin yhteyden mitä pikimminten!Älkää peljätkö,olette turvallisissa käsissä!!!

..en uskalla edes luukkuja avata.. ilma ummehtuu ja ahistaa..

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

..en uskalla edes luukkuja avata.. ilma ummehtuu ja ahistaa..

Teillä tosiaan taitaa olla erittäin harvinainen oireyhtymä :"Yhdistyneet pottu/panic"

Lisä tutkimuksia tarvitaan vielä,verikokeitakin pitää ottaa.Pysykää kellarissa viellä.On parasta ettette poistu perunoiden lähettyviltä,se olisi liian suuri riski!!!

Ensi hoitona määrään että syötte nyt tavallista suurempia kerta annoksia rosamunda lajiketta!Tämä auttaa myös paniikki oireisiin koska näin kellariin tulee lisä tilaa happea varten jonka puutostilaa nyt podette!Parasta olisi että avaisitte akkunaa edes pieneksi hetkeksi ,mutta jos se on liian ahdistavaa niin perunoiden ahmiminenkin voi auttaa hetkellisesti...

Tulen tuota pikaa.Pysykää rauhallisena ja syökää syökää syökää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      241
      2064
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      188
      1627
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      46
      1272
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      982
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      40
      789
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      780
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      761
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      750
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      24
      735
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      637
    Aihe