Hei! Olen lasten kanssa menossa risteilylle Vikingilla. 2 vrk parkkipaikka on aika kallista. Olisiko jossain Helsingissä halvempia parkkipaikkoja?
Hiihtoloma
4
291
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa miettiä onko mahdollista mennä julkisilla. Ratikoista toinen menee terminaaliin ja toinen jää n. 300 m päähän.
Ihmettelen, että jos on varaa mennä risteilylle niin pitäisi löytyä halpa tai jopa ilmainen parkkipaikka.- Anonyymi
Kiitos neuvosta. Asumme eri kaupungissa. Haluaisimme yhdistää risteilyn ja kaupunkiloman. Mutta tosiaan, ehkä kannattaa mennä junalla/bussilla.
- Anonyymi
Kannattaa ostaa matka matkatoimistolta ja käyttää heidän liityntäkuljetuksia. Yleensä edullisin ja vaivattomin vaihtoehto. Minulle ei tulisi mieleenkään lähteä Helsinkiin omalla autolla. Ajaminen siellä onnistuu, mutta juuri tämä pysäköinti on ongelma.
- Anonyymi
Niin, laivamatkat ei ole vielä ostettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184651Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4982447Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422011Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181929- 811586
- 1461505
- 121256
- 102994
- 124852
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849