Hei! Olen lasten kanssa menossa risteilylle Vikingilla. 2 vrk parkkipaikka on aika kallista. Olisiko jossain Helsingissä halvempia parkkipaikkoja?
Hiihtoloma
4
276
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa miettiä onko mahdollista mennä julkisilla. Ratikoista toinen menee terminaaliin ja toinen jää n. 300 m päähän.
Ihmettelen, että jos on varaa mennä risteilylle niin pitäisi löytyä halpa tai jopa ilmainen parkkipaikka.- Anonyymi
Kiitos neuvosta. Asumme eri kaupungissa. Haluaisimme yhdistää risteilyn ja kaupunkiloman. Mutta tosiaan, ehkä kannattaa mennä junalla/bussilla.
- Anonyymi
Kannattaa ostaa matka matkatoimistolta ja käyttää heidän liityntäkuljetuksia. Yleensä edullisin ja vaivattomin vaihtoehto. Minulle ei tulisi mieleenkään lähteä Helsinkiin omalla autolla. Ajaminen siellä onnistuu, mutta juuri tämä pysäköinti on ongelma.
- Anonyymi
Niin, laivamatkat ei ole vielä ostettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008960
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265508- 534661
- 914494
- 593619
- 513356
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.663293Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262856Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502722- 432621