Mies juoksi alasti Tampereen keskustassa noin puolenpäivän aikaan perjantaina.
Sää oli tapahtumahetkellä kylmä. Pakkasta oli perjantaipäivänä Tampereella noin seitsemän astetta, jonka tuuli saa Ilmatieteen laitoksen mukaan tuntumaan vielä muutamaa astetta kylmemmältä.
Ilta-Sanomien lukija kertoo nähneensä, miten mies juoksi ulos Tampereen Koskikeskuksesta täysin alasti, perässään arviolta neljä vartijaa tai järjestyksenvalvojaa.
Oliko tuttu mies ikaalisista.
11
293
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmeisesti sama kokoomuslainen kaveri, joka retkotti aikoinaan ilkosillaan Heikin taksin vieressä lumipenkassa.
- Anonyymi
kokoomuslaiset eivät mene lähellekkään kommarin taksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kokoomuslaiset eivät mene lähellekkään kommarin taksia
paitsi aulikin taksia
- Anonyymi
Mies erehtyi. Ei ole mikään prideviikko nyt.
- Anonyymi
Jarmo varmaan taas? Teki kokoomuksen vaalityötä ahkerasti.
- Anonyymi
Kokoomuksen vaaliohjelmaan kuuluu oleellisesti kuskata kaikenmaailman tuomiolauselmia ihmisten postilaatikoihin ja tämän jälkeen kirmata aataminasussa lumihankeen joutokäyntiä käyvän taksin viereen.
- Anonyymi
Koskikeskuksessa oli Kokoomuksen vaalitilaisuus, jossa entiselle Ikaalislaiselle vanhemmalle ehdokasherralle kävi vahinko pieraisun yhteydessä. Mies oli yltä päältä ravassa ja joutui riisumaan sotkuiset vaatteensa Koskikeskuksen vessassa. Tämän jälkeen hän poistui vauhdikkaasti paikalta.
- Anonyymi
Mairee oli huutanut juostessaan.
- Anonyymi
Hyvin tuttu jos huusi mairee .ruikku puntissa
Kokoomuksen vaalitempaus oli todella omituinen. Seuraavaksi varmaan Koskipuistoon hankeen pyörimään alasti kynttilä puossa? Vai Tammelan torin grillille vetelemään käteen?
- Anonyymi
Juuri näitä jampre on suunnitellut tekevänsä seuraavaksi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564930Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 911395
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1501216Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2661003- 72977
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965