Puukkohyökkäys Kontiolahdella Neljä loukkaantunut

Anonyymi-ap

36

4672

Vastaukset 36

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Isovanhemmat, omat vanhemmat ja veli tai serkku kyseessä; aikaistettu perinnön jako ja toisen perillisen eliminointi, että
      jäis enemmän jaettavaa?

• Anonyymi

Eiköhän tuokin sankari jakane tämän jälkeen muutaman vuoden hanuriaan tiilitalossa missä on rautaiset ikkunaverhot!🤣 Hyvin joutaa!

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei voi laittaa kun Suomi on oikeusvaltio.

• Anonyymi

Vai olisiko olleet näitä?
      Kankaanpään terrorismiepäillyt kuvittelivat valkoihoisten ihmisten olevan uhattuna.
      Mies kertoi kerääväänsä armeijatavaraa ja saaneensa sitä tuttaviltaan. "Lapsena leikin tinasotilailla ja teininä kiinnostuin sotahistoriasta ja aloin pelaamaan sotapelejä. Olen aina ollut kiinnostunut aseista."

• Anonyymi

Maailmalla kun on puukkoiskuja, niin yleensä on rauhanuskonnon edustajat asialla.

• Anonyymi

Missä päin pyytistä?

• Anonyymi

Olisko jossain mäkien takana, siellä on noita masnviljelytiluksia eikä naapurustoa ihan lähellä.
        Onkohan Pyytivaaran koululla enää mitään toimintaa, eikös joku lammasfarmi ollut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisko jossain mäkien takana, siellä on noita masnviljelytiluksia eikä naapurustoa ihan lähellä.
        Onkohan Pyytivaaran koululla enää mitään toimintaa, eikös joku lammasfarmi ollut?

Pyytihovi oli aikoinaan, tuli käytyy monesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyytihovi oli aikoinaan, tuli käytyy monesti.

-70 luvulla kuulemma ollut, mutta sen jälkeen lampaiden kasvatusjuttuja ja jotain taide/käsityöpajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-70 luvulla kuulemma ollut, mutta sen jälkeen lampaiden kasvatusjuttuja ja jotain taide/käsityöpajaa.

Liittyykö jotenkin puukkojuttuun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liittyykö jotenkin puukkojuttuun?

Ei 🤷🏼‍♂️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei 🤷🏼‍♂️

Liittyy. Lammas nyljetään ja paloitellaan puukon avulla.

• Anonyymi

Asuuko ukki kk rivarissa?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Lieneekö sama mikä esiintyy veispuukissa Vallu -etunimellä?

• Anonyymi

Tutkinta keskittyy nyt islamisteihin ja 500 vuotta sitten Intiasta maahan tulleisiin, jotka ovat tunnettuja puukon käytön herkkyydestä. Näissä ryhmissä sukulaisuus ei suojaa.

• Anonyymi

Taas Persu riehuu kännipäissään kun KelaGoldista loppui virta ja syyhän on maahanmuuton, ainakin Persun mielestä. Oma laiskuus ja kouluttamattomuus ei tietenkään ole koskaan syynä mihinkään.

• Anonyymi

Taitaa kyseinen henkilö olla teidän vasemmistolaisten porukoista. Vasureita yhdistää kateus ja katkeruus. Vihaa puretaan yleensä ryyppäämällä, mutta joskus joku yllättäen saa virtaa nousta sohvalta.

• Anonyymi

Onkohan huumepäissään heiluttu

• Anonyymi

"Tämänhetkisen esitutkinnan perusteella epäilty tekijä yritti puukottaa viittä eri henkilöä kahdessa eri asunnossa. Kolmen uhrin vammat olivat vakavia ja yksi kyseisistä uhreista on edelleen kriittisessä tilassa. Neljäs uhreista sai teräaseesta muita lievempiä vammoja ja viidennelle uhreista ei tullut tapauksessa fyysisiä vammoja."
      https://poliisi.fi/-/poliisi-on-jatkanut-kontiolahdella-tapahtuneen-viiden-tapon-yrityksen-esitutkintaa
      Toivottavasti saa sen verran tuomiota ettei ihan kohta vapaana heilu. Tuollaiset olisi syytä eristää loppuiäkseen johonkin "varmaan paikkaan" sillä ei ole takeita etteikö jossain vaiheessa uusisi tekojaan.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei aukene nuo linkit, mutta hyvinkin mahdollista että yhteys on! Paikkakuntalaisille tuttuja henkilöitä.

• Anonyymi

Oikeusvaltio mahdollistaa nämä yksilöt mutta ei saa kuriin .

• Anonyymi

Ei ihme että Kontiolahti on tappotilastojen kärjessä Pohjois-Karjalassa. Menkääpä käymään terveyskeskuksella niin joka toinen asiakas on "kelmusilmä" huumehörhö. Potkitaan ovia ja juostaan edes takasin ulkona ja sisällä. En ymmärrä kuinka kukaan haluaa enää asua kirkonkylällä, moisella "neulakujalla".

• Anonyymi

Tää hippaa vaati ekan uhrin, vanhempi mies kuoli sairaalaan.
      Kakku lisääntyi, tappo vai murha?

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      219
      1347
    2. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      242
      896
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      89
      846
    4. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      742
    5. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      62
      717
    6. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      47
      671
    7. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      601
    8. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      24
      595
    9. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      67
      584
    10. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      109
      579
    11. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      49
      578
    12. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      569
    13. Miltä tuntuu vanhempi nainen olla

Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan
      Ikävä
      76
      568
    14. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      295
      551
    15. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      27
      543
    16. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      33
      539
    17. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      46
      538
    18. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      47
      524
    19. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      509
    20. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      94
      499
    Aihe