Olisko hämeenlinnasta miehiä, jotka haluisi touhuilla toisen miehen kanssa salaa?
Olen siisti kohtelias töissä käyvä luotettava 30w bi mies ja etsin salaista seuraa toisen kundin kanssa. Haluttaisi kovasti päästä leikkimään toisen miehen kovalla munalla, luottamuksellisesti puolin ja toisin. S posti
[email protected]
Hämeenlinnan miehet
18
498
Vastaukset
S-postia laitettu...
- Anonyymi
Lepäkosklla olis muna vaikka heti
- Anonyymi
Onko Leppäkoskella paikka missä nauttia?
Onko sulla ilmoitus seksitrehvit sivustolla " hampaatonta suuhoitoa" olen tosissaan liikkeellä. T. Bi ukm 67v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Leppäkoskella paikka missä nauttia?
Onko sulla ilmoitus seksitrehvit sivustolla " hampaatonta suuhoitoa" olen tosissaan liikkeellä. T. Bi ukm 67vTule ime 0400 789635
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule ime 0400 789635
En viitsi tarkkaan kysyä, mutta eläkkeellä rakennushommista ja moottoripyörä?
Kyselee 48v mies varustettuna ihan hyvillä avuilla satunnaisesti ja ehdottoman salaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En viitsi tarkkaan kysyä, mutta eläkkeellä rakennushommista ja moottoripyörä?
Kyselee 48v mies varustettuna ihan hyvillä avuilla satunnaisesti ja ehdottoman salaa.Juttuina kiinnostaisi kädellä tyhjennykset puolin toisin satunnaisesti enimmäkseen.
M48v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule ime 0400 789635
Mietin oletko sama henkilö, oltiin yhteyksissä aika usein noin pari vuotta sitten puhelimitse.
T. M 67v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule ime 0400 789635
Minkälainen kalu sulla? Tykkäisin nussisit suutani ja laukeisit syvälle nieluuni...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule ime 0400 789635
Asutko yksin? Kiinnostaa imeä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule ime 0400 789635
Hitsi kun uskaltais soittaa.... ettei huijaus numero vaan olis.
- Anonyymi
Löytyykö kikkiä?
- Anonyymi
Kävisikö vanhempi terve luotettava puhdas 64v ukm hyvällä varustuksella, ei kik vaan ajaisin autolla johonkin missä tavattaisiin....
- Anonyymi
Tule ime munaa paikkaa on
- Anonyymi
Liikutko 64v. Koskaan Lahden suunnalla? Täällä olisi kiinnostunut ukm52
- Anonyymi
Toi olisi reilua tapaamista ekalla kerralla. M 60v
- Anonyymi
Kyllä käy on paikka
- Anonyymi
On paikkaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1587282
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506006- 1535327
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484747Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554078- 733302
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623270Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253092- 472487
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182399