olet jo mun beibe. Kävin kaiken läpi, en enää välitä mistään muusta. Olisimme kaunis pari, jotkut voisi paheksua, mutta se ei olisi meidän tappio.
Olet juuri sitä mitä haluan. Puhdas sydämeltä, herkkä, ujokin, mutta sinulla on oma ääni ja haluat sen kuuluviin. Haluan pitää sinusta huolta, viedä ympäri maailmaa. Olla turva ja seikkailu.
Unissa ja ajatuksissa
30
1659
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tämä lämmittä sydäntäni niin paljon❤️ elämme tällä toisillemme emme muille. Jotkut paheksuu, olen tottunut paheksujiin ei haittaa☺️
Mennään minne vaan,yhdessä. Olet tehnyt lähtemättömän vaikutuksen minuun en saa sinua mielestäni.
Olemme toistemme ajatuksissa niin kauan kunnes kohdataan.
Olet ihana mies,olet todella kuuma ja tämä meidän yhteys on jotain maagista❤️
Hyvää yötä! - AnonyymiUUSI
Miksi teitä paheksuttaisiin?
- AnonyymiUUSI
Mulle toi ei ollu ainakaan . Kuulosti aika utopistiselta. Liian hyvältä ollakseen totta. Siitä huolimatta hyvää ystävänpäivää sulle kanssa!
- AnonyymiUUSI
Miksi joku voisi paheksua?
- AnonyymiUUSI
Niin miksi paheksuisi
- AnonyymiUUSI
Nyt muiltakin alkoi loppua usko. Kaikki on turhaa
- AnonyymiUUSI
Multakin siis. Ja väsymyksen piikkiin menee kaikki. Nyt unille! Hyvää yötä kaikille!❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Nyt kyllä kuvailit minua. Kenelle tämä oli?
- AnonyymiUUSI
Sellaiselle ihanalle, joka on juuri nyt kipeänä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sellaiselle ihanalle, joka on juuri nyt kipeänä.
Lähetän lentosuukon etten tartuta tätä tautia sulle❤️😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lähetän lentosuukon etten tartuta tätä tautia sulle❤️😘
❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Niin miksi paheksuu?
- AnonyymiUUSI
Asianosainen kyllä tietää mistä paheksunta tulisi.
- AnonyymiUUSI
Onpa ihana viesti, me näytettäisiin juuri tuolta eli ihanalta❤️
- AnonyymiUUSI
Mä tiedän
- AnonyymiUUSI
Mikä sun etunimen eka kirjain on
- AnonyymiUUSI
M..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
M..
M❤️J
- AnonyymiUUSI
Ja monta kirjainta sun etunimessä on? Ei ole pakko vastata jos et halua
- AnonyymiUUSI
Huhuu mihin hävisit?
- AnonyymiUUSI
En ole täällä kovin paljoa enkä usein 🤷
- AnonyymiUUSI
JoO. Kyllä mä oon saman tossa pistänyt merkille.
- AnonyymiUUSI
Siis mitä pannut merkille
- AnonyymiUUSI
No ei taida tulla vastausta. Muista se että toisen tunteilla ei kannata alkaa ruveta leikkimään. Se kostautuu💔
- AnonyymiUUSI
Mun tunteista ja aikomuksista on leikki kaukana.
mutta sillon kun juttu aluillaan, on ihana nauttia elämän kepeydestä. Liitää. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mun tunteista ja aikomuksista on leikki kaukana.
mutta sillon kun juttu aluillaan, on ihana nauttia elämän kepeydestä. Liitää.Ihanaa että olet tosissaan! Liitämisestä tuli mieleen, näin viimeyönä unta että joku liisi sänkyyni ja suuteli minua. Se tuntui oikealta. Ihanalta
- AnonyymiUUSI
Ei täällä mun rakasta näy! Nyt lähetän hitsin paljon rakkautta hänelle ja tiedän, että me ollaan pian yhdessä. ❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Sun beibe 🤔 Yksi on, jolle voin olla beibe 🥰
- AnonyymiUUSI
Mä vaan laihdun. Rakkaus vieny mun ruokahalut.
- AnonyymiUUSI
Mä haluaisin, että joku sanoisi mulle noin. Olenkohan enää ikinä kenenkään beibe? Multa alkaa loppua usko siihen. Voi hitsi! 🥲
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28123266
Miika elomo
Miika elomo meni naimisiin 4.2 Maria aution kanssa. Onko tämä sama Maria Autio joka seurusteli Jare brandin kans ja meni12916484Hyvää huomenta miehelle
Tähän ihan lähelle. Turhaa se on kai tänne kirjoittaa. Et sinä taida täällä kauheasti aikaasi kuluttaa, tai sitten et va486631- 4365220
- 964543
- 1184459
Olet paljon ajatuksissani
Olen väsynyt tähän. Siihen miten paljon olen tuntenut. Miten epätoivoista kaikki on ollut. Unessa me suudellaan intohimo654114- 923568
Taas yksi aamu kun et noussut tuhisten vierestäni
Saat anteeksi. Ensi vuonna näihin aikoihin herätään lusikassa joka aamu ja et lähde mihinkään ennen kuin on rakasteltu.543418- 993374