Oliskohan oulussa mun ikäiselle miehelle seuraa. Olen terve ja hyvänkokoinen ja halukas. Voitais tavata jossakin kahvilla ensin ja jos sopii niin siirryttäis johonkin kivempaan paikkaan.
Olen ukm, joten yksityisyys on selvyys molemmin puolin.
Oulusta seksiseuraa 75v
20
1246
Vastaukset
- Anonyymi
kiinnostais kyllä, oon 52v bi ja en itsekkään halua että muut tietää
- Anonyymi
Täällä olis, pieni kaluinen 13 kovana,
oltais saman ikäisiä ukm.
Ei ole paikkaa,kyllä kiinostais - Anonyymi
Olis 76:n voitais käydä jossain
tapaamassa ja tutustumassa olen
ukm melko kokematon, kovasti
kiinnostaa!- Anonyymi
Miten sinut tavoittaa? Oon 65-v ukm. Vois käydä vaikka kahvilla jossain huoltoasemalla Oulussa.
- Anonyymi
Kiinnostaa ukn 76, kiinnostaako
käsihommat?
Missä tavattas? - Anonyymi
Kiinnostas, melkokokematon
samaa ikää ollaan, olis kiihottavaa
kohdata!
Mistä päin Oulua olet?
- Anonyymi
Voisko Ouluntullissa tavata. sehän ei ole p-paikkana enää köytössä, mutta voisko siellä tavata ja siirtyä johonkin muualle, sovittuun paikkaan.
Mieli tekis pitkästäaikaa tavata halukas mies. - Anonyymi
Mieli tekis kovasti hyväillä, ei vain ole paikkaa, autossa voisi tehdä.
Mitä haluja sinulla olis?- Anonyymi
Miesten kesken on hyvä, kun
näkee toisen kovan kalun ja koskee
sitä omalla kalulla.
Hierotaan kaluja vastakkain,
painaudutaan vastakkain, suudelleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miesten kesken on hyvä, kun
näkee toisen kovan kalun ja koskee
sitä omalla kalulla.
Hierotaan kaluja vastakkain,
painaudutaan vastakkain, suudelleen.Tuo kokemus haluisin, nähdä ja koskea omalla toisen kalua!
Painauduttais vastakkain, tuntea
erektiossa olevat kyrvät hierovat
toisiaan!
- Anonyymi
Luonnossa vois kokeilla toista
miestä, olisko kiinnostuneita?
Veneily kiinnostaa myös, vois lähteä kaveriksi. - Anonyymi
Haaveena olis saisi koittaa anaaliin
kalullani, tuolla luonnossa vois.
Muuta aluksi, tutustutaan ja keskustellaan, käsihommat, suutelut ym.. jos hyvin toimii niin
voitais tehdä sitäkin? Kalu ei sai olla kovin iso, pieni olis kiva itsellä on pieni, ukm saisi olla. - Anonyymi
Kiinnostus herää, vois tehdä asioita miehen kanssa, käsihommia
missä olisi hyvä paikka, autossa
vois?
Ter seniori 70v - Anonyymi
Sellainen kiva paikka on hakusessa, missä vois ilman suurempia jännityksiä toisen kanssa hommailla. Viimeksi tapasin kivan miehen Kaakkurin CM p-paikalla siellä vähän syrjemmässä. autossa oltiin, juteltiin ja kosketeltiinkin toisiamme. Olen siellä käynyt pyörähtämässä aina kun ohi ajelen. viimeksi siellä oli pariskunta lemmenleikeissä, vilkaisin en häirinnyt heitä, poistuin paikalta.
Jos parempaa ei löydy niin sielläkin voi. Olis kiva kuulla olisko jollakin parempia paikkoja.- Anonyymi
Pitää käydä kattelemassa, missä
kohdin siellä on hyvä?
Pitänee katella yksinäisiä autoja
sieltä.
Laittakaa ehdotuksia!
- Anonyymi
Tapasin CM/Kaakkurin p-paikalla. Juteltiin auton ulkopuolella, seksistä puhuttiin. molemmilla pullotti etumus, kiva ja kiihottava tilanne. Liikennettä oli sen verran, että ei pidemmälle, hipaisua, menty. Molemmat olisimme olleet halukkaat.
Kyllä siellä varmaan päivällä liikkuu vanhempaa miestä ajatuksena toisen miehen tapaaminen. käyn kyllä katselemassa kun ohiajan, joskus voi tärpätä.
Nyt kesällä vois jättää vaikka autosta ovenauki, olis merkkinä, että vois tulla juttelemaan. minä aina jätän auki, joku voi käydä katsomassa, että mitä ukko hommailee.
Olen yli 70 ukkomies, Olen lujasti kaappissa, joten luottamus!!- Anonyymi
Kiihottava tilanne, olen ukm luottamus pitää olla.
Alkoi kovettuun, kun luin kirjoituksesi! - Anonyymi
Olis haluja olla, miten tunnistaa
toisen?
Pitää lähteä päivällä kierteleen
paikkoja, alkoi jöpöttään oon 65v
- Anonyymi
Onko Espoossa tälläistä paikkaa missä vanhemmat miehet voisivat tavata?
- Anonyymi
Mukavaa kesää, löytäiskö ketään
runkku kaveria?
Tekis mieli koskea, luontoon, autossa vois, 65v
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2554664Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii793118- 472483
- 281923
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 911520
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851305PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143975- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894