Oon siin lähössä viikon pääst hiihtoloma reissuu. Mun pitää olla autossa joku 10-12h ja mun menkkojen ois pitäny alkaa eilen ja haluun et ne alkaa viikonlopun aikaan tai viimeistää maanataina nii sit ei tarvii olla autossa menkoilla. Onks kellää mitää vinkki miten saa alkamaan
Vastaukset 4
- Anonyymi
Mene apteekkiin kysymään , tavallisesti lääkäri kirjoittaa pillerit niin että kausi vaan pitkittyy , mutta apteekissa tietävät
- Anonyymi
Et voi vaikuttaa menkkojen alkamiseen. Kuukautisvuoto riippuu kohdun limakalvon paksuudesta ja kun limakalvo on ohut niin silloin ei tule vuotoa. Käy gynekologilla ultrassa niin siellä nähdään kuinka paksu sun kohdun limakalvo on.
- Anonyymi
Olet liian myöhään liikkeellä. Nyt voi vain toivoa, että kuukautiset alkavat. Toisaalta ei kai kuukautiset nykyaikana voi olla ongelma matkallakaan.
- Anonyymi
No ei todellakaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3471317- 54773
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk58770- 38735
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä154688Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26661- 47644
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa62637- 57628
- 47592