Hei sinä nainen

Anonyymi-ap

Jolla niin kauniit silmät etten ole eläissäni nähnyt. Minkä väriset ne edes on kun näytti eri valoissa aina eri värisiltä. Pähkinänruskeat? Vihreät? Tuskin olet täällä mutta sanon silti olet niin kaunis, luonnonkaunis.

33

1223

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos.

• Anonyymi

🤪

• Anonyymi

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕💚

• Anonyymi

Kiitos🥹🩷

• Anonyymi

Kiitos 🩷

• Anonyymi

ohi

• Anonyymi

Silmät on sielun peili. Sisäinen kauneus loistaa aina ulospäin. Se on salaisuuteni. Silmissäni on montaa eri väriä, siksi ne näyttävät eri valoissa erilaisilta.

• Anonyymi

Tuskinpa on minulle. Minun silmäni ovat vähän erikoisen väriset, kun en aina itsekään tiedä...
      On vihreät, mutta vähän ruskeaa, sinistä...
      Ovatko sinun silmäsi siniset? En kyllä ole edes varma, että minkä väriset hänellä on.

• Anonyymi

Mehicano.Eurooppalaisen kalpea naaman unelma naiset niistä tehty.

• Anonyymi

Taisipa olla yli puoluerajojenkin.Kovinkin arjalainen lankeaa.

• Anonyymi

Silmäni tosiaankin vaihtuvat eri väriseksi valon mukaan. Minäkin näin tänään pikaisesti kivan oloisen miehen joskus 11 pintaan.
      T: Mn mustissaan pölyn keskellä

• Anonyymi

Jatkan...pääväri on vihertävät ❤️

• Anonyymi

Et taida olla hän, mutta kiva viesti kuitenkin. Ap

• Anonyymi

Mun silmäni vaihtuvat tummansinisestä mustaan, johtuen valon määrästä.

• Anonyymi

Näitä värejä silmissäni on
      💚🤎🩶💙

• Anonyymi

Luulin että mun silmät on harvinaiset mutta ei ne näköjään olekkaan. Muita tuntomerkkejä?

• Anonyymi

Minä en oo se sun nainen jota kaipaat vaikka nainen oonki mutta minulla on samanväriset silmät joissa sekä ruskeas että vihreää jokataupauksessa maaston väriset
      Maailmalla puhutaan hasselnut väristö
      (Mutta suomes vois noiden sävyvaihteluiden vuoks puhua maaston väristä .. metsän väri)
      Mull oli nuorena täysin ruskeat silmät mut iän myötä niihin on tullu sitä vihreää..
      Käytännossä 2 väriset..
      (Joillakin sekaan tuler vielä sinistä tai harmaatakin väriä.. Ei mylla kyllä )
      Tää joku tietys suvuis oleva väri geeni .
      Ehkä viallinenkin semoinen sillä mun silmis on myös pingmenttirappeumaa
      Toivon että kaivattusi silmänsä ovat terveet 2 värisyydestä huolimatta..

Naiselta Sivusta.

• Anonyymi

Kauniita silmiä on erilaisia. Olen nähnyt erittäin kauniita syvän sinisiä ja syvän tumman ruskeita kauniita.
      Itse tykkään omista silmistäni myös. Ne ovat vihreän ruskeat. Niitä on kehuttu lapsesta asti aina silloin tällöin.
      Eivät tietystikään ole aloituksessa kuvatut huippukauniit 🙂, mutta ei kaikkein tavallisimmatkaan, kun vihreät on. Osallistuin tähän silmänvärikeskusteluun, kun tuli mieleen asioita

• Anonyymi

Sinulla on varmasti myös kauniit. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on varmasti myös kauniit. Ap

Kivasti ajateltu ja vastattu. Minun kaivatulla oli myös kauniit silmät. Mennyt muoto siksi, etten ole vuosiin silmiään nähnyt. Silmistä oli vaikea tietää, olivatko ne siniset ja vihreät. Itse mietin samaa aikanaan kuin sinä aloituksessa oman kaivattusi silmien väristä. Googlasin varsin asiaa ja löysin tällaisen vastauksen:
        ”Vihreiden ja sinisten silmien kohdalla puhutaan rakenteellisesta väristä, sillä niiden väri johtuu iiriksen rakenteesta – eikä pigmentistä. Samasta syystä vihreät ja siniset silmät voivat näyttäytyä eri värisinä valon määrän ja laadun tai katselukulman muuttuessa”.

• Anonyymi

Täysin vihreät silmät kauniit sekä kaikki sinisen sävyt,hopean harmaatkin on siistit.Ruskea on aina kakkaväri.

• Anonyymi

Kyllä.

• Anonyymi

Sinisilmiin ihastuin niin

• Anonyymi

Melko vihreätähän ne. Tarkkaan kun katsoo voi erottaa vaaleanruskeat renkaat. Onko ne siniset vai vihreät en tiedä mutta ne tykkää katsoa sinua jolle lähetin huumorilla höystetyn ystävänpäiväviestin.

• Anonyymi

Minulla myös ruskeat, mutta tietyssä valossa vihreät. Minulle tämä aloitus ei kuitenkaan ole, koska minua tuskin kukaan kuvaisi "luonnon kauniiksi". Sen verta on pakkelia naamassa.

• Anonyymi

Hei sinä ihana ap-mies. Hiuksesi näyttivät eri valossa aina erivärisiltä. Olivatko ne vaalet vai tummat? Olitko minun pituiseni vai 20 senttiä lyhyempi vai pitempi? Tunnistat tästä kuitenkin varmaan itsesi. Sinulla on aina siniset tai mustat housut ja joko musta, sininen, oranssi, vihreä, valkoinen, punainnen tai keltainen pusero. En muista tarkalleen mikä väri.

• Anonyymi

Vihreät.

• Anonyymi

Kauniista viestitetty!! Rakastuessa kumppanin silmät kiinnostavat suuresti. Kauniit silmät saattavat muistuttaa herkullisen pääsiäismunan päällysteitä. Värejä on paljon ja ne ovat hyvin kiinnostavia ja kauniita, valloittavat hetket. Kaunis vihreä, sininen, ruskea, ja muut kirkkaat sävyt vaihtelevat tunteen mukana, herkkä väriskaala saa unelmoimaan tai jopa halaamaan ilman sanoja. Rakkauteen kuuluu parhaimmillaan joukko yllättäviä ja erittäin hienoja asioita, jotka onnellisuus aikaiseksi.
      https://www.youtube.com/watch?v=GWQEs_R-ji8

• Anonyymi

Erittäin kaunis viesti!! Jokaisen kuuluu sanoa myös rakkaalleen, että olet "niin kaunis". Luonnonkaunis on kaunis sana myös, vaikka sen sanominen saattaa hetkessä tuntua liian suurelta tai omien salaisien ajatusten esiintuomiselta. Mutta sanat ovat ilmaisia eikä rakastuneen mielessä oikeastaan muuta liikukaan kuin kauneus ja silmät ja hentoinen, suloisen innostava nainen.

https://www.youtube.com/watch?v=PeWU67RLLb4

• Anonyymi

Mee töihin :)

• Anonyymi

Kiitos🤗

L

• Anonyymi

Taidat sittenkin olla se oikea ketä luulin toiseksi välillä🤣

• Anonyymi

Kiitos 😁 onhan ne kauniit

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. voitaisiinko unohtaa se sotku?

Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****
      Ikävä
      50
      4176
    2. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      81
      2758
    3. Huomenta ja hyvää tiistaita

Huomenta ja hyvää tiistaita. ❄️🐺☕❄️
      Ikävä
      85
      2095
    4. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      10
      1379
    5. Ovatko persut tehneet jo päätöksen ulkopolitiikastaan?

Persujen olisi hallituspuolueena syytä tehdä jo päätöksiä siitä, aikovatko he olla pro-Ukraina vai pro-Trump eli pro-Put
      Perussuomalaiset
      177
      1290
    6. Jee! Palsta toimii jälleen!

Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.
      Sinkut
      23
      1246
    7. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      83
      1140
    8. Oletko sinä lähellä?

Tutkassani väräjää siihen malliin, pitääkö poistua mestoilta?
      Ikävä
      12
      1069
    9. A, teksteistäni löydät itsesi

jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkem
      Ikävä
      17
      1049
    10. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      20
      1036
    Aihe