Millainen työpaikka olisi Moilasen Leipomolla ja minkälainen palkka? Olen kuulut, että ihan hyvin palkalla pärjää ja siellä on pitkiäkin työsuhteita. Eli se kertoisi, että asiallinen meininki ja ei raskasta tai rasittavaa työtä.
Moilasen leipomo
10
620
Vastaukset
- Anonyymi
Missään tapauksessa en suosittele.Kytätään llikkeitä kameroilla ja lasketaan wc käynti kerrat.Sika Paikka
- Anonyymi
Vai semmoista toimintaa. En minä sitten sinne harkitse lähteväni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai semmoista toimintaa. En minä sitten sinne harkitse lähteväni.
Mene ihmeessä jos pääset hyvä palkka ja edut , leivät ja pullat lähes ilmaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene ihmeessä jos pääset hyvä palkka ja edut , leivät ja pullat lähes ilmaiseksi.
Ei ole noin asia esim. pakkaamo puolella et todellakaan pääse linjalta pois ennen kuin tauko alkaa.Siellä on kesä helteellä porukkaa pyörtynyt.Mene ja katso missä kamerat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole noin asia esim. pakkaamo puolella et todellakaan pääse linjalta pois ennen kuin tauko alkaa.Siellä on kesä helteellä porukkaa pyörtynyt.Mene ja katso missä kamerat.
Kun nuoret naiset tulee pomon huoneesta on takapuolessa molemmin puolin pomon jauhoiset kämmenen jäljet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
muuten kallein leipä pieksämäellä jos sivullinen ostaa.eikä mikään ihmeellinen makuelämys,jos vertaa esim muiden kauraleipiin.
- Anonyymi
Taidan sittenkin pyrkiä Moilaselle, onpahan varmat tulot ja pärjään minä pienemmälläkin palkalla jos niin on.
- Anonyymi
Mitä sinä täällä selittelet mitä ja mihin haluut mee vaikka SAVOSETILLE
- Anonyymi
Onhan Moilasella siuvous-ja huoltöutä tarjolla Lassila et Tikanojan kautta. Sinnekin voi hakea. Joutuu kyllä varomaan 70 vuotiasta virolaista mafiosoa, joka on olevinaan boss paikassa. Uhkailee ja haukkuu työvuoroissa ollessa muita työn tekijöitä. Henkistäväkivaltaa ja kiristämistä. Ei esimiehetkään mitään mahda. Pitäs poliisin puuttua asiaan ja palauttaamafioso takaisin Viroon.
- Anonyymi
Rautiainen Moilasen suurin kyttä ja lällättäjä.T Huoltomies
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427135
- 323988
- 503448
- 412988
- 172756
- 372248
- 162216
- 412183
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472167- 442133