Millainen työpaikka olisi Moilasen Leipomolla ja minkälainen palkka? Olen kuulut, että ihan hyvin palkalla pärjää ja siellä on pitkiäkin työsuhteita. Eli se kertoisi, että asiallinen meininki ja ei raskasta tai rasittavaa työtä.
Moilasen leipomo
6
267
Vastaukset
- Anonyymi
Missään tapauksessa en suosittele.Kytätään llikkeitä kameroilla ja lasketaan wc käynti kerrat.Sika Paikka
- Anonyymi
Vai semmoista toimintaa. En minä sitten sinne harkitse lähteväni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai semmoista toimintaa. En minä sitten sinne harkitse lähteväni.
Mene ihmeessä jos pääset hyvä palkka ja edut , leivät ja pullat lähes ilmaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene ihmeessä jos pääset hyvä palkka ja edut , leivät ja pullat lähes ilmaiseksi.
Ei ole noin asia esim. pakkaamo puolella et todellakaan pääse linjalta pois ennen kuin tauko alkaa.Siellä on kesä helteellä porukkaa pyörtynyt.Mene ja katso missä kamerat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole noin asia esim. pakkaamo puolella et todellakaan pääse linjalta pois ennen kuin tauko alkaa.Siellä on kesä helteellä porukkaa pyörtynyt.Mene ja katso missä kamerat.
Kun nuoret naiset tulee pomon huoneesta on takapuolessa molemmin puolin pomon jauhoiset kämmenen jäljet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
muuten kallein leipä pieksämäellä jos sivullinen ostaa.eikä mikään ihmeellinen makuelämys,jos vertaa esim muiden kauraleipiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3142861Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä552640- 1201712
- 1181430
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301275PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1481234- 691090
- 741079
- 701020