Kenelle kuuluu järjestyksenvalvonta Iso Myyssä. Siellä maahanmuuttajataustaiset henkilöt käyvät käsiksi alaikäisiin työlapsiin ja kukaan ei puutu asiaan. Kuuluuko valvonta poliisille vai liikekeskuksen omalle järjestyksenvalvonnalle.
Kuka valvoo turvallisuutta Isossa Myyssä?
42
632
Vastaukset
- Anonyymi
Työlasten pitäminen on laitonta!
- Anonyymi
Ovatko työttömät aikuiset turvassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko työttömät aikuiset turvassa?
Aloittaja hermostui kun ulkomaalaistaustainen opiskelija ja nuori suomalainen (silti täysi-ikäinen) nainen osoittivat hellyyttä toisilleen.
Aloittaja itse oli kovasti kiinnostunut samasta naisesta, mutta sai rukkaset.
- Anonyymi
Höpöhöpö. Ihan rauhallista siellä myyssä on. Jos joku alkaa humalassa pitää ääntä tai pulloja näkyy, niin vartija saattaa ulos, tai kutsuu poliisin hakemaan.
Ihan hyvin toimii valvonta, ei mitään ongelmaa.
Toki jos normaali kaupunkielämä pelottaa, niin kannattaa pysyä kotona.- Anonyymi
En tiedä mikä on se raja mihin pitää puuttua, mutta pahalle näyttää kun lapsiin käydään käsiksi ja vedetään käsistä. Kyllähän tuossa pitäisi jo rikoksen tunnusmerkistö täyttyä. Itse en enää käy koko paikassa näkemäni jälkeen, jos kauppakeskukselle on tärkeimpiä asiakkaita nämä laumoissa notkuvat häiriköitsijät niin siitä vaan. Heillähän sitä ostovoimaa riittää. Suosittelen muillekin jättämään kauppakeskuksen omaan rauhaan palvelemaan näitä "avain asiakkaita".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mikä on se raja mihin pitää puuttua, mutta pahalle näyttää kun lapsiin käydään käsiksi ja vedetään käsistä. Kyllähän tuossa pitäisi jo rikoksen tunnusmerkistö täyttyä. Itse en enää käy koko paikassa näkemäni jälkeen, jos kauppakeskukselle on tärkeimpiä asiakkaita nämä laumoissa notkuvat häiriköitsijät niin siitä vaan. Heillähän sitä ostovoimaa riittää. Suosittelen muillekin jättämään kauppakeskuksen omaan rauhaan palvelemaan näitä "avain asiakkaita".
Höpö höpö🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onpa sinun maailmasi vaarallinen paikka, itse en ole moisia uhkia havainnut...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta ne penkeillä p...kaa jauhavat äijät voisivat painua ...n. Joskus joutuu odottamaan bussia ja olisi kiva vähän istahtaa jossakin, mutta eihän ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta ne penkeillä p...kaa jauhavat äijät voisivat painua ...n. Joskus joutuu odottamaan bussia ja olisi kiva vähän istahtaa jossakin, mutta eihän ...
Ei bussit kulje isomyyn kautta, turhaan sinne tulet odottamaan.
Jos välttämättä haluat myyhyn tulla niin alakäytävän kahviloiden pöydät on yleensä tyhjinä, istu siellä, että ukot saa rauhassa jauhaa pskaa ja haista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne kakarat itse änkeää tuonne ja pitää peliään.Turha siinä on muita syyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne kakarat itse änkeää tuonne ja pitää peliään.Turha siinä on muita syyttää.
Oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein.
Jakavat pesää mustan makkaran omaaville ja katuvat jälkikäteen kun jäi muistoksi räkämällimiähnä.
- Anonyymi
Eikös Iso Myyn vartijoille kuulu sellainen?
- Anonyymi
No niin. Rauhoittukaahan nyt. Aloittaja ottaa lääkkeensä ja menee maate.
- Anonyymi
Olen sitä mieltä että turvafirmat ovat yksi iso vitsi kun eivät händlää hommiansa
Skinikulttuuri takaisin Joensuuhun niin oppii kyseiset muualta tulleet tummat "kaverit" ns. talon tavoille!
Käytöstavat kunniaan ja rötökset ja nee..röinnit sikseen.- Anonyymi
Sinähän olet turvallisuusriski, älä mene myyhyn!
- Anonyymi
Siinä yksi tuleva puukonheiluttaja.
- Anonyymi
Asiaa, asiaa!
- Anonyymi
Skinikulttuuri - aivot pelkkä biologinen rudimentti. Niitä vouhakkeita ei Joensuuhun kaivata.
- Anonyymi
Kyllä tuntuu ihan kotimaiset puukkojunkkarit olevan varsinkin joensuussa isompi turvallisuus riski kuin maahanmuuttajat kun uutisia lukee.. Itse tytöt haluaa olla noiden kanssa, aloittaja on kateellinen varmaan ymmärrettävistä syistä😜
- Anonyymi
Minä pelkään sitä Karjalaisen väkisinmyyjää.
- Anonyymi
karjalaisen ja elisan tyrkkymyyjiä on myyssä. Taitavat kumpikin firma olla ihan kakkoja kun niitä pitää noin hyökkäävästi kaupata? Hyvä menee kaupaksi tyrkyttämättäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
karjalaisen ja elisan tyrkkymyyjiä on myyssä. Taitavat kumpikin firma olla ihan kakkoja kun niitä pitää noin hyökkäävästi kaupata? Hyvä menee kaupaksi tyrkyttämättäkin.
Elisan puhelinmyyjät ovat kivoja. Kehun niitä aina kun soittelevat. Tuntevat sitten tekevänsä työtä jolla on tarkoitus.
- Anonyymi
🤣😂
- Anonyymi
Maahanmuuttajista ei ole ollut mitään haittaa, mutta ihan koto-suomalaiset juopot ja narkit ovat vallanneet myyn penkit niin ettei siellä tavalliset ihmiset enää viitsi istuskella.
- Anonyymi
jaajoo.ohan se niin ja näin,kaikki pyrkii vaan jotenkin elämään ja osa jopa rahaa tekemään toisten kustannuksella.mitään uutta ei siis.järjestyksen valvojat tai vartijat hakkaa jokseenkin norm.kulkijoita muualla mutta täällä eivät puutu mihinkään.onko sopivaa ainesta vai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaajoo.ohan se niin ja näin,kaikki pyrkii vaan jotenkin elämään ja osa jopa rahaa tekemään toisten kustannuksella.mitään uutta ei siis.järjestyksen valvojat tai vartijat hakkaa jokseenkin norm.kulkijoita muualla mutta täällä eivät puutu mihinkään.onko sopivaa ainesta vai ei.
Äläpä jauha sontaa. Myyssä on hyvät vartijat jotka heittävät kyllä renttaeläjät pellolle, taikka laittavat "noutopojan" (poliisin) kyytiin. Ihan asiallista toimintaa.
- Anonyymi
On koottava Posse turvallisuuden edistämiseksi.
- Anonyymi
Rauhotuhan sen Posses kanssa. Myyssä on vielä rauhallista. Käykäähän muutaman kerran H:gissä tai Vantaalla. Jo yksistään rautatieasemalla käy sellainen spuge- ja narkkiralli, ettei tosikaan.
Anna euro, anna viiskytsenttiiiii-iii, no v...u anna ny, s...ana. Hei, onksullyhtäää...
- En anna, mee v...
Ja viiden minuutin päästä sama laulu.
- Anonyymi
Kuka käy edes tuolla....vuosikausia ollut jo epämiellyttävä ghetto. Nistejä ja ei kantasuomalaisia.
Näin se maailma tuhoutuu kun vieraskultturi ja päihteet yhtyy.- Anonyymi
Höpö höpö.
- Anonyymi
No tämä Tuppiahon-Tahvo ei ole varmaan koskaan käynyt Myyssä. Persu puhuu uniaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tämä Tuppiahon-Tahvo ei ole varmaan koskaan käynyt Myyssä. Persu puhuu uniaan.
Höpö höpö on Öllölästä.Äiti ostanu pankopojalle läppärin.
- Anonyymi
Turvallisuutta kuulemma valvoo siellä joku Polvijärvellä asuva miesoletettu.
- Anonyymi
Minä käyn hyvin harvoin Myyssä. Joskus olen nähnyt yläkerrassa jonkun kovaäänisen nuorisoporukan, joista suuri osa ulkomaalaisia. Kovaäänisyys on ulkomaalaisten eniten häiriötä aiheuttava ongelma. Eniten se häiritsee busseissa. Suomalaiset yleensä osaavat istua linja-autossa huutamatta, poikkeuksena harvoin joku känniläinen tai pikkupissikset. Meidät opetettiin jo kouluautoissa istumaan hiljaa tai joutui kävelemään. Ovatkohan ulkomaalaiset huonokuuloisia vai miksi huutavat ja räkä lentää?
- AnonyymiUUSI
Hyvä kirjoitus.
- Anonyymi
Vartijat.
- Anonyymi
Kävin kerran myyssä ja näin siellä rollaattorimummon. Kyllä pelotti, en mene enää ikinä myyhyn.
- Anonyymi
Karjalainen lehden myyjät ovat mielestäni ystävällisiä olleet , tiedustelevat vain tuleeko lehti tai yms ..mutta ymmärrän jos joitain häiritsee kun keskellä kauppakäytävää on myyntipiste.
- Anonyymi
Sokoksen aulassa on politrukkien kyttäyspaikka. Kerran siellä ahdistelivat kauppa-asiakkaita kommunistit, tänään kepulaiset. En mene enää ikinä sokokselle.
- AnonyymiUUSI
Kalevi valvoo.
- AnonyymiUUSI
Temari sepi valvoo.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271452En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101048Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111019Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216838Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122753
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718