Hyvät unet Raahessa

Anonyymi-ap

Voi kun pääsisi Långin kauppahuoneelle nukkumaan, olis enemmän kuin tarpeen saada ainakin viikon ajan nukkua kunnolla kaikki univelat pois. Miten ihanaa olisi kömpiä isoon, mukavaan ja lämpimään sänkyyn, laittaa korvatulpat, vetää peitto korville ja nukkua oikein pitkään, sikeästi ja rauhallisesti, niin kauan kuin nukuttaa. Herättyään saisi kahvia ja tuoretta leipää ja leivoksia sänkyyn tarjottua ja sitten voisi viettää koko päivän sängyssä torkutellen ja hyviä kirjoja lukien. Tällaista elämää kun saisi viettää viikon ajan niin jaksaisi taas kesään asti.

Oon nimittäin ihan täysin poikki, tämä omaishoitajan arki on jatkunut jo 14 vuotta ja tänä talvena oon huomannut, että omat voimat ja jaksaminen alkaa olla ihan tyystin loppu. Mutta turha on mistään tauosta haaveilla, tästä oravanpyörästä pääsee pois vain kuoleman kautta, joko hoidettavat kuolee tai sitten oma terveys loppuu ja kuolee. Yhteiskunnan( lue Pohde) taholta on nimittäin ihan turha odottaa mitään apua.

7

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Elämä on pelkkää kärsimystä, toivottavasti saat lepoa pian.

• Anonyymi

Tuskaa on päivä tuskaa on yö Raahessa.

• Anonyymi

Kyllähän se on niin että vaan herrat lepää. Tavallinen tallaaja piskataan viimeiseen asti loppuun. Koita jotain kautta saada lomaa raskaasta omaishoitajan työstä en kyllä osaa neuvoa muutakuin terveyskeskukseen burnouttia valittamaan jos ymmärtäisivät. Voimia sinulle ❤️💪

• Anonyymi

Omaishoitajan homma on ihan vapaaehtoista.

• Anonyymi

Taivaassa on palkka Herralta. Raahessa läsnä vain tuska ja vaiva.

• Anonyymi

Haudassa sitä kerkiää levätä sitten

• Anonyymi

Samaa mieltä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      142
      1830
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      271
      936
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      828
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      78
      767
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      719
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      10
      682
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      661
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      646
    9. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      620
    10. Mun veikkaus

On se, että jos/kun tavataan ja aletaan juttelemaan, tajutaan, että ollaan jotain muuta kuin kuviteltiin. Ja kupla puhke
      Ikävä
      53
      612
    Aihe