Kaikenlaista rupusakkia sitä on liikkeellä. Tollo alkoi tinkimään hinnasta eli yritti varastaa palkkani. Itsepuolustukseksi käytin alasvientiä ja vein tyypin lukko-otteella katuun. En käyttänyt lyöntejä, potkuja, heittoja ja kuristuksia, koska ne olisivat olleet jo liioittelua.
Tuollaiset työntekoa häiritsevät hörhöt kuuluisivat vankilaan.
Sekopää yritti varastaa palkkani
Anonyymi-ap
5
254
Vastaukset 5
- Anonyymi
Taas hörhö spämmää hölmöjä juttujaan.
- Anonyymi
Tuo aloittaja ei ole koskaan ajanut taksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo aloittaja ei ole koskaan ajanut taksia.
Näin se varmasti on. Ehkä oikea taksari on vienyt tuon hörhön suoraa poliisin huostaan ja nyt yrittää kostaa?
- Anonyymi
Olisit näyttänyt ostokuittia paikasta.
- Anonyymi
Tuollaiset palkkavarkaat on hyvä viedä poliisillle. Voivat putkassa miettiä puheitaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568