Mitä mieltä muut porilaiset ovat: olisko hianoo, ku olis oma lentokone? Vois lähtee pois Porista heti, ku siltä tuntuu. Kuten nyt.
Ongelma on siinä, että pelkkä lentokone ei riitä. Pitäisi olla myös lentäjä. Itte harvemmin on lentokunnossa, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Ku ottaa kuppii, ei voi lentää.
Olis hianoo, ku olis oma lentokone
11
148
Vastaukset
- Anonyymi
Muuta Turkuun, sieltä pääsee kohta pääministeri Orpon lobbaamalla tunnin junalla Helsinkiin.
- Anonyymi
Lennät sinne Joleneen nyt vaan ja mahdollisesti sieltä kadulle.
- Anonyymi
Minä kävin illalla 9 aikaan, siis kävin ja lähdin saman tien Winstonin avajaisista. Oli aivan täynnä ja ilmeisesti on tänäänkin. Huomenna voi olla sopiva käydä huurteisella tutustumassa, tai ajattelin tilata mainostetun valkoviinipullon 25€ tarjous, ja huurteisen alkupalaksi.
- Anonyymi
Kaikenlaista sitä joku miettii näemmä, mutta joo olishan se hienoa.
- Anonyymi
Kyllä ja kun ajattelee lisäksi sen viinin maksavan 5€ 12cl.
- AnonyymiUUSI
On aika uskomatonta miettiä, että joillakin ihmisillä tällä maapallolla on oma lentokone ja asuntoja siellä, täällä: Manhattanin suurin yksityisasunto, karjatila New Mexicossa, huvila Palm Beachissa Floridassa ja oma saari Karibialla sekä kattohuoneisto Pariisissa. Löytyy oma helikopetri ja pari liikesuihkukonetta. Omaisuutta 800 miljoonaa euroa, käteistä pankkitilillä 100 miljoonaa. Tallissa muutama sadan tuhannen euron auto, jotka ovat vain häviävän pieni murunen omaisuudesta. Vuositulot sellaiset, että show pyörii vuodesta toiseen samalaisena.
Tällaisia ihmisiä ei koko maailmasta montaa löydy, mutta heitä on Yhdysvalloissa enemmän kuin kourallinen. He ovat miljardöörejä. He operoivat sellaisella tasolla, jota tavallinen porilainen harvoin edes pysähtyy miettimään, millaista se olisi.
Minulla ei ole varaa ostaa kotisohvalleni edes yhtä Missonin tyynyä. (Koristetyynyn hinta 300 euroa per kpl). MIeti, että jollain miljardöörillä on liikesuihkukoneessaan useampi Missonin tyyny ja torkkupeittona ranskalaisen luxusbrändi Hermes:n viltti. Katosin piruuttani, ne maksavat 1600 euroa. Siis sellainen sohvalle koristeeksi viikattava 135 x 170 cm peitto, jolla ei tee mitään. Se on koriste.
Minulla ei ole Missonin tyynyä eikä Hermes:n peittoa, mutta sentään samppanjaa löytyy jääkaapista turruttamaan mieleni silti tosiasialta, että olen loppupeleissä totaalinen luuseri.
- Anonyymi
Olis viälä hianompaa kun olis oma lentokenttä minne laskeutua .
- Anonyymi
Raumalla tosiaankaan ei ole lentokenttää. Porissa on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raumalla tosiaankaan ei ole lentokenttää. Porissa on.
Raumalle ei kukaan halua mennäkään, paitsi raumalaiset.Ei siellä ole muuta kuin vanhoja puutaloja, sekä jotkut pitsijuhlat.Pyh.
- Anonyymi
En tiä. Mulla lähtee lentoon jo ensimmäisestä kupista.
- Anonyymi
Brigs&stratton tarttee kunnon lavat. Sitte on oma helikotteri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1941735- 941411
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421219- 1151128
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351060Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70904
- 250886