Olis hianoo, ku olis oma lentokone

Anonyymi-ap

Mitä mieltä muut porilaiset ovat: olisko hianoo, ku olis oma lentokone? Vois lähtee pois Porista heti, ku siltä tuntuu. Kuten nyt.

Ongelma on siinä, että pelkkä lentokone ei riitä. Pitäisi olla myös lentäjä. Itte harvemmin on lentokunnossa, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Ku ottaa kuppii, ei voi lentää.

11

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muuta Turkuun, sieltä pääsee kohta pääministeri Orpon lobbaamalla tunnin junalla Helsinkiin.

• Anonyymi

Lennät sinne Joleneen nyt vaan ja mahdollisesti sieltä kadulle.

• Anonyymi

Minä kävin illalla 9 aikaan, siis kävin ja lähdin saman tien Winstonin avajaisista. Oli aivan täynnä ja ilmeisesti on tänäänkin. Huomenna voi olla sopiva käydä huurteisella tutustumassa, tai ajattelin tilata mainostetun valkoviinipullon 25€ tarjous, ja huurteisen alkupalaksi.

• Anonyymi

Kaikenlaista sitä joku miettii näemmä, mutta joo olishan se hienoa.

• Anonyymi

Kyllä ja kun ajattelee lisäksi sen viinin maksavan 5€ 12cl.

• Anonyymi

On aika uskomatonta miettiä, että joillakin ihmisillä tällä maapallolla on oma lentokone ja asuntoja siellä, täällä: Manhattanin suurin yksityisasunto, karjatila New Mexicossa, huvila Palm Beachissa Floridassa ja oma saari Karibialla sekä kattohuoneisto Pariisissa. Löytyy oma helikopetri ja pari liikesuihkukonetta. Omaisuutta 800 miljoonaa euroa, käteistä pankkitilillä 100 miljoonaa. Tallissa muutama sadan tuhannen euron auto, jotka ovat vain häviävän pieni murunen omaisuudesta. Vuositulot sellaiset, että show pyörii vuodesta toiseen samalaisena.

Tällaisia ihmisiä ei koko maailmasta montaa löydy, mutta heitä on Yhdysvalloissa enemmän kuin kourallinen. He ovat miljardöörejä. He operoivat sellaisella tasolla, jota tavallinen porilainen harvoin edes pysähtyy miettimään, millaista se olisi.

Minulla ei ole varaa ostaa kotisohvalleni edes yhtä Missonin tyynyä. (Koristetyynyn hinta 300 euroa per kpl). MIeti, että jollain miljardöörillä on liikesuihkukoneessaan useampi Missonin tyyny ja torkkupeittona ranskalaisen luxusbrändi Hermes:n viltti. Katosin piruuttani, ne maksavat 1600 euroa. Siis sellainen sohvalle koristeeksi viikattava 135 x 170 cm peitto, jolla ei tee mitään. Se on koriste.

Minulla ei ole Missonin tyynyä eikä Hermes:n peittoa, mutta sentään samppanjaa löytyy jääkaapista turruttamaan mieleni silti tosiasialta, että olen loppupeleissä totaalinen luuseri.

• Anonyymi

Olis viälä hianompaa kun olis oma lentokenttä minne laskeutua .

• Anonyymi

Raumalla tosiaankaan ei ole lentokenttää. Porissa on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raumalla tosiaankaan ei ole lentokenttää. Porissa on.

Raumalle ei kukaan halua mennäkään, paitsi raumalaiset.Ei siellä ole muuta kuin vanhoja puutaloja, sekä jotkut pitsijuhlat.Pyh.

• Anonyymi

En tiä. Mulla lähtee lentoon jo ensimmäisestä kupista.

• Anonyymi

Brigs&stratton tarttee kunnon lavat. Sitte on oma helikotteri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2432
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      301
      2004
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      22
      1806
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1595
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      24
      1445
    6. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1329
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      43
      1328
    8. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1275
    9. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      37
      1171
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1046
    Aihe