Olis hianoo, ku olis oma lentokone

Anonyymi-ap

Mitä mieltä muut porilaiset ovat: olisko hianoo, ku olis oma lentokone? Vois lähtee pois Porista heti, ku siltä tuntuu. Kuten nyt.

Ongelma on siinä, että pelkkä lentokone ei riitä. Pitäisi olla myös lentäjä. Itte harvemmin on lentokunnossa, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Ku ottaa kuppii, ei voi lentää.

11

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muuta Turkuun, sieltä pääsee kohta pääministeri Orpon lobbaamalla tunnin junalla Helsinkiin.

• Anonyymi

Lennät sinne Joleneen nyt vaan ja mahdollisesti sieltä kadulle.

• Anonyymi

Minä kävin illalla 9 aikaan, siis kävin ja lähdin saman tien Winstonin avajaisista. Oli aivan täynnä ja ilmeisesti on tänäänkin. Huomenna voi olla sopiva käydä huurteisella tutustumassa, tai ajattelin tilata mainostetun valkoviinipullon 25€ tarjous, ja huurteisen alkupalaksi.

• Anonyymi

Kaikenlaista sitä joku miettii näemmä, mutta joo olishan se hienoa.

• Anonyymi

Kyllä ja kun ajattelee lisäksi sen viinin maksavan 5€ 12cl.

• Anonyymi

On aika uskomatonta miettiä, että joillakin ihmisillä tällä maapallolla on oma lentokone ja asuntoja siellä, täällä: Manhattanin suurin yksityisasunto, karjatila New Mexicossa, huvila Palm Beachissa Floridassa ja oma saari Karibialla sekä kattohuoneisto Pariisissa. Löytyy oma helikopetri ja pari liikesuihkukonetta. Omaisuutta 800 miljoonaa euroa, käteistä pankkitilillä 100 miljoonaa. Tallissa muutama sadan tuhannen euron auto, jotka ovat vain häviävän pieni murunen omaisuudesta. Vuositulot sellaiset, että show pyörii vuodesta toiseen samalaisena.

Tällaisia ihmisiä ei koko maailmasta montaa löydy, mutta heitä on Yhdysvalloissa enemmän kuin kourallinen. He ovat miljardöörejä. He operoivat sellaisella tasolla, jota tavallinen porilainen harvoin edes pysähtyy miettimään, millaista se olisi.

Minulla ei ole varaa ostaa kotisohvalleni edes yhtä Missonin tyynyä. (Koristetyynyn hinta 300 euroa per kpl). MIeti, että jollain miljardöörillä on liikesuihkukoneessaan useampi Missonin tyyny ja torkkupeittona ranskalaisen luxusbrändi Hermes:n viltti. Katosin piruuttani, ne maksavat 1600 euroa. Siis sellainen sohvalle koristeeksi viikattava 135 x 170 cm peitto, jolla ei tee mitään. Se on koriste.

Minulla ei ole Missonin tyynyä eikä Hermes:n peittoa, mutta sentään samppanjaa löytyy jääkaapista turruttamaan mieleni silti tosiasialta, että olen loppupeleissä totaalinen luuseri.

• Anonyymi

Olis viälä hianompaa kun olis oma lentokenttä minne laskeutua .

• Anonyymi

Raumalla tosiaankaan ei ole lentokenttää. Porissa on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raumalla tosiaankaan ei ole lentokenttää. Porissa on.

Raumalle ei kukaan halua mennäkään, paitsi raumalaiset.Ei siellä ole muuta kuin vanhoja puutaloja, sekä jotkut pitsijuhlat.Pyh.

• Anonyymi

En tiä. Mulla lähtee lentoon jo ensimmäisestä kupista.

• Anonyymi

Brigs&stratton tarttee kunnon lavat. Sitte on oma helikotteri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      203
      3792
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      59
      2379
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2286
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2193
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1521
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      513
      1287
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1261
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1237
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      68
      1129
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      123
      1108
    Aihe