Thaimaassa

Anonyymi-ap

On kyl kiva olla Thaimaassa lomalla. Mut perseestä olla mutsin, sen pikkusiskon, ja oman pikkusiskon kanssa. Ja viel kaikki samas huonees. Joka puolella on bikineitä, uimapukuja, rintsikoita, ym. Ja leidit vielä kulkee ja meikkailee ritsikoissa ja pikareissa huonees. Ja en pysty olee kurkkimatta kun ne vaihtelee vaatteita. Täti saattaa jättää kylppärin oven auki kun siel rasvailee alasti itteensä ja systeri kääntää vaan selän ja vaihtaa huoneessa bikineihin. Vittu tekis mieli työntää mulkku sen peppuun ku se pyllistelee. ja sit rannoilla ja uima-altaalla ja oikeastaan joka puolella on kuumia mimmejä ja paljasta pintaa. Seisoo melkein koko ajan. Oon 17 ja yleensä rukkaan monta kertaa päivässä. Tääl ei oo siihen mitään rauhaa. Hotellin uima-allas alueen ihan päässä on jotkut varastot ja kun siel ei iltasin ketään oo ajattelin siel saan piilossa runkattua. Mut hotellin joku äijä näki mut ja jäin kii. Ne kutsu mutsin sinne johtajan huoneeseen ja sain kunnon puhuttelun, mut mutsi sai ne rauhottuu ja sain vaan varotuksen ja kiellon mennä loppuloman ajan altaalle. Huoneessa mutsi raivos mulle viel lisää ja kerto tädille mitä oli käyny. Meni hermo jo siihen huutoon ja huusin että minkä mä sille voin ettei tääl oo mitään rauhaa runkata. Vittu panettaa ihan vitusti koko ajan ja tuntuu et kassit räjähtää. Oliks pakko ottaa kaikille sama huone ja sit kaikki pöritte siinä puol alasti. Sit mutsi rupes tajuu ja rauhottu. Mut pyys etten enää mitään tollasta keksi. Täti naureskeli ja sano et ei toi nyt niin paha asia ollut. Pojan pitää saada pillua että helpottaa. Mutsi tiuskas et saat sinä hoitaa sen. Täti sanoi että eihän sitä tiedä vaikka pojan hoitaisin. Myöhemmin kuulin että mutsi ja systeri on huomenna menossa kahestaan johonkin ostos helvettiin. Nyt jännitän et meinaaks mutsin systeri antaa mulle pillua? Se täyttää vasta marraskuus 30 ja on aika seksikäs.

2

606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mites kävi sitten seuraavana päivänä?

• Anonyymi

Ja sitten heräsit unesta sänky märkänä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      160
      7369
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      6036
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      153
      5367
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4767
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4088
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      73
      3322
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      62
      3290
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      3172
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2507
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      18
      2419
    Aihe