Moi! Olisiko joku kiinnostunut ostamaan varvaskuvia? Minulla ja ystävälläni olisi kiinnostusta aloittamaan yhteistöitä.😊 Kuvia saisi omien toiveiden mukaan, mm. urheilun jälkeen, erilaisissa kengissä, lakattuna, lakanoissa tai vaikka suussa.😉 Jos olisit kiinnostunut, niin vastaa tähän niin sovitaan yhteydenpitomenetelmä!
Ystävällisin terveisin 20 ja 25-vuotiaat naiset
Varvaskuvat
12
439
Vastaukset
- Anonyymi
Teidän cameltoe kiinnostais kyllä
Tiukoissa legginseussä, ahh
Kurt56- Anonyymi
Moi! Kiitos kiinnostuksesta! Emme varsinaisesti myy tuollaisia kuvia, mutta jos hinnasta keskustellaan niin tietenkin harkitsemme asiaa!😘
- Anonyymi
Kiitos Misu,laitoin viestin
Kurt56 - Anonyymi
Älä tukehdu hönö,he he hee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Misu,laitoin viestin
Kurt56Kiitos,mutta käytetyt legginsit eivät kiinnosta ollenkaan,eivätkä varvaskuvat
Mieluummin haluaisin läimäytellä paljaita pakaroitasi Misu:)
Kurt56
- Anonyymi
Menkää töihin tai edes opiskelemaan
- Anonyymi
Sinä et itse ole tainnut pahemmin koskaan opiskella.
- Anonyymi
Olisin ehkä kiinnostunut jalkakuvista. Olisko s-postia josta vois kysellä ja keskustella asiasta?
- Anonyymi
Isovarpaiden välistä otetut kuvat kiinnostaa
- Anonyymi
Kuka muka ostaa varvaskuvia?
- Anonyymi
No nykyään riittää kaikenlaisia pervoja.
Jos joku kiihottuu naisen varpaista,niin siitä vaan.
Itse kiihotun naisen rinnoista ja pakaroista
Näitä katselen aina kun tilaisuus tulee.; kaupan kassalla,salilla, uimahallissa jne
Kuvat eivät korvaa livenä nähtyjä .
Paras aika on vielä edessä eli kesällä naisten sulot ovat paremmin näkyvillä.
Sitä odotellessa
Gunnar66
- Anonyymi
Haluatteko vaihtaa? Minulla olisi kuvia vanhan savottamiehen palleista.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812466- 1832034
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1771905Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1221711Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311615- 1241552
Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1781229Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711195Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,661159Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c781155