Miksi näkijä ei kerro kaikkea, mitä tietää?

Anonyymi-ap

Minulle ja palstojen perusteella muillekin on tullut tunne, että joskus näkijä ei kerro kaikkea mitä tietää, vaan antaa erilaisia vaihtoehtoja, ohjeita tai sanoo ”tämä on yksi hyvä vaihtoehto”.

Tämä tapahtuu erityisesti kokeneiden, vastuullisten näkijöiden kanssa, joilla hyvä maine.

Mistä on kyse? Onko tämä joku psykologinen seikka? Että ihminen alkaa passiivisena odottamaan tai jotain?

9

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taitaa paremminkin se tavoite että ei ala passiivisena odottaa. Jos se näkijä kaiken kertoisi "valmiiksi" niin sillonhan sitä jäisi vaan sitä oottamaan.

• Anonyymi

Ei näe selvästi joten pelaa. Lisäksi saa sinut koukutettua asiakkaakseen, kun katsoo aina vähän kerrallaan. Se ei ole mitään aitoa näkemistä, että jätetään auki useita vaihtoehtoja. Itse maksan siitä, että kerrotaan se mitä nähdään, oli se sitten mitä tahansa. Nimenomaan pitkään tehneet osaavat tuon psykologisen pelin ja asiakkaiden koukuttamisen, siksihän ne on pitkään tehneetkin. Mulle ei ole kukaan näistä tälläkin palstalla kehutuista nähnyt mitään, ei edes asiaan, jossa oli oikeastaan kaksi vaihtoehtoa, kuinka tulee käymään. Näki väärin siihenkin.

• Anonyymi

Sehän on selvä. Sillä on yhä 30vuotta vanha sama aromipesä eväiden pitoon.

• Anonyymi

Tuollainen toiminta on ohjailua ja holhousta. Millä oikeudella näkijä ohjailee kysyjän elämää. Kaikki mitä näytetään pitää kertoa tai ainakin kysyä, haluaako kysyjä kaiken tiedon. Kuolemasta eivät yleensä kerro, mikä on ymmärrettävää.

• Anonyymi

Mä luotan näkijän ammattitaitoon. Tällä tarkotan ny siis sellasii jotka on oikeita ja joil kyvyt työssään, en mitään feikkejä palvelulinjojen tekijöit yms enkä mitään ilmaisjuttuja.

Perustelen sillä et muutaman kerran ollu kans et olen ihan suoraa kysyny näkijältä, et miksei kerro, ja jälkeenpäin olen tajunnu et jätti tahalteen kertomat, koska muuten olisin menny just vaan sen sanomans pohjalta, mikä olis muuttanu liiaks mitä on pitäny tapahtuu.
      Must tolla just väkltetään se, ettei näkijä holhoo tai määrää kohtalon kulkuu.

• Anonyymi

Yksi palsta millä tätä harratetaan on facen ryhmät.

Ottakaa tulkintoja niiltä jolta olet tähän mennessä ottanut. Noihin selvännäköryhmiin ei kannata lähteä pyytämään, siellä oikein rehottaa tuo että putsataan ja lupaillaan vaikka mitä.

Ne näkijät jotka on yksityisiä ja mainostaa googlessa, niin niihin voi luottaa. Mutta ei facen tyhmäläisiin.

• Anonyymi

TÄYSIN samaa mieltä! Siellä on oikein hörhöjen hörhöttelyt! Ihan suorastaan älyvapaita juttuja niissä ryhmissä joilla ei minkään valtakunnan tekemistä oikean selvänäköisyyden kanssa.
        On siellä joissakin ryhmissä joittenkin oikeittenkin näkijöitten ilmoituksia palveluistaan, mutta ne ilmaisjutut yms on täyttä soopaa.

• Anonyymi

Ottakaa huomioon, että selvänäkijälle ei sillä hetkellä näytetä kaikkea. Saattaapi olla, että seuraavalla kerralla näytetään taas lähempänä olevia asioita. Minun luottonäkijä ei näe hirmuisen kauas ja sitten lähempänä tulee asioita näkyviin. Ja olisihan siinä pitkä sessio kertoa kaikki mahdollinen. Aidot näkijät eivät edes rahasta paljon katsomisestaan. Harmi, ettei heitä ole edes paljon.
      Muuten, hyvä ohjelma, mitä kannattaa seurata on Paulin pakeilla. Siellä jokaiselle jotakin.

• Anonyymi

Pari kk kerrallaan näkevät ovat yhtä tyhjän kanssa ja menee jo arvaamalla. Tuollaisten rahastusautomaattien asiakkaaksi ei kannata ryhtyä. Osaavat myös vaivihkaa onkia tiedot kysyjältä. Kaikki etukäteen maksetut pitkät ajat ovat olleet rahastusta ja näkemisen/tai sen yrittämisen osuus ehkä 5-10 minuuttia, muu jotain yleisen tason lätinää. Huvittavaa on joskus huomata, miten huono yleistieto joillakin on ja antavat jopa virheellistä tietoa esim. Asunnon myyntiä koskevissa asioissa. Luonnollistahan se kyllä on, että näkijä pyrkii maksimoimaan tulonsa ja luomaan tietyn vaikutelman itsestään. Jos vastaisi vain asiaan ja nopeasti , kävisi näkemisen taso nopeasti selville.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      39
      2155
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      198
      1756
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      98
      1445
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1245
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1167
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      135
      1072
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1038
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      970
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70