Useammilla treffeillä kun olet ikävöinyt ja kaivannut? Siis muiden kanssa
Oletko käynyt
85
717
Vastaukset
- Anonyymi
En tietenkään. En edes ajattele muita kuin häntä, ketä kaipaan.
- Anonyymi
Sama täällä. Ei tulisi mieleenkään deittailla muita.
- Anonyymi
♥️
- Anonyymi
Ihme höpötystä.
- Anonyymi
Uimahallissa Irman kanssa. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uimahallissa Irman kanssa. :D
Sepäs mukavaa🙂
- Anonyymi
En oo käynyt. Ihmeissäni oon näistä tindereistä yms.
Ymmärrän kyllä jos toisilla on haku päällä. Itsessäni en tunnista sellaista. Joku kaipuu jäi yhteyden jakamiseen Pennun kanssa. - Anonyymi
Todellakin. Aina silmät auki. Seulasta ei ole kyllä vielä selvinnyt kukaan. Mutta kun kipinät lentää ni se o menoa. On mitä jakaa
- Anonyymi
En ole kuten tiedät
- Anonyymi
En ole, yksillä kävin ja sekin oli virhe.
- Anonyymi
En ole. En mä ylipäänsä käy treffeillä.
- Anonyymi
En harrasta treffeillä käyntiä siitäkin kun voi kovin helposti jäädä ikävä tapa
- Anonyymi
Älä edes viihteen vuoksi laita tommosia. Palstalta mihinkään pääse.
- Anonyymi
En ole repinyt yhtäkään körilästä mukaani. Kun en saa sitä, jota haluan, niin olen sitten ilman. Korvike ei maistu.
- Anonyymi
Olen jättäytynyt yksin, kun en häntä saa. Olisi tuossa jotain ollut tarjolla, mutta olen aika tyly ja annan pakit.
- Anonyymi
Joo olen. Koska en saa rakkautta sieltä mistä haluan, niin otan sen vastaan sieltä mistä saan eli muilta kuin häneltä. Vaikka tietenkin aina silti ajattelen häntä mutta eihän ne joiden Kaa olen käynyt treffeillä tms, niin ei ne tiedä ketä ajattelen. Sinkku kun olen voin tehdä mitä huvittaa ja kenen kanssa tahansa kuhan siis on vaan vapaa henkilö kyseessä niinkuin on ollutkin. Korvike on parempi ku ei mitään. Ajattelen että se kenen kanssa sillä hetkellä olen, niin ajattelen että se on hän jota ikävöin ja jota en voi saada ikinä. Se helpottaa oloa.
- Anonyymi
Eli ne naiset ei tiedä että rakastat vain exää edelleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ne naiset ei tiedä että rakastat vain exää edelleen
Ei vaan kyseessä miehet, joiden kaa oon nähnyt jne, ja ajattelen vain erästä naista. Eikä kyseessä ole exä.
- Anonyymi
No ei vois sanoa, kavereiden joita on myös miespuolisia kanssa kahvilla ja sit Niko mutta enpä tiiä onko se vaan sittenkin tollanen työperäinen projekti 😂
- Anonyymi
Todella mielenkiintoisia projekteja sinun suhteesi.
- Anonyymi
Nikon piti olla sun elämän rakkaus ja tehän asutte yhdessä ?!? Onko sulla kaikki ihan hyvin ? 🤔😯
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nikon piti olla sun elämän rakkaus ja tehän asutte yhdessä ?!? Onko sulla kaikki ihan hyvin ? 🤔😯
Tilanteet elää. Sillä on työ varmaan sen rakkaus
Oon paljon yksin😥No työn perässä muutetan kimppaan Helsinkiin ja katotaan miten se siitä
lähtee. Mä oon niin tuntenu vetovoimaa tänne palstan mieheen ja siksi vähän alkanu aprikoimaan
Tämä mies täällä on niin kuuma❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon paljon yksin😥No työn perässä muutetan kimppaan Helsinkiin ja katotaan miten se siitä
lähtee. Mä oon niin tuntenu vetovoimaa tänne palstan mieheen ja siksi vähän alkanu aprikoimaan
Tämä mies täällä on niin kuuma❤️Aa okei eli 🐺mies :)No mutta sitten tee ihmeessä asialle jotain ja ihan irl äkkiä, mene hänen luokseen ja tutustukaa kunnolla. Tiiä vaikka löydätte toisistanne rakkauden. Oon huomannut teidän kemian täällä kyllä. Tsemppiä siis mutta toimi 😊💓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä mies täällä on niin kuuma❤️Mikä mussa oikein viehättää🤔
🧔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä mussa oikein viehättää🤔
🧔Kaikki 🤪sussa viehättää❤️
Oot tuollainen hassu kuten mäkin. Mä näen meissä niin paljon samaa. Kirjoittelet hienoja juttuja ❤️jotka on osuvia. Sulla on terävä pää. Mielikuvitusta enemmän kuin kellään muulla.
Ollaan pistetty tuulemaan täällä, silloin aluksi enemmän ja nyt ollaan tässä pisteessä kun huomaan että oon lätkässä. Mä en nyt ihan varma ymmärsinkö että olisit nuorempi? Mä oon 42 kun lokakuussa täytin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aa okei eli 🐺mies :)No mutta sitten tee ihmeessä asialle jotain ja ihan irl äkkiä, mene hänen luokseen ja tutustukaa kunnolla. Tiiä vaikka löydätte toisistanne rakkauden. Oon huomannut teidän kemian täällä kyllä. Tsemppiä siis mutta toimi 😊💓
Mulla susihukan kanssa on ystävyyssuhde
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki 🤪sussa viehättää❤️
Oot tuollainen hassu kuten mäkin. Mä näen meissä niin paljon samaa. Kirjoittelet hienoja juttuja ❤️jotka on osuvia. Sulla on terävä pää. Mielikuvitusta enemmän kuin kellään muulla.
Ollaan pistetty tuulemaan täällä, silloin aluksi enemmän ja nyt ollaan tässä pisteessä kun huomaan että oon lätkässä. Mä en nyt ihan varma ymmärsinkö että olisit nuorempi? Mä oon 42 kun lokakuussa täytin47 oon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
47 oon
Hyvä etten oo sit mikää pedo enkä puuma
😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂Joku laittoi johonkin kohtaa täällä et voi olla 42 kun tollasii kirjotat 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku laittoi johonkin kohtaa täällä et voi olla 42 kun tollasii kirjotat 😂
❤️😊❤️
❤️❤️❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella mielenkiintoisia projekteja sinun suhteesi.
Todella mielenkiintoinen tämä sinun mielikuvitusmaailmasi naista esittävän äijän tekstien vanavedessä haina uiden
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂Sepä se naisia ”iloisesti” ja välillä varsin melankolisesti esittävä äijä, että muuan vuosi sinne tai tänne se vielä kehtoa ryöstä ellei jostain oudosta leikistä erikseen sovita. Eikö täällä pitänyt olla vapautunutta keskustelua sexistä sun muusta? Jotenkin tuntuu kun siitä oikeasti tulee puhe, että käännytään ns sisään päin yhtäkkiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se naisia ”iloisesti” ja välillä varsin melankolisesti esittävä äijä, että muuan vuosi sinne tai tänne se vielä kehtoa ryöstä ellei jostain oudosta leikistä erikseen sovita. Eikö täällä pitänyt olla vapautunutta keskustelua sexistä sun muusta? Jotenkin tuntuu kun siitä oikeasti tulee puhe, että käännytään ns sisään päin yhtäkkiä
Eli vertauskuvallisesti, että niin oliks sulla jotain? Jätkät ei oo tässä, no mam ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki 🤪sussa viehättää❤️
Ollaan pistetty tuulemaan täällä, silloin aluksi enemmän ja nyt ollaan tässä pisteessä kun huomaan että oon lätkässä. Mä en nyt ihan varma ymmärsinkö että olisit nuorempi? Mä oon 42 kun lokakuussa täytinEn voi käsittää, että olet aikuinen nainen. Kirjoittelet kuin joku teini.
- Anonyymi
Sua pohjoisen poika kaipaan kyllä ihan kybällä
❤️
Oot niin samanlainen mitä ittekin. Joskus kun katton tätä sun ajatuksenjuoksua täällä palstalla, tuntuu että just niin ajattelen itekkin.- Anonyymi
Kai susta tuntuu sille kun esität molempia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en esitä kun oon ihan ite ku kirjoittelen naisena täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii ja sit kun persoona vaihtuu kirjoitat miehenä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko näitä 🥸🤓
Nämä on ihan hömpötykseen keksittyjä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sinun uusin skeema menee taas sillä tavalla, että ”joku” nainen esittää sekä miestä että naista. Haluatko kertoa miksi sellainen ajatus vaivaa sinua, ajatteletko että hän haluasi kiusata sillä juuri sinua? Tosiasiassa sinä kiusaat ihan itse itseäsi karehtumalla näistä palstasedän esityksistä, et varmaan ymmärrä itsekään, että miksi näin on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Sinulla ongelmia Alkon kanssa kun käyt keskellä yötä guben kanssa näitä keskusteluita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä nii palstasetä, minäkin voi väittää olevani vaikka alivaltiosihteeri anonyymina. ”Naisena kirjoittelet” täällä eikö tuon lapsuksen pitäisi paljastaa normiälyiselle olennaisen?
- Anonyymi
Mä en kyl yhtää tiiä onko palstalla kaivattu naimisissa, vapaa, kihloissa tai onko tyttöystävää mutta aivan pyörryksissä oon hänestä❤️
Sit siinä vaiheessa kun huomaan että kun täällä menee huonosti niin takerrun Niksuun- Anonyymi
Aivan vapaa☺️
❤️❤️
🧔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan vapaa☺️
❤️❤️
🧔Up
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Up
Miten minä muistelin sun kertoneen, että sun poika on Niko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan vapaa☺️
❤️❤️
🧔❤️vapaa kuin taivaan lintu. Tässähän sivussa meni koko meidän matkan ajan tuo Niko-juttu. Kaipailin sitä ja sitte me juostiin sun kanssa päät yhteen täällä😂
Mä kirjoitin livetapahtumat tarkkaan kuin päiväkirjaa. En muista laittelinko emojia että moni sai seurata homman etenemistä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei 😂
Poika on kyllä 23 v jonka sain nuorena sillai harmillisen jutun johdosta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa gubbe mautonta kysellä itseltäsi fiktiohahmosi kuvitteellisista skideistä, sillä palstan älyllisen tason tietäen, joku saattaa saada näistä päähänsä ihan mitä tahansa. Jätä ja jättäkää turhuuden tuulitunnelit edes muksut ulkopuolelle näistä skeemoistanne. Sinä gubbe näiden aneemisten kertomusten suhteen ja muut niiden rikastamisen suhteen
- Anonyymi
Sitähän mä en tiedä mitenkä ilmestyitkin ja täällä tuli sit tunteiden kirjo. Koko se skaala mitä ikinä voikaan. Ei kait tää ihan normaalia voi ehkä olla😂
- Anonyymi
Minäkin näin juuri reilu puoli tuntia sitten viime vuoden pahan ihastuksen. Aivan ihana nainen vieläkin ja on kyllä tunteet taas pinnassa.
- Anonyymi
En tiedä onko järki vakavoitua tällai anonyyminä täällä. Mä ehkä enempi oon sun perään/pyrstöön tarrautuneena. Liimannu itteni sun kyljeen kiinni🤭
- Anonyymi
Ei kuulu tapoihini. Jaksan odottaa että näen taas pian rakkaani. ❤️❤️❤️
- Anonyymi
Mikä sun homma sen suden kanssa sitten on? Välillä oot ollut ihan sen perään 🤔🐺
- Anonyymi
Silloin aluksi oisko ollu syyskuulla kun löysin palstan nin törmäsin suden kanssa. Linkkaan sen keskustelun
- Anonyymi
Pidätkö susigubbe tätä tallukkayleisöäsi todella näin narusta vedettävänä? Kylli.
- Anonyymi
Sun kanssa kirjoittelin siihen yhteen jutskaan jossa oli että kysele hieman juopuneelta mieheltä niin etkös sä oo nyt sama heppu eri kalsareissa 😂
Ja sä kerroit että kaipasit tai kaipaat edelleen kahden vuoden takaista juttua.- Anonyymi
Mielenkiintosta et myönnät stalkaavasia ihmisiä täällä.
Eiks ole parempaa tekemistä? Ehkä kannattais hankkia elämä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintosta et myönnät stalkaavasia ihmisiä täällä.
Eiks ole parempaa tekemistä? Ehkä kannattais hankkia elämä.Haluatko kertoa ehkä jo selvinneenä, että mitä yritit gubelle yöllä suoltaa?🙄
- Anonyymi
Olen,. Yritän elää kuitenkin ja mitä se kellekään kuuluu mitä sinkkuna teen, enkä mä niistä sen enempää puhu😊
- Anonyymi
Yhden ihmisen kanssa, mutta se ei ole ainakaan vielä vakavaa. Elän omaa elämääni eteenpäin, kun en voi enää vuosiakaan odottaa, jos toinenkin sattuisikin joskus pitämään.
- Anonyymi
Ei voi jäädä odottelemaan, jos ei saa minkäänlaista vastakaikua ja aikaa kuluu. Äkkiä on mennyt vuosia tyhjän panttina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi jäädä odottelemaan, jos ei saa minkäänlaista vastakaikua ja aikaa kuluu. Äkkiä on mennyt vuosia tyhjän panttina.
Eikö tuossa jotenkin niin lukenutkin? Sivusta
No missäkö olisin käynyt?
- Anonyymi
Et missään muualla kuin palstalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et missään muualla kuin palstalla?
Koska sinä olet viimeksi piipahtanut esim jossain illan vietossa vai onko mennyt pitkään susiäijän kanssa yksin yötä myöten tingaten? Välillä käy sääliksi kunnes näkee taas siitä infernaalista soopaa mitä kirjoittelet ns kohdentaen..
Anonyymi kirjoitti:
Koska sinä olet viimeksi piipahtanut esim jossain illan vietossa vai onko mennyt pitkään susiäijän kanssa yksin yötä myöten tingaten? Välillä käy sääliksi kunnes näkee taas siitä infernaalista soopaa mitä kirjoittelet ns kohdentaen..
En mä käy missään. Ei huvita yksin mennä.
- Anonyymi
Hiivatti tätä nettiä kun takkuaa. Iskee mainosta palstan päälle. Varmaan joku päivitys tulossa
🥸 - Anonyymi
En kertaakaan ole.......
- Anonyymi
Minua ei kiinnosta rakkaudella leikkiminen. Kiinnostaa vain se jos nainen haluaa loppuelämäksi vierelleni.
- Anonyymi
Sama. Jos vielä suhteeseen uskaltaudun, haluan olla vakuuttunut siitä että toinen on tosissaan kanssani, eikä vain leiki tunteillani. Kerran rikottu sydän on hauraampi ja pelokkaampi, kuin sellainen joka ei ole kolhuja eikä pettymyksiä ennen kokenut.
- Anonyymi
Viime päivät on olleet tosi täynnä tapahtumia ja tuntuu kuin kaikki pyörisi päässä. Perjantaina oltiin taas koko porukka pizzeriassa. Kävi ilmi, että K on ihastunut yhteen mieheen joka myös käy siellä. Ei ole tuttu kenellekään meistä. Se pizzeria voi pian alkaa mainostaa deittipalvelua! Perjantaina myöhemmin lähdettiin ällän kanssa kahdestaan kävelylle. Juteltiin kaikkea ja vaihdettiin ystävänpäivälahjat. Suudeltiin erotessa ja se tuntui tosi oikealta, ihan kuin oltaisiin aina suudeltu💜 Lauantaina oltiin ällän luona porukalla ja paistettiin lettuja, pelattiin yms. Oli tosi hauskaa, ollaan jo aika kiinteä porukka. Illalla menin ärrän luo auttamaan yhdessä asiassa, mikä piti hoitaa. Juteltiin kaikenlaista suhteista ja miehistä. R sanoo ettei usko löytävänsä sitä oikeaa, mutta olen varma että hän löytää. R on vain vähän alamaissa tällä hetkellä. Tänään nähdään taas ällän kanssa kahdestaan iltapäivällä.
t. Mussu💜- Anonyymi
Piti sanoa että en osaa enää kuvitellakaan, että tapailisin ketään muuta kuin ällää. Ei olla vielä sovittu mitään ja silti tuntuu tältä. Tuskin sovitaankaan kovin pian, kun ollaan alussa vasta.
t. Mussu💜 - Anonyymi
Miten sulla palstasetä sujuu, esim se pitseriassa käynti tai mikään?
- Anonyymi
En kenenkään muiden, koska odotan treffikutsua häneltä.
- Anonyymi
Oletko jo kauan odottanut?
- Anonyymi
Haluaisin treffeille hänen kanssa. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko jo kauan odottanut?
Muutaman kuukauden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutaman kuukauden.
Noin kauan, pyydä jo itse jos haluat jotain tapahtuvan.
- Anonyymi
Olen mustis hänen treffeistään.
- Anonyymi
Kuuluuko jonkun treffit tälle palstalle?
- Anonyymi
En ole vielä käynyt, vaikka ystäväni painostavat minua treffeille ja jopa baareihin, koska toivovat minun löytävän jonkun.
- Anonyymi
Oliko ne sinun punnukset siinä oven pielessä?
- Anonyymi
Kaikki selviää juuri täällä ikävä palstalla, salaisuuudetkin.
- Anonyymi
En ole käynyt, enkä ole menossakaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712741
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472150Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa752030Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2521674- 691433
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2991374- 771305
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää381196Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1251115- 751017