Ettei sanat riitä. Niin iloinen puolestasi. Olet paras!
🤍❤️🤍
Hyvää yötä ja kauniita unia!😊
Olen niin ylpeä puolestasi
43
671
Vastaukset
- Anonyymi
Pystytkö sä lukemaan ihmisiä helposti? Mun mielestä se on aika ahdistavakin taito..
- Anonyymi
Kyllä se on ihmisten rehellisyys mikä auttaa ymmärtämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on ihmisten rehellisyys mikä auttaa ymmärtämään.
Et näe valheita toisesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et näe valheita toisesta?
Ei ole valheita.
- Anonyymi
Pystyn. Olen koko elämäni tarkkaillut ihmisiä. Joskus luulen näkeväni heistä kaiken.
- Anonyymi
Ethän tee kuitenkaan liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Joitakin myös herjataan, koska ovat hyviä ihmisiä. Tarkoitan siis myös yliluonnollisen pahuuden puolelta. Ei kannata uskoa kaikkea. Hyvä ihminen on hyvä. Kyllä pahan ihmisen melko äkkiä huomaa muutenkin. Voi hyvin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän tee kuitenkaan liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Joitakin myös herjataan, koska ovat hyviä ihmisiä. Tarkoitan siis myös yliluonnollisen pahuuden puolelta. Ei kannata uskoa kaikkea. Hyvä ihminen on hyvä. Kyllä pahan ihmisen melko äkkiä huomaa muutenkin. Voi hyvin!
Joistain huomas heti miten on paha.Ei tarvi kuin ohi kävellä silmätkin kiinni.Tulee semmonen energiapiikki jota on vaikea selittää.Vähän samanlainen kuin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä päätin nyt lopettaa täällä lorvimisen. Just noiden pahojen olioiden takia. Oli täällä hyviäkin ihmisiä kuten sinä. Kiitos sinulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joistain huomas heti miten on paha.Ei tarvi kuin ohi kävellä silmätkin kiinni.Tulee semmonen energiapiikki jota on vaikea selittää.Vähän samanlainen kuin
Paha ihminen on silloi, kun hän toteuttaa tuota pahuuttaa muihin. Tällaista on esim. väkivalta, henkinen väkivalta, pahat puheet, rikokset, huijaukset, petokset jne. Aika äkkiä huomaa tämän. Voimia!
- Anonyymi
Pystyn. Ei se mitään helppoa ja mukavaa aina ole. Mut minkäs teet. Sellainen oon. (Ja nyt ei sitten perään mitään vittuilua)
- Anonyymi
Okei. Joskus jotkut näkee toisista paljon jos haluaa nähdä paljon. Tai on tottunut siihen.
- Anonyymi
Hienoa. Ole kuitenkin varovainen lahjojesi kanssa, Pahuus herjaa koko ajan hyviä ihmisiä. Ketä muuta ne herjaisivat, koska silloin se ei olisi enää herjaamista. Pahuuteen kuuluu myös herjaaminen, vääristely yms. Ei kannata mennä niitten ansaan.
Kaikkea hyvää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa. Ole kuitenkin varovainen lahjojesi kanssa, Pahuus herjaa koko ajan hyviä ihmisiä. Ketä muuta ne herjaisivat, koska silloin se ei olisi enää herjaamista. Pahuuteen kuuluu myös herjaaminen, vääristely yms. Ei kannata mennä niitten ansaan.
Kaikkea hyvää!Voi kiitos tosta. Pidän mielessä. Toivon sulle myös kaikkea parasta. Ilahduin, kun et ollut kusipää:)❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kiitos tosta. Pidän mielessä. Toivon sulle myös kaikkea parasta. Ilahduin, kun et ollut kusipää:)❤️
Kiitos. En usko, että sinäkään olet. Tosin jos toista jollakin tavlla mollaa tai vähättelee muille, mutta ei ole valmis kohteelle itselleen mitään sanomaan, on se jonkinlaisen jos ei kusipäisyyden niin ainakin kehittymättömyyden merkki. Hyvyys on aina avointa, toisia kunnioittavaa, kärsivällistä ja mieluummin itselle iskuja ottavaa kuin niitä muille antavaa, siis kuvainnollisestikin. Tästä itse tunnistaa, onko itse vielä valmis tai valmiimpi. Ei kannata varmaan itselle mitään yliluonnollisia kykyjä omia, jos perusasiatkin ovat vielä hukassa. Aika monilla näin on. Kukaan ihminen ei tietysti ole täydellinen. Mutta jos omatunto toimii, sekin on todella hyvä asia. Voimia!
- Anonyymi
Tarkoitus ei ole nostaa ketään sinne. Annoin kenkää just sille puolelle just sille.
- Anonyymi
Sulla on kirkkaat ajatukset, ei humpuukia päässä ja osaat pysähtyä tähän käsillä olevaan hetkeen. Kiitos Luojan vaikket häntä tunnekaan vai? Nään Jumalan taivaan isänä jolle juttelen kaiken aikaa. Oon liian väsynyt. Heissulivei ja hellät tunteet! Ja hyvät yöt🙏
- Anonyymi
Hienoa!
- Anonyymi
Mitä on tapahtunut, kenelle?
- Anonyymi
I love you!❤️❤️❤️don' t forget that
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Et rakasta
- Anonyymi
Hyvää yötä sinullekin
- Anonyymi
Hyvää yötä.
- Anonyymi
Mistä olet ylpeä? Siitä että meihin ei vaikuta muu? Kerro nyt?
- Anonyymi
Kiitos❤️ uskon ja luotan😘
- Anonyymi
Mun Jasmine❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun Jasmine❤️
Ootko A lad in (sane) ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko A lad in (sane) ?
Ei oo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun Jasmine❤️
Joo, Jasmine vaaleilla hiuksilla olen☺️❤️
Oo sä mun Alladin❤️ - Anonyymi
Hyvää lomaa ja luottakaa rakkauteen! ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää lomaa ja luottakaa rakkauteen! ❤️
Mun lomat on ainaki pidetty
T.Käänteinen Jasmine - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, Jasmine vaaleilla hiuksilla olen☺️❤️
Oo sä mun Alladin❤️Niin olet. Kauniit vaaleat pitkät hiukset😍
T. Sun Alladin😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun Jasmine❤️
Kas Mike. Jas mine.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olet. Kauniit vaaleat pitkät hiukset😍
T. Sun Alladin😘😘😘😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘😘😘
🥰🥰🥰
- Anonyymi
Nicepappi
- Anonyymi
Kiva että oot ylpee ja osaat antaa anteeksi😇❤️🩹
- Anonyymi
Näin sut ikuisuus sitten ja näin susta jo silloin paljon. Pidin myös sinusta, tavallaan. Ei ole mitään anteeksi annettavaa.
- Anonyymi
Pää edellä työntyy sisään ja pysyy aktiivisena kiitos. Välillä ottaa ilmaa jaksaa taas sukeltaa.
- Anonyymi
Ajelee pään on liukkaampaa
- Anonyymi
Joo hyvä voitelu
- Anonyymi
🥰💖🤗 Mistä olet erityisesti ylpeä? ☺️
- Anonyymi
Jos yhden asian mainitsen, niin sanon että meistä. 😊 Ei käy järkeen miten tunne kasvaa, vaikka luulisi ajan kuluttavan.😥 Miten pelot kyseenalaistaa, mutta silti tunne vain vahvistuu. 🥰 Jotain maagista.💞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712741
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472150Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa752030Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2521674- 691433
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2991374- 771305
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää381196Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1251115- 751017