Jaksaminen hyvin

Anonyymi-ap

vähissä ja olen rikki siksi, että ilman lupaa aloitettiin sellainen, mitä ei olisi koskaan saanut aloittaa. Koin oloni turvalliseksi siihen asti, kunnes tietty ihminen alkoi häiriköinnin. Asunto velattomaksi. Mutta ei koskaan missään tekemisissä häirikön kanssa. Kun jaksaminen vähissä ja rahahuolia ei jaksa tutustua keneenkään! Kunhan vain selviäisi yhdestä päivästä kerrallaan jotenkin! Projekti ei ole saanut muuta kuin pelkkää pahaa aikaan! Miten inhoankaan niitä ihmisiä jotka sen aloittivat minulta lupaa kysymättä! Elämänhalu hyvin vähissä.

14

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi A nainen Kirsi raukkaa. Paxko ne sua pxseeseen?

• Anonyymi

Käsi sydämelle, kuka jaksaisi tutustua uuteen ystävään, kun moni rankkoja vuosia takana. Taloudellinen riippumattomuus oli tärkein asia ja sen olisi varmistanut vakituinen työpaikka. En halua olla taloudellisesti riippuvainen ikäisestäni ystävästäkään.

• Anonyymi

Kunpa kaikki olisi mennyt niin kuin itse halusin. Kenelläkään ei ollut oikeutta puuttua elämääni kysymättä lupaa minulta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunpa kaikki olisi mennyt niin kuin itse halusin. Kenelläkään ei ollut oikeutta puuttua elämääni kysymättä lupaa minulta!

Miten paljon minulla olisikaan hyviä vuosia takana ilman projektia! Miksi on niin paljon pahoja ihmisiä, etteivät antaneet edes töitä tehdä rauhassa? Työntekeminen olisi ollut äärimmäisen tärkeää psyykkiselle, fyysiselle ja taloudelliselle hyvinvoinnille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten paljon minulla olisikaan hyviä vuosia takana ilman projektia! Miksi on niin paljon pahoja ihmisiä, etteivät antaneet edes töitä tehdä rauhassa? Työntekeminen olisi ollut äärimmäisen tärkeää psyykkiselle, fyysiselle ja taloudelliselle hyvinvoinnille!

Nuo asiat paranevat nyt hitaasti kun PS saa vauhtia suunnitelmiinsa. Vasemmisto ruikuttaa ja pelkää työntekoa.

• Anonyymi

Kyl sä selviät. Oon mäkin kävellyt monen helvetin läpi ja nyt vihdoinkin voin sanoa olevani onnellinen. Tsempit sulle, selviät mistä vaan.

• Anonyymi

Mutta sinä et ole minä, enkä minä ole sinä! Sanat eivät lohduta ja luottamus ihmisiin on todella vähissä. Työpaikoissa käsiteltiin minuun liittyviä asioita jatkuvasti. Yhdelläkään minulle tuntemattomalla ihmisellä ei ollut oikeutta toimia niin, koska minulta ei koskaan kysytty lupaa siihen ja kun minua suututti se kaikki, niin kukaan lopettaa sitä, miksi ei? Kun tiedettiin etten voi sietää sitä ja se jatkui vuosien ajan! Tuskin on yhtään sellaista ihmistä joka haluaisi niin toimittavan, koska se on sellaista toimintaa mihin pitää kysyä lupa! Olen menettänyt luottamuksen ihmisiin totaalisesti ja pelkään sitä saanko vieläkään tehdä töitä rauhassa. Uuteen ihmiseen tutustuminen tuntuu mahdottomalta! Töiden jälkeen tarvitsen hiljaisuutta ja rauhaa. Voi mennä ennen kuin pirstaleinen sisin tulee ehjäksi. En tule hyväksymään sitä ettei minulta kysytty lupaa projektin aloittamiseen. Elämä oli kuin näytelmää 24 tuntia vuorokaudessa! Aina pitää muistaa se, ettei kukaan muu ole minä ja siksi kukaan ei pysty ymmärtämään sitä, kuinka syvästi menin rikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sinä et ole minä, enkä minä ole sinä! Sanat eivät lohduta ja luottamus ihmisiin on todella vähissä. Työpaikoissa käsiteltiin minuun liittyviä asioita jatkuvasti. Yhdelläkään minulle tuntemattomalla ihmisellä ei ollut oikeutta toimia niin, koska minulta ei koskaan kysytty lupaa siihen ja kun minua suututti se kaikki, niin kukaan lopettaa sitä, miksi ei? Kun tiedettiin etten voi sietää sitä ja se jatkui vuosien ajan! Tuskin on yhtään sellaista ihmistä joka haluaisi niin toimittavan, koska se on sellaista toimintaa mihin pitää kysyä lupa! Olen menettänyt luottamuksen ihmisiin totaalisesti ja pelkään sitä saanko vieläkään tehdä töitä rauhassa. Uuteen ihmiseen tutustuminen tuntuu mahdottomalta! Töiden jälkeen tarvitsen hiljaisuutta ja rauhaa. Voi mennä ennen kuin pirstaleinen sisin tulee ehjäksi. En tule hyväksymään sitä ettei minulta kysytty lupaa projektin aloittamiseen. Elämä oli kuin näytelmää 24 tuntia vuorokaudessa! Aina pitää muistaa se, ettei kukaan muu ole minä ja siksi kukaan ei pysty ymmärtämään sitä, kuinka syvästi menin rikki.

En kykene nyt luottamaan ihmisiin ja siksi ei kenenkään kannata ajatella, että tarvitsisin nyt uuden ystävän elämääni. Ihmiset eivät ole minulle tärkeitä. Tärkeintä on saada tehdä töitä ilman minkäänlaista kautta rantain kertomista ja niin kauan kuin ovesta ulos lähteminen ahdistaa, ei ole mitään tarvetta tutustua keneenkään! Aivan liian monen vuoden ajalta on puuttunut psyykkisen, fyysisen ja taloudellisen turvallisuuden tunne. Yksin olemisen tarpeen huomaavat kaikki siitä, kun kuljen korvat suljettuina. Se kertoo siitä että jaksaminen on vähäistä ja yksin olemisen tarve suuri!

• Anonyymi

Olet menestynyt vahva ja kaunis

• Anonyymi

Olette yhdessä alottaneet kiusaamisen. Olitko kateellinen sille vanhemmalle naiselle?

• Anonyymi

Nyt uliset täällä kun kaikki meni pieleen?

• Anonyymi

Onko veronika ja ässä mukana. Haluatko poliisin kuulustelevan teitä?

• Anonyymi

Voimia sinulle haluan toivottaa sydämellä

• Anonyymi

Voimia tarvitaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      121
      2779
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      87
      2451
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      65
      1890
    4. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      176
      1830
    5. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1817
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1596
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1586
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1403
    9. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      399
      1337
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1289
    Aihe