vähissä ja olen rikki siksi, että ilman lupaa aloitettiin sellainen, mitä ei olisi koskaan saanut aloittaa. Koin oloni turvalliseksi siihen asti, kunnes tietty ihminen alkoi häiriköinnin. Asunto velattomaksi. Mutta ei koskaan missään tekemisissä häirikön kanssa. Kun jaksaminen vähissä ja rahahuolia ei jaksa tutustua keneenkään! Kunhan vain selviäisi yhdestä päivästä kerrallaan jotenkin! Projekti ei ole saanut muuta kuin pelkkää pahaa aikaan! Miten inhoankaan niitä ihmisiä jotka sen aloittivat minulta lupaa kysymättä! Elämänhalu hyvin vähissä.
Jaksaminen hyvin
14
214
Vastaukset
- Anonyymi
Voi A nainen Kirsi raukkaa. Paxko ne sua pxseeseen?
- Anonyymi
Käsi sydämelle, kuka jaksaisi tutustua uuteen ystävään, kun moni rankkoja vuosia takana. Taloudellinen riippumattomuus oli tärkein asia ja sen olisi varmistanut vakituinen työpaikka. En halua olla taloudellisesti riippuvainen ikäisestäni ystävästäkään.
- Anonyymi
Kunpa kaikki olisi mennyt niin kuin itse halusin. Kenelläkään ei ollut oikeutta puuttua elämääni kysymättä lupaa minulta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunpa kaikki olisi mennyt niin kuin itse halusin. Kenelläkään ei ollut oikeutta puuttua elämääni kysymättä lupaa minulta!
Miten paljon minulla olisikaan hyviä vuosia takana ilman projektia! Miksi on niin paljon pahoja ihmisiä, etteivät antaneet edes töitä tehdä rauhassa? Työntekeminen olisi ollut äärimmäisen tärkeää psyykkiselle, fyysiselle ja taloudelliselle hyvinvoinnille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten paljon minulla olisikaan hyviä vuosia takana ilman projektia! Miksi on niin paljon pahoja ihmisiä, etteivät antaneet edes töitä tehdä rauhassa? Työntekeminen olisi ollut äärimmäisen tärkeää psyykkiselle, fyysiselle ja taloudelliselle hyvinvoinnille!
Nuo asiat paranevat nyt hitaasti kun PS saa vauhtia suunnitelmiinsa. Vasemmisto ruikuttaa ja pelkää työntekoa.
- Anonyymi
Kyl sä selviät. Oon mäkin kävellyt monen helvetin läpi ja nyt vihdoinkin voin sanoa olevani onnellinen. Tsempit sulle, selviät mistä vaan.
- Anonyymi
Mutta sinä et ole minä, enkä minä ole sinä! Sanat eivät lohduta ja luottamus ihmisiin on todella vähissä. Työpaikoissa käsiteltiin minuun liittyviä asioita jatkuvasti. Yhdelläkään minulle tuntemattomalla ihmisellä ei ollut oikeutta toimia niin, koska minulta ei koskaan kysytty lupaa siihen ja kun minua suututti se kaikki, niin kukaan lopettaa sitä, miksi ei? Kun tiedettiin etten voi sietää sitä ja se jatkui vuosien ajan! Tuskin on yhtään sellaista ihmistä joka haluaisi niin toimittavan, koska se on sellaista toimintaa mihin pitää kysyä lupa! Olen menettänyt luottamuksen ihmisiin totaalisesti ja pelkään sitä saanko vieläkään tehdä töitä rauhassa. Uuteen ihmiseen tutustuminen tuntuu mahdottomalta! Töiden jälkeen tarvitsen hiljaisuutta ja rauhaa. Voi mennä ennen kuin pirstaleinen sisin tulee ehjäksi. En tule hyväksymään sitä ettei minulta kysytty lupaa projektin aloittamiseen. Elämä oli kuin näytelmää 24 tuntia vuorokaudessa! Aina pitää muistaa se, ettei kukaan muu ole minä ja siksi kukaan ei pysty ymmärtämään sitä, kuinka syvästi menin rikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinä et ole minä, enkä minä ole sinä! Sanat eivät lohduta ja luottamus ihmisiin on todella vähissä. Työpaikoissa käsiteltiin minuun liittyviä asioita jatkuvasti. Yhdelläkään minulle tuntemattomalla ihmisellä ei ollut oikeutta toimia niin, koska minulta ei koskaan kysytty lupaa siihen ja kun minua suututti se kaikki, niin kukaan lopettaa sitä, miksi ei? Kun tiedettiin etten voi sietää sitä ja se jatkui vuosien ajan! Tuskin on yhtään sellaista ihmistä joka haluaisi niin toimittavan, koska se on sellaista toimintaa mihin pitää kysyä lupa! Olen menettänyt luottamuksen ihmisiin totaalisesti ja pelkään sitä saanko vieläkään tehdä töitä rauhassa. Uuteen ihmiseen tutustuminen tuntuu mahdottomalta! Töiden jälkeen tarvitsen hiljaisuutta ja rauhaa. Voi mennä ennen kuin pirstaleinen sisin tulee ehjäksi. En tule hyväksymään sitä ettei minulta kysytty lupaa projektin aloittamiseen. Elämä oli kuin näytelmää 24 tuntia vuorokaudessa! Aina pitää muistaa se, ettei kukaan muu ole minä ja siksi kukaan ei pysty ymmärtämään sitä, kuinka syvästi menin rikki.
En kykene nyt luottamaan ihmisiin ja siksi ei kenenkään kannata ajatella, että tarvitsisin nyt uuden ystävän elämääni. Ihmiset eivät ole minulle tärkeitä. Tärkeintä on saada tehdä töitä ilman minkäänlaista kautta rantain kertomista ja niin kauan kuin ovesta ulos lähteminen ahdistaa, ei ole mitään tarvetta tutustua keneenkään! Aivan liian monen vuoden ajalta on puuttunut psyykkisen, fyysisen ja taloudellisen turvallisuuden tunne. Yksin olemisen tarpeen huomaavat kaikki siitä, kun kuljen korvat suljettuina. Se kertoo siitä että jaksaminen on vähäistä ja yksin olemisen tarve suuri!
- Anonyymi
Olet menestynyt vahva ja kaunis
- Anonyymi
Olette yhdessä alottaneet kiusaamisen. Olitko kateellinen sille vanhemmalle naiselle?
- Anonyymi
Nyt uliset täällä kun kaikki meni pieleen?
- Anonyymi
Onko veronika ja ässä mukana. Haluatko poliisin kuulustelevan teitä?
- Anonyymi
Voimia sinulle haluan toivottaa sydämellä
- Anonyymi
Voimia tarvitaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1212779- 872451
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761830
- 561817
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3991337Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289