että ainoa mitä nyt haluan on tehdä töitä! Uutta ystävää en tällä hetkellä ajattele tarvitsevani koskaan! Kuten olen usein toistanut, että elämässäni on jo ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää, niin se muiden on ymmärrettävä ja hyväksyttävä! Ei kukaan ulkopuolinen voi tulla sanomaan minulle kuinka minun pitää elää ja kenen kanssa aikaani viettää! Ehkä tilanne voisi olla erilainen, jos haaveeni mieluisasta vakituisesta työpaikasta olisi toteutunut mutta sekään ei ole varmaa, koska en ole kokenut yksin olemista ongelmana millään tavalla aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen! Tärkeintä on saada tehdä itselle mieluisaa työtä ja se ettei se ole ollut mahdollista on saanut voimaan huonosti ja masentumaan!
Ajattelen nyt
6
126
Vastaukset
- Anonyymi
Suunnittele jotain uutta.
- Anonyymi
Nämä asiat olisin kertonut jo ennen projektin aloittamista! Siksi olen kokenut valtavaa ahdistusta koska koen, että minua on yritetty muuttaa toisenlaiseksi kuin olen! Tämä on ollut projektin keskeisin ongelma alusta alkaen! Kun muut eivät ole ymmärtäneet sitä, etten ole koskaan kokenut yksin olemisessa mitään ongelmaa! Kirjoittamalla ajatuksistaan ja elämästään on riittävä yhteys muihin ihmisiin työajan ulkopuolella! Ja varsinkin sellaisessa tilanteessa, missä on kokenut olevansa väärin kohdeltu! Projekti auttamismielessä ei ole auttanut millään tavalla, vaan päinvastoin se on vienyt totaalisesti pois sen mahdollisuuden, että olisi saanut elää omannäköistä elämää! Olettamalla tietävänsä paremmin kuin ihminen itse, mikä hänelle on hyvää elämää, ei projektin aloittajille jostain syystä tullut koskaan mieleen se, että jospa he olivatkin väärässä ja heidän toimintansa ei saisikaan mitään hyvää aikaan! Koska se on totta että juuri niin siinä kävi! Nyt hyvin monen ihmisen on pystyttävä muuttamaan mielipidettä siitä, että kaikille yksin oleminen ei olekaan haitallista, vaan se onkin tarpeellista!
- Anonyymi
En halua kenenkään lähestyvän minua siinä mielessä että etsisin uutta ystävää, koska en koe siihen mitään tarvetta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua kenenkään lähestyvän minua siinä mielessä että etsisin uutta ystävää, koska en koe siihen mitään tarvetta!
Jos joku olettaisi minun haluavani löytää uuden ystävän, niin kysyisin häneltä miksi hän luulee niin, että minulla olisi tarve löytää uusi ystävä elämääni? Kuka on olettanut niin, että se tekisi elämästäni paremman, koska minä en kokisi sen parantava elämänlaatuani! Kuin ei ole johonkin tarvetta, niin ei se ole silloin mikään ongelma ratkaistavaksi! Ongelma on ollut muiden aiheuttama, ahdistusta, stressiä, pelkoa, työkyvyttömyyttä. Oman elämänlaadun tuhoutuminen muiden ymmärtämättömyydestä ymmärtää minun tapaani elää ja olla! Pakottaminen siihen että olisin samanlainen kuin muut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku olettaisi minun haluavani löytää uuden ystävän, niin kysyisin häneltä miksi hän luulee niin, että minulla olisi tarve löytää uusi ystävä elämääni? Kuka on olettanut niin, että se tekisi elämästäni paremman, koska minä en kokisi sen parantava elämänlaatuani! Kuin ei ole johonkin tarvetta, niin ei se ole silloin mikään ongelma ratkaistavaksi! Ongelma on ollut muiden aiheuttama, ahdistusta, stressiä, pelkoa, työkyvyttömyyttä. Oman elämänlaadun tuhoutuminen muiden ymmärtämättömyydestä ymmärtää minun tapaani elää ja olla! Pakottaminen siihen että olisin samanlainen kuin muut!
Koen syvää pettymystä, surua, kiukkua, stressiä ja vihaakin kaikesta siitä mitä minut on pakotettu sietämään vuosien ajan ja nimenomaan työpaikoilla! Töissä ei koskaan saa käsitellä kenenkään yksittäisen ihmisen asioita lupaa kysymättä! Olen ollut totaalisen ahdistunut kaikissa vieraissa työpaikoissa siitä mitä olen joutunut kokemaan. Se on pilannut valtavan määrän työpäiviä ja lähes menettämään elämänhaluni kokonaan. Kun ihmiset muka luulivat auttavansa ja siltä se ei koskaan tuntunut!
Anonyymi kirjoitti:
Koen syvää pettymystä, surua, kiukkua, stressiä ja vihaakin kaikesta siitä mitä minut on pakotettu sietämään vuosien ajan ja nimenomaan työpaikoilla! Töissä ei koskaan saa käsitellä kenenkään yksittäisen ihmisen asioita lupaa kysymättä! Olen ollut totaalisen ahdistunut kaikissa vieraissa työpaikoissa siitä mitä olen joutunut kokemaan. Se on pilannut valtavan määrän työpäiviä ja lähes menettämään elämänhaluni kokonaan. Kun ihmiset muka luulivat auttavansa ja siltä se ei koskaan tuntunut!
Mikset sä sitten sanonu, että sä haluat tehdä sen projektin yksin. Tai et tietenkään koko projektia vaan oman osa alueen. Mäkin teen useammat työtehtävät yksin. Ja moni muukin tekee meillä raksa alalla.
Ei yksityisasiat tosiaankaan kuulu työpaikoille. Mäkin höpötän omiani, mutta en koskaan mitää rupee uteleen, kun ihmiset kuitenkin kokee yksityisyyden eri tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223