monien satojen iltojen aikana olen miettinyt, miksi en saa tehdä itselle mieluisaa työtä, miksi minua on vuosien ajan yritetty pakottaa olemaan toisenlainen kuin olen, miksi muiden on vaikeaa ymmärtää hyvin yksin viihtyvän ihmisen tapaa elää ja olla? Miksi en saa olla oma itseni ja elää juuri sellaista elämää kuin minä haluan? Kuka kertoisi minulle miksi näin on, kuka kertoisi keitä ovat ne ihmiset jotka aloittivat elämää valtavasti pilanneen projektin? Haluan keskustella heidän kanssaan, jotta he ymmärtäisivät tehneensä valtavan suuren virheen vain pelkästään siksi, etteivät he hyväksyneet sitä, että ihminen ei voi olla onnellinen ollessaan yksin! Se maksoi melkein sen että olisin kuollut ja niin siinä olisi käynyt, jos olisin pakottanut itseni menemään vieraisiin työpaikkoihin! Ahdistus oli siinä mielessä pelastukseni, koska se oli niin totaalista etten pystynyt saamaan itseäni lähtemään ovesta ulos viettämään päivän kahdeksan tunnin helvetissä, vieraiden työkaverien kanssa!
Arvatkaa kuinka
Anonyymi-ap
1
117
Vastaukset
- Anonyymi
Ahdistus on ahdistus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152598- 842241
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651760- 561737
- 1651680
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461536- 1201299
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281239Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571224