Heippa,
Onko raisiolaisia? millainen paikka raisio on asua? rehellisesti kiitos 🙂
Raisiossa tuleva koti?
12
182
Vastaukset
- Anonyymi
Se riippuu pitkälti siitä että minkälainen ihminen sinä olet. Juotko alkoholia,käytätkö huumausaineita? Jos vastasit jompaan kumpaan kysymykseen kyllä niin olet tervetullut Raisioon.
- Anonyymi
Eli kun vastaan molempiin ei niin olen outo lintu.
Mutta joka kaupungissahan niitä kyllä vastaajia riittää, kuten niitä outojakin.
Toisin sanoen olen täysin normaali ihminen, Mutta joo ,kai sä lähdet pilkkomaan senkin normaalin osiin. - Anonyymi
Taidat vastauksesta päätelle itse käyttää noita aineita.
- Anonyymi
Raisio on hyvä paikka asua. Palvelut kohdillaan, oma terveyskeskus jota Varha ei sulje, hyvät julkiset yhteydet kuten myös autolla pääsee suuntaan ja toiseen nopeasti. Luontoa ja urheilumahdollisuuksia löytyy hyvin. Raisio Marinaa kehitetään vauhdilla, suomein isoin pienvenesatama, hiekkaranta, rantaravintola, saunoja jne.
Suosittelen Raisiota. - Anonyymi
Hyvä paikka, olemme asuneet täällä 35 vuotta, omakotialueella.
Keskustan kerrostaloalueilla voi olla vähän levottomampaa.
Vaisaaressa, Petäsmäessä ja Tikanmaalla on levottomia kerrostaloalueita.- Anonyymi
Imbsesilli.
- Anonyymi
Tikanmaalla Kapponkadulla sattuu ja tapahtuu, muuten on rauhalista Tikanmaalla.
- Anonyymi
Pertäsmäessä levoton alue on Kirjokallionkatu.
- Anonyymi
Raisiossa ei ole yhtään mitään. Luusereiden asuttama risteys.
- Anonyymi
Kaikki toimii hienosti Raisiossa.
Luuserit tällä palstalla eivät, väittävät että täällä muutkin ovat luusereita kuin kirjoittaja itse. - Anonyymi
Mitäs sä oot muuten täällä kommentoimassa?
- Anonyymi
siis sinä itse olet
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1941735- 941411
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421219- 1151128
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351060Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70904
- 250886