Keljes on viimeisen päälle sonni. Valitsee vähintään puolet rotunaisista ja nais juontajakin vielä. Siinä piikojen määrä vähenis. Keljes jakaisi ruusujen sijaan horsmia.
Keljes Juuan Bachelor
Anonyymi-ap
12
256
Vastaukset
- Anonyymi
höpöö höpöö
- Anonyymi
Voisiko joku auttaa ja viedä hänelle lääkkeet ja auttaa häntä ne myös ottamaan
- Anonyymi
Sitä täällä toivoo moni muukin niin saatas jotain järkeä juuka palstan juttuihin.
- Anonyymi
Oletko Keljeksen poika?
- Anonyymi
Keljes oli sperman lentäjän poika. Spermailija siis itsekin
- Anonyymi
Höpöö höpöö
- Anonyymi
Sanoi maahinen.
- Anonyymi
Maahinenkin siirtyy kasvisruokaan.
- Anonyymi
Maahiset pukeutuvat kondomiin.
- Anonyymi
Keljes on varmaankin ollut joskus paalasmaan lossikuski. Siinä hommassa ei emäntä vaihtoehtoja tarvii karsija.
- Anonyymi
Lossin kansiluukun väliin on kätevä litistää kivekset.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941769
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351628- 911373
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47928
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38918Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9914- 46872
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849