Taitaa olla jonkun ruokakauppiaan

🍕🌻🤔 väite, että on muotia stailata jääkaappi. Ruoat pitäisi muka ottaa pois myyntipakkauksista ja asetella näteihin kuppeihin ja kippoihin jääkaappiin. Juomatkin koristeellisiin laseihin. Ja tämäkään ei vielä riitä vaan pitäisi laittaa kukkia vaasissa koristamaan jääkaappinäkymää.

Olen niin tylsä ja yksinkertainen, että luulen ruoka-ainesten pilaantuvan ennen viimeistä käyttöpäivää tuollaisessa käsittelyssä. Lisäksi hajut tarttuvat helposti ruoasta toiseen. Lopulta kaikki haisee joko pilaantuneelta tai leikkokukilta.

Ja Eu on mennyt kieltämään kauppojen hedelmäpussit. Lisäjksi jokainen saa käyttää 40 muovikasia vuodessa. Viikkoja on 52, joten muovikasseja ei riitä edes kerta viikkoon.

Jääkaappiuutinen:
https://www.iltalehti.fi/sisustus/a/1bb209c3-fd16-4c11-a25e-8052960b9859

10

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuka noi kirjoitusvihreet generoi?

Hyvää tätäkin yötä nyt kumminkin!

• Anonyymi

Mitä estetiikkaan tulee niin sen jääkaapin sisällön näkee vain silloin kun ovi on auki. Senhän on oltava lähes koko ajan kiinni jottei jääkaappi pääsisi lämpenemään. Jos ruoat siirtää alkuperäisistä pakkauksistaan muihin laatikoihin tms. niin ruokien eräpäivien kanssa tulee häikkää. Se vaatisi oman ylimääräisen vaivansa kirjoittaa erikseen tai leikata alkuperäispakkausten eräpäivät ja lätkäistä ne ruoan mukana meneviin kippoihin.

Musta tuntuu että jääkaappiini ei mahdu mitään ylimääräistä koristetta taikka kasvia. Kasvien mukana voi tulla pieniä ötököitä ja niitähän ei haluta jääkaapin sisälle ruokien sekaan. Korkeintaan pieni tekokasvi voisi sopia sinne. Siitä ei lähtisi aromeitakaan leijailemaan ja se on ja pysyy. Oikea kasvi alkaisi käymään ajan kanssa.

• Sen ymmärtäisin, jos jossakin kokkiohjelmisssa jääkaappi olisi stailattu niin, että ruokatarvikkeiden esiinotto olisi nopeaa ja helppoa. Kotioloissa tuo tuntuu tosiaan oudolta, kun jääkaapin ovea pidetään auki niin vähän aikaa.

• Anonyymi

Ahneen K-kauppiaan uunotuksia koko jääkaapin stailaus. Itse stailailee vaan oman pankkitilinsä saldoa.

• K-kauppiaiden ahneudesta tuli mieleen osakeyhtiöiden osingonjako. Eilisissä uutisissahan kerrottiin, että voitot menevät suoraan osinkoihin, jotka jaetaan osakkaille. Keskokin on yksi niistä, joille hulppeista voitoista huolimatta jaetaan valtion tukia.

• Anonyymi

En minä tuohon rupea.olkoon vaan pakkauksissa maidot ja munat.

• Omissa pakkauksissaan ne säilyy parhaiten eikä tule turhaa tiskiäkään.

• Anonyymi

Ruokaaineet on suunniteltu omassa pakkauksessa säilytettäväksi tiettyyn päivämäärään asti.

• Anonyymi

Ja yhdyssanat opeteltaviksi.

• Totta ja jos jonkun pakkauksen avaa niin se lyhentää säilytysaikaa. Usein niissä pakkauksissa on suojakaasuakin mukana säilymisen takaamiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      230
      4136
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      112
      2614
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2345
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1416
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      112
      1382
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1159
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      77
      1065
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      933
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      926
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      911
    Aihe