Lana del ray oli mainittu terapiatreffit ohjelmassa jossa kaksi homoa tapasi. Onko hän yleisesti kuunneltu homojen keskuudessa? Kuuntelin yhden kappaleen ja todella naisellista musiikkia, jotain haikeaa erolaulua.
Mitä musiikkia stereotyyppinen homo kuuntelee?
13
202
Vastaukset
- Anonyymi
Euroviisut, Madonna, Katri Helena ja suomi iskelmää
- Anonyymi
Hyvä vastaus. Miksi homot pitää katri helenasta? Muut ymmärtää. Madonna on homomyönteinen, sillanpää ollut iskelmä laulaja. Eikö taylor swift ole myös homojen mieleen ja lady gaga tietenkin?
- Anonyymi
Olisi hauskaa, jos joku tekisi oikean tutkimuksen homojen musiikkimausta. Tuntemani homot kuuntelevat kaikki omanlaistaan musiikkia, eikä paljoa yhteistä ole, paitsi silloin kun musiikkia kuunnellaan yhdessä (esim. yökerhossa). Itse kuuntelen Youtuben algoritmien ehdottamia nuoria ulkomaisia miesartisteja melodisen musiikin puolelta. Joskus kun mediassa törmään jonkun artistin tai yhtyeen nimen, joka on herättänyt mielenkiintoni, niin syötän nimen Youtubeen ja kuuntelen biisin tai pari, kunnes katoavat automaattitoistosta tai kyllästyn ja aktiivisesti valitsen jotain muuta.
- Anonyymi
Ei ole selviä "homoikoneja" heillä siis.
- Anonyymi
Britney spears
- Anonyymi
Sanni ja anna puu
- Anonyymi
Minun tietääkseni homous ei vaikuta mitenkään musiikkimakuun ja eikä ruokaan. Onko kaikki hiihtäjät homoja jos homot tykkäävät hiihtää?
Siis kaikki urheilijat ovat homoja kuten teeveen katselijat, radion kuuntelijat, siis lopuksi kaikki mitä maailmassa tapahtuu on vain homoa?!?
Nykyisin ihmiset ovatkin uusavuttomia idiootteja vailla täyttäymmärrystä.- Anonyymi
Voi olla silti muusikoita joilla on enemmän homokuuntelijoita kuin muilla. Usein nämä muusikot on homomyönteisiä ja/tai homoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla silti muusikoita joilla on enemmän homokuuntelijoita kuin muilla. Usein nämä muusikot on homomyönteisiä ja/tai homoja.
Siis onko minun sitten tykättävä jonkun homomyönteisen tai homon musiikkia ollaakseni homo?
Kas kummaa kun et kysele mistä homolla tulee kusi ja paska?
Katso lisää Hollywoodin ja Bollywoodin filmejä niin kirkastut.
Jos nykyisin ihmiset ovat uusavuttomia niin ne näyttävät olevan myös aivottoimia.
Katso itseäsi pelistä ja kysy kuka tuo on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis onko minun sitten tykättävä jonkun homomyönteisen tai homon musiikkia ollaakseni homo?
Jos nykyisin ihmiset ovat uusavuttomia niin ne näyttävät olevan myös aivottoimia.
Katso itseäsi pelistä ja kysy kuka tuo on.Ei sinun, mutta yllättävän monella se menee noin. Eikä siinä mitään pahaa ole, jokainen kuuntelee mistä pitää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso itseäsi pelistä ja kysy kuka tuo on.Ei milloin olen niin kirjoittut että pitäisi. Katso itse peiliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei milloin olen niin kirjoittut että pitäisi. Katso itse peiliin.
Kirjoittanut tarkoitin.
- Anonyymi
AI groknrollcurse https://www.hs.fi/tiede/art-2000011044389.html
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4774095Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743116Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461470- 831294
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m20123617-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais291192Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta14942Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen59928- 57884
Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.70863