Itse vaan inhoan vanhoja 60+ miehiä. Rahaa saa niiltä,mutta iljettävää ...
Ei ole väärin
16
881
Vastaukset
Vaihda siis alaa...
- Anonyymi
Älä tapaa itsellesi liian vanhoja. Määrittele rajasi. Tuossa sen näet, jos rajat eivät ole kunnossa: alkaa inhottaa.
- Anonyymi
Ite sä niitä näet.
- Anonyymi
Vastannut tämän jo aiemmin. Asioilla voi olla hinta. Se voi olla toisen palvelus tai hyvä yhteinen hetki kruunataan sitten esim. pillua antamalla, mutta kestääkö naisen kantti alkaa hinnoittelemaan jokin asia vielä erikseen rahalla? Juttelin tästä yhden perheenäidin kanssa joka oli pitkän liiton jälkeen halunnut muutosta elämäänsä. Hän oli tehnyt periaatteessa sokkotreffit netissä ja mennyt omalla kustannuksellaan toiselle paikalle kunnalle. Kumpikin oli maksanut omat juttunsa. Kysyin miksi hän oli maksanut itse kaiken omasta puolestaan, niin ei kuulema halunnut olla mikään ******. No, itsekin olen syyllistynyt näihin asioihin, eli kysymään naiselta hintaa asioissa....
- Anonyymi
Olen ollut muutaman vuoden yhdessä miehen kanssa, ja meillä oli 40v ikäeroa. Kaikki natsas, varsinkin seksi ja ilman mitään rahajuttuja vaan tasa-arvoinen suhde.
T. 27n - Anonyymi
Se johtuu katsoppa sinun ammatinvalinnastasi. Jos sinulla olisi älykkyyttä sen verran, että olisit saanut jonkun hiukan kunnioitettavamman ammatin, tietäisit ehkä paremmin miehistä.
Eihän sinunlaisesi luona, nyt kukaan normaali mies käy, me saadaan fiksuja naisia ja ilmaiseksi.
Olen 60v, hyvin toimeentuleva, kuntotreeniä 4 kertaa viikossa, siisti ja hyvät käytöstavat, miehekäs, osaan pitää naista, 19cm.
Luuletko, että minunlaiseni kävisi sinun luonasi, no ei käy.
Siellä käy hiukan erilaiset tyypit. - Anonyymi
Olipa ammatti mikä tahansa, niin ei asikkaita kovin tarkasti pidä valikoida. Se voi käydä joskus niin, että ei löydykkään niitä ihanneasikkaita riittävästi.
- Anonyymi
En ihmettele yhtään, kun on kuullut esimerkiksi huorien kommentteja Villeriuksesta.
- Anonyymi
On tainnut käydä huono tsägä. Mulla oli viime talvena kiva 3-kymppinen misu mukana maspalomasissa 3,5 kk reissulla. Alku meni siinä vähän totutellessa, mutta kun misulla oli ajokortti ja muutenkin suomalainen luonne, niin kyllähän se yhteis-elo alkoi sujumaan. 3 huonetta, keittiö ja iso parveke oli plussaa. Nyt vaan täytyisi löytää samanlainen kimuli, sillä edellinen muutti pohjois-amerikkaan. Enkä ole itsekkään kuin 68wee nuorimies!
- Anonyymi
Kaikki tomppelit ne huoraksi halajaa. Kuvittelitko saavasi pelkkiä upporikkaita filmitähtiä asiakkaiksesi? Ja vielä nuoria kaiken lisäksi.
Niiden ei kuule tarvitse huoriin turvautua, pikemminkin juosta karkuun liian innokkaita ihailijoita.
Huoran on otettava vaan tyytyväisenä asiakkaat ikään ja näköön katsomatta, tai vaihdettava alaa. - Anonyymi
Älä koskaan tapaa tyyppejä, jotka inhottaa tai etoo sinua!
Jos ja kun olet ok-kunnossa ja tapaamispaikkasi on siisti, määrittele itse minkä tyyppisiä asiakkaita tapaat. Kivoja kyllä riittää. - Anonyymi
Ei niillä huorilla käy kuin pienikulliset ja mahakkaat, iljettävät setämiehet pettämässä vaimojaan. Mun kaltaiset 40v oikeat miehet on perheidensä ja harrastustensa parissa vapaa-ajalla. Elämä on valintoja.
- Anonyymi
Odotahan kun täytät itse 60v Sitten jaat persettäsi tölkistä kaljaa. Jos joku säälistä sen sulle antaa.
- Anonyymi
Justiinsa näin siinä käy, voi olla että kaljatölkkikin on liikkaa. Talvi iltoina voi joutua antamaan ilmankin, että sais jotain lämmintä sisäänsä.
- Anonyymi
Ihan normaalia, että vanhat ukot iljettää. En ole ”alalla”, mutta pelkkä ajatuskin seksistä jonkun isäni ikäisen tai vielä vanhemman äijän kanssa etoo. 🤮
Tuskin suurin osa miehistäkään syttyy äitiään vanhemmista naisista…- Anonyymi
No siksihän et ole koskaan miestä saanutkaan. Sehän ihan oma valinta kenen kaa sänkyyn menee. Mitäs tänne tuut piipittää pidä mielipiteesi ihan omanasi.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970