jonkin verran korvauksia ennen kuin jaksan tutustua mahdollisesti henkilöön jonka nimen tiedän! Koska luottamus ihmisiin on tasan nolla! Projektin ahdistavat kokemukset eri työpaikoissa eivät jätä rauhaan! En pysty ymmärtämään sitä miksi se ylipäätään aloitettiin! Se oli vuosien painajainen, mutta aina hereillä ollessa! Se tulee olemaan mielessä jossain määrin loppuelämän ajan.
Minun on saatava
2
139
Vastaukset
- Anonyymi
Jokaisessa vieraassa työpaikassa tuntui siltä, että pää räjähtää koska se syvästi ahdistava esitys jatkui. Jatkui se tutussakin työpaikassa, kun eräs työntekijä oli olevinaan joku muu. Tämä toista esittävä sijainen kehtasi arvostella minua vaikeaksi ihmiseksi, hän kertoi muiden kertoneen sen hänelle! Siitä ymmärsin ettei kukaan ollut niiden kammottavien vuosien aikana ymmärtänyt sitä, kuinka rikki olin mennyt kaikesta siitä työpaikoilla tapahtuneesta esityksestä, vaikka toin sen täällä esiin monia kertoja! Minusta oli tältä sijaiselta törkeää arvostella minua vaikeaksi ihmiseksi koska hän ei tuntenut, eikä tiennyt kuinka paljon rankat vuodet olivat vieneet voimia sen kaiken ahdistavan kautta rantain kertomisen takia! Miksi sitä ei lopetettu toistuvista pyynnöistä huolimatta! Minä en saanut olla oma itseni edes työpaikalla, koska aina tuntui siltä että tärkein asia töissä oli se, että kautta rantain kertominen toteutuisi joka ikinen työpäivä! Minä olen vain puoliksi elossa ja yksin oleminen on tärkeää!
- Anonyymi
Mene leikkauttamaan nenäsi ehkä se auttaa vai olisiko jotain enemmän turhaa mihin voisi rahojaan sijoittaa🤭😅🤪onks hyvä ny
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223