Nyt pitää suomalaisten ja varsinkin Suomen nykyisen valtion johdon uskoa se ettei voi luottaa kehenkään, ei USAan, ei Natoon, Ei EU: hun , eikä mihinkään kahden keskisiin sopimuksiin minkään maan/ kansan kanssa. Pitää uskoa ja luottaa vain omaan maahan ja sen väestöön ja on otettava KAIKKI mukaan mahdollisimman tasapuolisesti KAIKKI suomalaiset , niin köyhät kuin rikkaat, rumat ja kauniit, mustat ja valkoiset , oikeisto ja vasemmisto, joka puolella maata asuvat.
Uskokaa nyt jokainen, että se on ainoa keino tämän maan selvitä tässä kierossa ja sotaisessa maailmassa.
Nykyisessä maailmassa ei voi luottaa kehenkään
4
97
Vastaukset
- Anonyymi
Ei osaa Suomen oikeistohallitus valita ikinä luotettavaa, ei edes siedettävää ystäväö tälke maalle. Natsi Saksan kanssa menivät kimppaan toisessa maailman sodassa ja katastrofi tuli, suuri katastrofi. Nyt mentiinkimppaan Trumpin Amerikan kanssa ja ollaan kusessa ja kunnolla nyt. Ja kohta ollaa rutiköyhiä ja sotakin lähempänä kuin vuosikymmeniin. Joten, eiköhän nyt ihmiset opi ettei näistä äärioikeistolaisista ole Suomea johtamaan, ainakaan yksin.
- Anonyymi
Suomella on vain huonoja vaihtoehtoja. Nykyään. Joten uhallakin sanon…ennen eli SDP: n aikaan , oli paremmin. Näin huonosti oli vaan toisen maailman sodan aikana eli äärioikeiston aikaan. Jos joku muuta väittää, niin valehtelee.
- Anonyymi
Tässä se on, me tarvitsemme hallitukseen punasuoran SDP, Vas, SKP ja KTP-kom.
Ihmisten on aika ymmärtää että vain solidarismi meidät pelastaa.
- Anonyymi
Näinhän se on kun kiertäminen demokratisoi siirtymiä lähes itsekseen. Älkää uskoko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222