Muka puhtaaksi todettu vesi. Alkukesästä ehkä. Loppukesästä ei aina vettä ole paljoakaan, vaan umpeen kasvanut lampi, levää täynnä, ja kasvejakin.
Ei riitä pohjan kaapiminen puhtaaksi. PITÄÄ SAADA VESI VAIHTUMAAN. Nyt lampeen johtaa joki, jonka pohja nousee PIENEN matkan päästä niin korkealle, ettei vesi pääsee virtaamaan. Siis ihan kuiva kohta.
Mikäs vaikutus joen siirrolla Jokikylään on?
AP ANTAA VÄÄRÄN KUVAN PELTSIN LAMMEN TILASTA.
7
433
Vastaukset
- Anonyymi
Siis POHJASTA ALKAEN UMPEEN KASVANUT.
- Anonyymi
Kannattaa odottaa Peltsin lammen kunnostusta siihen asti, että miljoonan joen siirto Jokikylään on tehty. Silloinhan vesi on poikki siirron ajan, ellei loullisesti. Mitäsitä köyhät joella ja lammikolla tekevät.
- Anonyymi
En lukenut koko artikkelia, vain otsikon ja muutaman lauseen kuvan alta.
- Anonyymi00005
Kävin tänään lammella katsomassa olisiko jo yhtään sulanut. Jkv. oli rannoilta oli. Se mikä näkyi, oli paksua vihreää. Että semmoista vettä.
- Anonyymi00006
Samanlainen mutalosso tosta joesta tulee tuolla mallilla. Harva virtaus paranee kun mennään luonnon luomaa muokkaamaan
- Anonyymi00007
Onhan se Vantaanjoki Käräjäkosken kohdallakin kesällä melkoisen kuiva.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Onhan se Vantaanjoki Käräjäkosken kohdallakin kesällä melkoisen kuiva.
Viikko sitten kävin lammella. Oli enimmäkseen auki. Vesi vielä suht. puhtaan näköistä. Muutama sorsa uiskenteli.
Tänään joka puolella oli vihreitä pikku palleroita vedessä. Vesilinnut olivat hävinneet.
ETTÄ ÄKKIÄ SUIHKUKAIVO KÄYNTIIN. On kivempi istuskella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181