Onneksi tuli ostettua viimeviikolla vichyä. Se on taas se vaikea maantai ja kädet vapisee kuin kalan suolaajalla
Se on taas haikia maanantai
8
456
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän tuli siinä. Nyt suolaamaan kaloja.
- Anonyymi
Pirccaa pitää lähteä hakemaan ja tupakkia
- Anonyymi
Maanantaina kannattaa keskittyä ruuanlaittoon sillä vapisevilla käsillä saa aikaan hyvän vispipuuron ja kermavaahdon . Ruokaa voi tehdä hyvinkin kiljusankon vatkaamisen lomassa. Tosin naapurin myrkkymarkku alkoi kitata jo päivän käynyttä kiljua vapinan lopettamiseksi.
Kyllä minullakin oli kerran kunnon rapula sillä en kyennyt kaupassa syöttämään pinkoodia oiken vaikka kuinka yritin . Piti pyytää myyjää avuksi..niin paljon kädet vispasi.
Takana oli viikon mittainen ryyppykuuri ja toisen viikon pidin rapulaa.
Ei lorrahtanut housuunkaan lusikallista vaan kerrankin pari kauhallista, hirvee siivo tuli.- Anonyymi
Onneksi on nykyään lähimaksaminen. PIN koodin näppäilemisestä ei tule kyllä yhtään mitään krapulassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi on nykyään lähimaksaminen. PIN koodin näppäilemisestä ei tule kyllä yhtään mitään krapulassa!
Asiantuntijan puhetta ☝️
- Anonyymi
Siitäpähän opit! Vissyä ei pidä milloinkaan juoda raakana, kossua sekaan niin siitäkin saa ihan juotavaa.
- Anonyymi
Kaupunki voisi tarjota paikkaa pihojen hiekoittajana.
- Anonyymi
Mä voin ryhtyä hiltiksi 🙋
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1215795Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744771902Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk221276Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111233Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861093Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481005- 64971
- 64916
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59885Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24884