Eli kaivattua vain kädestä kiinni ja jos vastustelee niin sanoo, että hei beibi beibi nyt mennään vaan. Näin he elivät elämänsä onnellisina loppuun asti. Joten nähtäillään rakas mies 😉😂😂
Hyviä vinkkejä täällä
17
1827
Vastaukset
- Anonyymi
Bebeleivos 🤤
- Anonyymi
Petit fours, kaakkubuffa ja kello 5'n tee. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikinä en o pettäny
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Four nations face-off- tournament pronssii, tärkeintä oli, et Ruotti kaadettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikinä en o pettäny
Tuo on tulkinnan varaista olen kohdannu jopa naisia jotka pitää pelkästään katsomistakin jo pettämisenä että olisiko monessa suhteessa syytä keskustella missä se pettämisen raja oikeasti menee ja pystyykö siitä kumpikin pitämään kiinni
- Anonyymi
Minä sen neuvon annoin. Niin lähellä, niin lähellä on ollut, ettei näin olisi käynyt. Jos kaivattuni näin tekee, lähden mukaan. Mutta se vaatii sen pyynnön. Mun luokse ei voida mennä enkä minä voi itse käskeä itseäni hänen luokseen.
- Anonyymi
Miksi ei voida sun luokse mennä? Onko vaimo kotona?
- Anonyymi
Eikun mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikun mies.
Olet siis pettäjämuija! Toivottavasti miehesi käy myös vieraissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis pettäjämuija! Toivottavasti miehesi käy myös vieraissa.
En ole vielä "pettänyt". No toivottavasti käy, jos on rakastunut. En minä häneltä sellaista voi kieltää, kun tiedän mitä tämä on.
- Anonyymi
Voidaan periaatteessa mutta voisi olla huono idea täs vaiheessa. Voidaan kyllä mennä minun nykyiseen läävään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voidaan periaatteessa mutta voisi olla huono idea täs vaiheessa. Voidaan kyllä mennä minun nykyiseen läävään.
Sivusta ☝️☝️☝️
- Anonyymi
Mä en jaksa välttämättä enää mitään uusia suhteita aloittaa likimain 40 v. jälkeen.
- Anonyymi
Minä mies tykkään kun otetaan rohkeasti kädestä kiinni ja sitten on kerrottava ihan skandaali stoori. Kun me ollaan sitten käsi kädessä ihan lähekkäin, yhtäkkiä huomaan ja järkytyn, meidän kätemme on naisen reisien välissä, hän vain puristaa ja hymyilee. Korrektina miehenä en voi vetää kättäni sieltä pois, toisaalta tuntuu niin lämpimältä ja kotoiselta.
- Anonyymi
okei...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****674676- 873112
- 972236
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e151688Ovatko persut tehneet jo päätöksen ulkopolitiikastaan?
Persujen olisi hallituspuolueena syytä tehdä jo päätöksiä siitä, aikovatko he olla pro-Ukraina vai pro-Trump eli pro-Put1931543Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk841347Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.241340A, teksteistäni löydät itsesi
jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkem251257- 291212
- 131182