Hyviä vinkkejä täällä

Anonyymi-ap

Eli kaivattua vain kädestä kiinni ja jos vastustelee niin sanoo, että hei beibi beibi nyt mennään vaan. Näin he elivät elämänsä onnellisina loppuun asti. Joten nähtäillään rakas mies 😉😂😂

17

2026

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Bebeleivos 🤤

• Anonyymi

Petit fours, kaakkubuffa ja kello 5'n tee. -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikinä en o pettäny

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Four nations face-off- tournament pronssii, tärkeintä oli, et Ruotti kaadettiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikinä en o pettäny

Tuo on tulkinnan varaista olen kohdannu jopa naisia jotka pitää pelkästään katsomistakin jo pettämisenä että olisiko monessa suhteessa syytä keskustella missä se pettämisen raja oikeasti menee ja pystyykö siitä kumpikin pitämään kiinni

• Anonyymi

Minä sen neuvon annoin. Niin lähellä, niin lähellä on ollut, ettei näin olisi käynyt. Jos kaivattuni näin tekee, lähden mukaan. Mutta se vaatii sen pyynnön. Mun luokse ei voida mennä enkä minä voi itse käskeä itseäni hänen luokseen.

• Anonyymi

Miksi ei voida sun luokse mennä? Onko vaimo kotona?

• Anonyymi

Eikun mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikun mies.

Olet siis pettäjämuija! Toivottavasti miehesi käy myös vieraissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis pettäjämuija! Toivottavasti miehesi käy myös vieraissa.

En ole vielä "pettänyt". No toivottavasti käy, jos on rakastunut. En minä häneltä sellaista voi kieltää, kun tiedän mitä tämä on.

• Anonyymi

Voidaan periaatteessa mutta voisi olla huono idea täs vaiheessa. Voidaan kyllä mennä minun nykyiseen läävään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voidaan periaatteessa mutta voisi olla huono idea täs vaiheessa. Voidaan kyllä mennä minun nykyiseen läävään.

Sivusta ☝️☝️☝️

• Anonyymi

Mä en jaksa välttämättä enää mitään uusia suhteita aloittaa likimain 40 v. jälkeen.

• Anonyymi

Minä mies tykkään kun otetaan rohkeasti kädestä kiinni ja sitten on kerrottava ihan skandaali stoori. Kun me ollaan sitten käsi kädessä ihan lähekkäin, yhtäkkiä huomaan ja järkytyn, meidän kätemme on naisen reisien välissä, hän vain puristaa ja hymyilee. Korrektina miehenä en voi vetää kättäni sieltä pois, toisaalta tuntuu niin lämpimältä ja kotoiselta.

• Anonyymi

okei...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      48
      6268
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      69
      4195
    3. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      44
      3481
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      21
      3196
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      197
      2960
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      40
      2632
    7. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2509
    8. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      20
      2472
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      153
      1516
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      325
      1488
    Aihe