Hienoa toimintaa! Tästä voisivat ottaa muutkin mallia: https://meidokan.fi/judo/uutiset/meido-kan-kaynnistaa-maksuttoman-judon-peruskurssin-tule-mukaan-ja-tuo-ystavasikin/
Esimerkillinen tempaus Meido-kanilta
6
462
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan mielenkiintoinen ajatus, mutta mitenköhän meinaavat tuon maksuttomuuden toteuttaa.
Siis tavoitteena on suorittaa keltainen vyö. Se vaatii lisenssin eli kustannuksia tulee. Onko tässä seura ottamassa tarkoituksella persnettoa vai onko maksuttomuus vain mainos eli peruskurssi itsessään on maksuton, mutta lisenssi, vyökoe ja puku pitää kuitenkin hommata.
Hyvä, että yritetään kuitenkin.- Anonyymi
Kyllähän tästä voi innostua monetkin. Ja ehkäpä kipinän myötä liittyvät kurssin jälkeen seuran jäseniksi ja ostavat lisenssin. Toivottavasti.
- Anonyymi
jonkun näköinen projekti eli projektirahoitus kyseessä joko kaupungilta yms. muu organisaatio?
- Anonyymi
Lajiniilona olen tietenkin tyytyväinen, että saadaan uusia harrastajia. Pikkuisen pitää kuitenkin olla huolissaan, kun pääkaupunkiseudulla ei saada harrastajia, jos se maksaa. Kts. myös http://finndai.fi/peruskurssi/
Jos jo nyt seurat kilpailevat harrastajista sillä, ettei se maksa mitään, syntyy kyllä ihan väärä signaali. Raha on kuitenkin arvon mitta. Jos se ei maksa mitään, voiko se olla edes hyvä?
Vähän voi kyllä myös kysyä moraalin perään, jos kevään jälkeen joku ostaa lisenssin, joka sitten on voimassa heinäkuuhun ja saa sillä keltaisen vyön. Toisaalta maksuja tulee 96€ lisenssistä ja 40€ passista liitolle. Siinä vaiheessa seura ei vielä ole saanut mitään. Jos kamppailija sitten jatkaa syksyllä pitää hänen sitten maksaa lisenssi uudestaan ja harjoitusmaksuja seuralle.- Anonyymi
Väärin sammutettu? Jaamme kaikki yhteisen huolen harrastajamäärien supistumisesta. Heillä on tuossa yksi tapa kokeilla miten saadaan harrastajamäärät kasvuun. Nyt tietysti meidän muiden pitäisikin kysyä: mitä me olemme tehneet asian hyväksi?
- Anonyymi
Ei missään nimessä ilmaiseksi! Nyt jo liian halpaa.
Kaikilla seuroilla ei ole omaa säätiötä jolla rahaa kuin roskaa.
Helsingin herrat taas keksineet, ...kele!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3215155Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1101511
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191412Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393