Olen varma että nämä muitten siivellä elävät Kokoomusta äänestävät eivät ymmärrä mistä kyse. Itse olen jo eläkkeellä ja en tuolla alalla ole toiminut.
Minä itse ajatteleva kokoomukselainen menee varmasti kauppaan lakon aikana. Olenko oikeassa?
7
118
Vastaukset
Miksi ei menisi kauppaan? Lakko on kapinaa/sotaa yhteiskuntaa vastaan koska se vaikuttaa muihinkin kuin työnantajiin. Siitä pitäisi antaa kunnon taloudelliset sanktiot niin ay mafiosoille kuin lakkolaisillekin, kun jättävät muut pulaan.
Asiat pitää hoitaa neuvottelujen, ei väkivallan avulla! Esittäkää työnantajille miten nostatte tuottavuutta niin ehkä silloin helpommin saatte ideanne perille!- Anonyymi
Kokoomus on itse luonut Suomeen sortokauden. Täydellinen yleislakko muutamaksi kuukaudeksi tekisi poikaa kokkarekapitalistiporvarien kukkaroille
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus on itse luonut Suomeen sortokauden. Täydellinen yleislakko muutamaksi kuukaudeksi tekisi poikaa kokkarekapitalistiporvarien kukkaroille
Työntekijät siitä enemmän kärsivät. Mainitsemillasi kun lienee muutaman vuoden menot säilössä vaan kuinka monella työläisellä on?
Taktiikkasi on suoraan pyllystä peräisin. Paras taktiikka on nostaa tuottavuutta jolloin sitä palkkaakin on järkevää maksaa enemmän! Sehän on inflaatiota jos samasta työstä aletaan enemmän maksamaan ja sitä inflaatiotahan kaikki pelkäävät!
- Anonyymi
Extyökkärin sairaus näkyy selvästi. Ilmeisesti menee Lidlin kasalle rikkurina.
Minä ihmeen rikkurina? Ei kaupassa käynti ole mikään rikos, enemmän rikokselta haisee työn kieltäminen! Lakko on väkivaltaa, lakko on sotaa demokratiaa vastaan!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Minä ihmeen rikkurina? Ei kaupassa käynti ole mikään rikos, enemmän rikokselta haisee työn kieltäminen! Lakko on väkivaltaa, lakko on sotaa demokratiaa vastaan!
Melkoinen hullu olet ja ulkona normaalista elämästä. Rikkuri on rikkuri, eikä kukaan normaali edes asioi noissa kaupoissa mitkä lakon alla.
"Lakko on väkivaltaa, lakko on sotaa demokratiaa vastaan!"
Noin sanoo aito ryssiä kannattava. Sinun, ryssien ja kokoomuskommareiden demokratia tullut tunnetuksi. Anonyymi kirjoitti:
Melkoinen hullu olet ja ulkona normaalista elämästä. Rikkuri on rikkuri, eikä kukaan normaali edes asioi noissa kaupoissa mitkä lakon alla.
"Lakko on väkivaltaa, lakko on sotaa demokratiaa vastaan!"
Noin sanoo aito ryssiä kannattava. Sinun, ryssien ja kokoomuskommareiden demokratia tullut tunnetuksi.Demokratia on enemmistön valtaa. Ay mafia taas ei ole demokraattinen yhteisö, vaikka se haluaa vaikuttaa koko kansaan. Sen johto pitäisi valita yleisellä kansanvaalilla, koska se haluaa vaikuttaa koko kansan elämään.
Lakko pitäisi määrittää uudelleen, se ei saisi vaikuttaa mitään lakon ulkopuolisten elämään, silloin nykyinenkin tapa hoitaa asiaa olisi sallittua.
Vasemmisto on vaan niin diktatuurihenkinen, jotta se ei ymmärrä parastaan. Onhan sen kannatus laskenut puoleen vaaleissa, siitä mitä se oli joskus -60 luvulla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576374
- 501816
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381484- 501076
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48951Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13929Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75885Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877